Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!

Data: 2009-03-23 22:13:13
Autor: dżepe
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
Sprzedają widelce suntora z uszkodzonej partii w cenie wyższej niż katalogowa!

Data: 2009-03-23 23:24:54
Autor: Wooyek
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
Sprzedają widelce suntora z uszkodzonej partii w cenie wyższej niż
katalogowa!

W przeszłości było już wiele przypadków skłaniających do zastanowienia się dwa razy przed złożeniem u nich zamówienia. Do poczytania w archiwum grupy i w komentarzach na poprzednim koncie:
http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=1422176 (chociaż widzę, że na nowym też już zdążyli sporo niezawodolonych klientów nałapać).

Data: 2009-03-23 20:32:53
Autor: szymek_sq [LUB]
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
osobiście kupowałem na ich poprzednim koncie jak i na obecnym (w
zeszłym tygodniu) i nie mam żadnych zastzrerzeń, wysyłka błyskawiczna.

Nie bronie ale stwierdzam - przy sprzedazy prawie 25 000 przedmiotów
(wcześniej) lub nawet kilkuset (obecnie), nie trudno trafić na nie
zadowoleno klienta, a do błedów, pomymełek dochodzi - rzecz ludzka.

Data: 2009-03-24 08:25:50
Autor: Wojtek
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
szymek_sq [LUB] pisze:

Nie bronie ale stwierdzam - przy sprzedazy prawie 25 000 przedmiotów
(wcześniej) lub nawet kilkuset (obecnie), nie trudno trafić na nie
zadowoleno klienta, a do błedów, pomymełek dochodzi - rzecz ludzka.

  guzik prawda!
w moim przypadku doszło do bezczelnego oszustwa (wnioskuję na podstawie korespondencji z pacanem, pardon szefem tej firemki) a dalej dostałem negatywa. negatyw nie do usunięcia (!) pomimo przkazania całej dokumentacji do allegro

gówno nie profesjonaliści; jak to się mówi "tanie cwaniaczki"

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-03-24 08:31:10
Autor: kml
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!

Użytkownik "Wojtek" <osobisty@pota.onet.pl> napisał w wiadomości news:gqa1tt$8oq$1news3.onet...

[...]

A mógłbyś coś więcej napisać na ten temat?

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Data: 2009-03-24 08:38:47
Autor: Wojtek
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
kml pisze:

[...]

A proszę Cię bardzo. Pisałem na grupie, były dwa wątki, pierwszy oryginalny drugi memento, tytuły wątków następujące :

- UWAGA NA ALLEGRO - UżYTKOWNIK tadek30, czyli SPARROW-BIKE
- !!!!!!!! BYŁO: UWAGA NA ALLEGRO - UżYTKOWNIK tadek30, czyli SPARROW-BIKE - dalsze informacje !!!!!

Słowem człowiek jest bezczelnym chamem. Przy najbliższej trasie w okolicy jego siedziby nie omieszkamy wstąpić i mordę obić.

Data: 2009-03-24 07:59:25
Autor: piecia aka dracorp
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
Dnia Tue, 24 Mar 2009 08:38:47 +0100, Wojtek napisał(a):

Słowem człowiek jest bezczelnym chamem. Przy najbliższej trasie w
okolicy jego siedziby nie omieszkamy wstąpić i mordę obić.
Hmm groźby karalne? --
piecia aka dracorp

Data: 2009-03-24 09:25:35
Autor: Wojtek
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
piecia aka dracorp pisze:
Dnia Tue, 24 Mar 2009 08:38:47 +0100, Wojtek napisał(a):

Słowem człowiek jest bezczelnym chamem. Przy najbliższej trasie w
okolicy jego siedziby nie omieszkamy wstąpić i mordę obić.
Hmm groźby karalne?

