Uwaga. Prawdopodobna od jutra korekta.

Data: 2009-04-14 17:25:12
Autor: wiesław_sz
Uwaga. Prawdopodobna od jutra korekta.
Prawdopodobnie dzisiaj mieliśmy lokalny szczyt.
Wg mnie trend jest w fazie odwracania (długoterminowo na wzrostowy)
i nastąpi teraz korekta, na wigu20 w okolice 1400 pkt.
Dalsze wzrosty przeczyłyby AT. Możliwe, że będzie się teraz kształtowało
prawe ramie odwróconej formacji głowy i ramion.
Jeżeli nastąpi nawet jeszce w najbliższych dniach dalszy wzrost,
to na kupno jest już za późno.
Osoby które nie chcą pozbywać się teraz już akcji licząc na dalszą hossę,
powinny oczywiście korektę przeczekać, bez pozbywania się akcji,
ale z pełną tego świadomością.
2-go kwietnia pisałem o wzrostach i były nawet całkiem spore.
Powodem moich sugestji jest AT, dzisiejsze jednodniowe formacje,
mocne umacnianie złotego, duże obroty 2,170 mld i rosnący
nawet tutaj na grupie optymizm.

pozdrawiam

Data: 2009-04-14 19:58:23
Autor: Endriu
Uwaga. Prawdopodobna od jutra korekta.
A jeśli nie korekta to w (mojej opini) potężne wybicie do przodu.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-14 21:25:59
Autor: Sheen
Uwaga. Prawdopodobna od jutra korekta.
Bzdura. W tym tygodniu ok. 1870-80.

Data: 2009-04-14 23:27:14
Autor: kc
Uwaga. Prawdopodobna od jutra korekta.
Bzdura. W tym tygodniu ok. 1870-80.

A ja obstawiam spadki aż do końca października. I tak poszliśmy o dwa mosty za daleko z WIGiem. Cóż, ilu graczy, tyle typów.

kc --

Data: 2009-04-15 22:03:08
Autor: Zbyszek
Dnia 14-04-2009 o 21:25:59 Sheen <z1y2g3r4e5s@bezcyfr_vp.pl> napisał(a):

Bzdura. W tym tygodniu ok. 1870-80.

a kiedy spodziewasz sie korekty albo na jakim poziomie ?

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-04-16 10:14:04
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości news:op.usf1zis7okz3rlzbyszek-pc.zn...
Dnia 14-04-2009 o 21:25:59 Sheen <z1y2g3r4e5s@bezcyfr_vp.pl> napisał(a):

Bzdura. W tym tygodniu ok. 1870-80.

a kiedy spodziewasz sie korekty albo na jakim poziomie ?

Nigdy. Akcje będą już tylko rosły, bo tak naprawdę kryzysu nigdy nie było.
:-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-04-17 19:22:43
Autor: Zbyszek
Uwaga. Prawdopodobna od jutra korekta.
Dnia 14-04-2009 o 21:25:59 Sheen <z1y2g3r4e5s@bezcyfr_vp.pl> napisał(a):

Bzdura. W tym tygodniu ok. 1870-80.

Pudło. Chyba ze napuszczanie.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-04-14 23:57:27
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "wiesław_sz" <wieslaw_sz@interia.pl> napisał w wiadomości news:gs29us$4nh$1news.onet.pl...
Prawdopodobnie dzisiaj mieliśmy lokalny szczyt.
Wg mnie trend jest w fazie odwracania (długoterminowo na wzrostowy)
i nastąpi teraz korekta, na wigu20 w okolice 1400 pkt.

Potwierdzam, bo się obkupiłem na maksa!!!

Data: 2009-04-15 10:48:12
Autor: george

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gs31dk$k1k$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

a po co.. przecież jak gadaliśmy o tym "kanale" wzrostowym z którego bez testu wyskoczyłes wspominałem o 9 kwietnia ( zajrzyj do archiwum). Na tę chwile można sie raczej uwakuować...

george

Data: 2009-04-15 12:38:36
Autor: Virck

"george" <george___@vp.pl> wrote in message news:gs47l4$74e$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Przeciez Janek Werbinski to jest kompletny troll, wiec nawet z nim nie podejmuj dyskusji....

Uwaga. Prawdopodobna od jutra korekta.