Uwaga. Prawdopodobna od jutra korekta.

Data: 2009-04-14 23:57:27
Autor: Jan Werbiński
Uwaga. Prawdopodobna od jutra korekta.
Użytkownik "wiesław_sz" <wieslaw_sz@interia.pl> napisał w wiadomości news:gs29us$4nh$1news.onet.pl...
Prawdopodobnie dzisiaj mieliśmy lokalny szczyt.
Wg mnie trend jest w fazie odwracania (długoterminowo na wzrostowy)
i nastąpi teraz korekta, na wigu20 w okolice 1400 pkt.

Potwierdzam, bo się obkupiłem na maksa!!!

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-04-15 10:48:12
Autor: george

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gs31dk$k1k$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

a po co.. przecież jak gadaliśmy o tym "kanale" wzrostowym z którego bez testu wyskoczyłes wspominałem o 9 kwietnia ( zajrzyj do archiwum). Na tę chwile można sie raczej uwakuować...

george

Data: 2009-04-15 12:38:36
Autor: Virck

"george" <george___@vp.pl> wrote in message news:gs47l4$74e$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Przeciez Janek Werbinski to jest kompletny troll, wiec nawet z nim nie podejmuj dyskusji....

Uwaga. Prawdopodobna od jutra korekta.