Uwaga Pirat - program w tv

Data: 2011-08-28 21:16:17
Autor: gacek
Uwaga Pirat - program w tv
On 2011-08-28 20:11, dr_indy wrote:
Witam,

jeżeli temat był już na forum to przepraszam serdecznie,

abstahując od słuszności zatrzymań i mandatów, dziś widziałem jedną z
historii, gdzie kobieta wyraźnie powiedziała, że nie życzy sobie
filmowania. Oczywiście Policjant mówił o zamazaniu twarzy, nr
rejestracyjnych i modyfikacji głosu - lecz ona powtórzyła, że "nie
chce". Materiał wyemitowano.
Czy nie wydaje się Wam, że naruszono jej prawo?

Zatrzymanie jest sytuacją dosyć stresującą, podczas jego trwania należy
podjąć ważką decyzję "przyjmuje/nie przyjmuję mandat/u". Sama obecnośc
ekipy działa dodatkowo strsująco w takiej chwili i z pewnością nie
pomaga zebrać myśli. Wydaje mi się, że na wyraźną prośbę powinni kamerę
wyłączyć.

Osobiście gdybym był w takiej sytuacji i z jakiejś przyczyny filmowanie
by mi przeszkadzało, a Policja by to olała - zadzwoniłbym na 997 z
informację, że nie mam możliwości złożenia wyjasnień i zażądał innych
funkcjonariuszy ( z doświadczenia wiem, że mam do tego Prawo - kiedyś
taksiarz z koleżką policjantem próbowali wmówić mi przewinienie).

"Dzień dobry panie policjancie, telewizja TVX to największy syf"

"Nie przekroczyłem prędkości, a w faktach kłamią"

"Spieszyłem się kupić dekoder cyfrowego polsatu"

gacek

Data: 2011-08-29 18:21:15
Autor: SDD
Uwaga Pirat - program w tv

Użytkownik "gacek" <gaceknews@wp.pl> napisał w wiadomości news:j3e455$sj0$1news.task.gda.pl...

"Dzień dobry panie policjancie, telewizja TVX to największy syf"

"Nie przekroczyłem prędkości, a w faktach kłamią"

"Spieszyłem się kupić dekoder cyfrowego polsatu"

Moze tak to nie, ale wlasnie rzucac czesto gesto reklamami konkurencyjnych produktow.

Pozdrawiam
SDD

Uwaga Pirat - program w tv