Nie widzę tutaj adresowanej groźby w świetle Polskiego prawa.
Takie sobie, babskie bajdurzenie ;)

Data: 2009-03-24 10:56:43
Autor: Wojtas
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
Wojtek pisze:

Nie widzę tutaj adresowanej groźby w świetle Polskiego prawa.
Takie sobie, babskie bajdurzenie ;)

Zamknij już lepiej paszczę i się nie kompromituj.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

Data: 2009-03-24 13:21:05
Autor: Wojtek
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
Wojtas pisze:

Zamknij już lepiej paszczę i się nie kompromituj.

Masz coś więcej do powiedzenia w sprawie sparrowbike i jego rzetelności?

Data: 2009-03-24 15:05:56
Autor: Wojtas
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
Wojtek pisze:

Masz coś więcej do powiedzenia w sprawie sparrowbike i jego rzetelności?

Osobiście parę rzeczy kupiłem, także zwracałem (ale z mojej winy) i nie było problemu. A że komuś oklepiesz pysk to ok, najpierw to zrób a dopiero później się chwal.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

Data: 2009-03-24 12:59:57
Autor: Coaster
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
Wojtek wrote:
piecia aka dracorp pisze:
[...]

To tys 'Wojtka' jest nie 'Wojtek'?! :-P

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-03-24 12:54:37
Autor: Coaster
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
piecia aka dracorp wrote:
Dnia Tue, 24 Mar 2009 08:38:47 +0100, Wojtek napisał(a):

Słowem człowiek jest bezczelnym chamem. Przy najbliższej trasie w
okolicy jego siedziby nie omieszkamy wstąpić i mordę obić.
Hmm groźby karalne?

Wininni zawsze sa ci inni ;-)

Data: 2009-03-24 09:06:04
Autor: Wojtek
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
sparrowbike@gmail.com pisze:

> [...]
> wiem dlaczego jestem bezczelnym chamem, proszę przedstawić bliżej
> temat i nie używac słów powszechnie uznawanych za obraźliwe, bo ja
> nikogo nie obrażam, jeżeli produkt który Pan otrzymał był uszkodzony
> neleżało go odesłac z informacją co się dzieje, widelec wymienilibyśmy
> na nowy jeżeli był to produkt nie używany, nigdy nikogo nie
> oszukaliśmy na 1zł, a widelec sprzedajemy po takiej cenie jaką uważmy
> za stosowną, przy obecnym kursie dolara i euro ceny rosną w tempie
> zastraszającym, prosze podac swój nick na allegro którym się Pan
> posługuje, prześledzę naszą korespondencję.

To akurat nie do mnie  ;)   Pewnie wątkotwórca ustosunkuje się do tego niżej.

Natomiast mój temat uważam za zamknięty z chwilą, kiedy dostałem od was zupełnie bezczelnego, nieusprawiedliwionego negatywa. Może Pan odświeżyć sprawę czytając wyżej przytoczone dwa wątki. Tudzież służę ponownie kopią naszej korespondencji jak i kopią postępowania gwarancyjnego od Poczyt Polskiej.

Słowem jestem w 100% upełnomocniony by nazwać Państwa działalność, w moim przypadku, jako obraz BEZCZELNEGO OSZUSTWA!

A pana komentarz w stylu "4 zeta na dwa gałki lodów" jak nic świadczy o gówniarskim chamstwie.

Data: 2009-03-24 09:14:35
Autor: kml
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!

http://tiny.pl/b24t

http://tiny.pl/b247

Słowem człowiek jest bezczelnym chamem. Przy najbliższej trasie w okolicy jego siedziby nie omieszkamy wstąpić i mordę obić.

Wiem, że to zabrzmi dziwnie ale spodziewałem się czegoś więcej niż klucza do kaset...

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Data: 2009-03-24 01:47:30
Autor: sparrowbike
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
On 24 Mar, 09:14, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Użytkownik "Wojtek" <osobi...@pota.onet.pl> napisał w wiadomościnews:gqa2m6$b41$1news3.onet...

> [...]

> okolicy jego siedziby nie omieszkamy wstąpić i mordę obić.

