Uwaga Pirat - samochod z ogranicznikiem do 100km a policjanci odnotowali 122km/h

Data: 2014-08-01 13:10:56
Autor: anacron
Uwaga Pirat - samochod z ogranicznikiem do 100km a policjanci odnotowali 122km/h
W dniu 31.07.2014 o 23:16, fReLuZ pisze:
Wlasnie obejrzalem Uwaga Pirat, w ktorym zatrzymali busa, ktory bodajrze
na 70 km/h ograniczenia jechal 122 km/h. Kierowca stwierdzil, iz zgodnie
z przepisami w busie ma ogranicznik do 100 km/h i ten wynik to kosmos i
odmowil przyjecia mandatu.

I co mnie dziwi to:
-policjanci byli zdziwieni - wrecz popatrzyli na siebie nie wiedzac co
zrobic
-poczym powiedzieli dziekuje panu i oddali dokumenty
-na odchodne powiedzieli, ze spotkamy sie w sadzie
-nic nie dali do podpisania

Też tak miałem, minęło 1,5 roku i nawet jednego wezwania nie dostałem.
Odpuszczą mu, ale nie mogli tego zrobić przed kamerą.

--
anacron

Uwaga Pirat - samochod z ogranicznikiem do 100km a policjanci odnotowali 122km/h