Uwaga Pirat - jestem za ;-)

Data: 2013-02-17 13:40:32
Autor: huri_khan
Uwaga Pirat - jestem za ;-)
Witam Podepnę się pod wątek ponieważ także dotyczy TVNu i programu Legendy PRL.
Jest pokazany gość, który garbusem objechał świat. Wywiad jest prowadzony w tym samochodzie, który porusza się po drodze.
Jako, że samochód wszystkie szyby (czołowa i boczne także) są oblepione
różnymi naklejkami i to dosyć gęsto to jak to się ma do przyciemniania
szyb?

Przepuszczalność nie może być mniejsza (czołowa i przednie boczne) niż 75%,
ale czy jest gdzies w przepisach na jakiej powierzchnii ? Widząc tego garbusa to mam wrażenie, że można sobie całe szyby obkleić
różnymi naklejkami i swobodnie jeździć. Czy są jakieś przepisy, w jaki sposób dokonać pomiaru przepuszczalności
światła, czy jeżeli obkleję szybę czołową naklejkami i zostawię np. kwadrat
o boku 20cm nieobklejony to policjant może zabrać dowód rejestracyjny ? --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Uwaga Pirat - jestem za ;-)