Wiem, że to zabrzmi dziwnie ale spodziewałem się czegoś więcej niż klucza

Pan Wojtek kupił u nas klucz do kaset serwisowy shimano, niestety
pracownica sie pomyliła i wysłała klucz do wielotrybów SUPER B, Pan
Wojtek zapłacił za klucz 11,99zł pul przesyłka pobraniowa o wartości
15zł, po otrzymaniu informacji od klienta wysłałem emaila o treści

"Witam.
Proszę odesłać do Nas kluczyk, zwrócimy Panu pieniążki za produkt
skoro Panu nie odpowiada, ma Pan to zagwarantowane w każdej naszej
aukcji.
Pozdrawiam.
D.K."

i temat byłby zamknięty niestety Pan Wojtek jest typem człowieka który
nie potrafi załatwić sprawy prosto i bez boleśnie, odesłac klucz podać
numer konta, nie trzeba uskuteczniać polemikę która nie była
potrzebna, przyznaliśmy sie do błędu i ponieśliśmy wszystkie koszty z
tym związane czyli zwróciliśmy klientowi całe 35zł za klucz plus
wysyłkę bez problemów, w zamian dostaliśmy negatywny komentarz i wątki
na grupie dyskusyjnej które mówią o tym że jesteśmy oszustami a ja
jestem bezczelnym chamem..........ciekaw jestem gdziee tutaj jest
oszustwo........ja jestem stratny 35zł plus prowizja ALLEGRO a co
stracił klient w tym wypadku Pan Wojtek??? Sprawę chciałęm załatwić
szybko i bez zbędnych ceregieli gdzyż uznałem że prowadzenie sporu o
klucz który jest warty 11,99zł jest bezcelowy i szkoda na to energii i
czasu, nie chciałem tłumaczyć że to pracownik sie pomylił itd. szkoda
czasu, na tego typu sprawy, proste rowiązania, nie jesteś zadowolony,
odeślij z numerem konta, zwrócimy łacznie z kosztami wysyłek i po
sprawie, jak widać to za proste......

Pozdrawiam.
D.K.

Data: 2009-03-24 09:51:32
Autor: Wojtek
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
[...]

Tak??? Znaczy wyraża Pan zgodę na zamieszczenie tutaj kopi naszej dyskusji, tak?

Data: 2009-03-24 09:24:37
Autor: Wojtek
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
kml pisze:

Słowem człowiek jest bezczelnym chamem. Przy najbliższej trasie w okolicy jego siedziby nie omieszkamy wstąpić i mordę obić.

Wiem, że to zabrzmi dziwnie ale spodziewałem się czegoś więcej niż klucza do kaset...

Ewidentne nadużycie, towar z pełną świadomością wysłany jako niezgodny z opisem. Dostałem nieusprawiedliwionego negatywa.

Data: 2009-03-24 11:51:25
Autor: kml
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!

Użytkownik "Wojtek" <osobisty@pota.onet.pl> napisał w wiadomości news:gqa5c5$jeg$1news3.onet...
kml pisze:

[...]

Ale bardziej Cię boli zły towar czy negatyw? Sory, ale trochę to śmieszne jest... co nie zmienia faktu, że w razie jak by co to będę uważał w czasie zakupów u tego sprzedawcy.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Data: 2009-03-24 13:20:31
Autor: Wojtek
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
kml pisze:

Ale bardziej Cię boli zły towar czy negatyw? Sory, ale trochę to śmieszne jest... co nie zmienia faktu, że w razie jak by co to będę uważał w czasie zakupów u tego sprzedawcy.

Po kolei:
- D.K. (tadek30 czy sparrow) wystawia towar na aukcji wraz z fotkami
- Odbieram towar, jest inny niż w aukcji
- Proponuję zamianę, na ten "właściwy"
- Dostaję odpowiedź, że jest to niemożliwe (!)
- Wysyłam kluczyk do D.K. z info odnośnie mojego konta bankowego
- Tego samego wieczoru szlifuję mój stary klucz, gdyż kolega jakoś nie chce czekać z jego nowymi crossmaxami st i jego nową kasetą do wyjaśnienia sprawy
- W międzyczasie dyskutujemy nt prowadzenia interesów (ciągnę specjalnie D.K. za język, by się upewnić co do sytuacji - przecież musiałem wystawić jakiś komentarz do aukcji)
- I tak mija dwa tygodnie po wysłaniu kluczyka (zapominam o tej sprawie... w końcu to jakieś 35pln)
- Po jakimś czasie (trzy tygodnie chyba) loguję się do allegro i wystawiam komentarz negatywny
- W zamian dostaję negatywa, że niby nie wysłałem i w ogóle czego chcę
- Na drugi dzień dostaję przelew z tekścikiem "na gałke lodów" (za co, skoro podobno nie wysłałem?)
- Przeprowadzam postępowanie reklamacyjne w P. Polskiej - dostaję potwierdzenie, że przesyła zwrotna została odebrana przez D.K. na drugi dzień po wysłaniu przeze mnie
- W międzyczasie zgłasza się do mnie sam z siebie inny użytkownik będący w takiej samej sytuacji! Mówi, że nie wystawi negatywa gdyż ma mało pozytywów i boi się zemsty, ale poprze mnie przed allegro.

Well... jak widać nie ma tu mowy o żadnej pomyłce D.K. Po prostu próba nadużycia i jeszcze bezczelność pełną gębą.

Nic mnie nie boli - po prostu przestrzegam innych przed interesami z tą firmą... Jeżeli sprawa nie dotyczyła by 35zeta zamiast negatywu było by zgłoszenie na policję, ot co.

Data: 2009-03-24 13:33:50
Autor: kml
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!

Użytkownik "Wojtek" <osobisty@pota.onet.pl> napisał w wiadomości news:gqaj6e$1gn$1news3.onet...

Po kolei:

[cut]

Dzięki za obszerne info.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Data: 2009-03-24 16:12:26
Autor: sparrowbike
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
On 24 Mar, 13:20, Wojtek <osobi...@pota.onet.pl> wrote:
kml pisze:

> [...]

Nic mnie nie boli - po prostu przestrzegam innych przed interesami z tą
firmą... Jeżeli sprawa nie dotyczyła by 35zeta zamiast negatywu było by

W którym emailu napisałem że wymiana jest niemożliwa???
Pierdoły.....dla nas nieopłacalna, przyznałem się do błedu i tyle
chciałem zwrócić pieniażki bez zbędnych słów, pomyślałem szkoda czasu
na wyjaśnianie tym bardziej że miałem nową pracownice która się
wdrażała, sezon w pełni, posłała kilka paczek nie tak jak trzeba, a
tutaj trafiam na człowieka co za 11,99zł kazał by powiesić albo
wsadzić na 20 lat do więzienia. Radzę uważać na tego typu ludzi bo za
kilka zł gotowi są zniszczyć drugiego i zniszczyć jego życie. Nie chce
mi się na ten temat polemizować, bo szkoda czasu, reguła jest taka:
klienci kupujący towar do 20zł są najbardzieju uciążliwi i
nietolerancyjni, natomiast ci którzy kupują za kikaset złotych piszą 1
emaila, a my realizujemy zamówienie, zero zbędnej korespondencji,
natomiast podobni do Pana Wojtka przysparzają tylko kłopotów, dlatego
unikam tego typu sytuacji, oddaję kasę i zapominam o temacie ale Pan
Wojtek niestety nie daje o sobie zapomnieć dlatego tez dostał
negatywa, za brak tolerancji, transakcja w końcu mimo iż zakończyła
się zwrotem pieniedzy za klucz warty 11,99zł zapłaciliśmy 35 plus
prowizja allegro to zakończenie było pozytywne, wystarczyło być
człowiekiem a nie.....................

Data: 2009-03-24 23:29:16
Autor:
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
sparrowbike@gmail.com napisał(a):

> Po kolei:
> - D.K. (tadek30 czysparrow) wystawia towar na aukcji wraz z fotkami
> - Odbieram towar, jest inny ni=BF w aukcji
> - Proponuj=EA zamian=EA, na ten "w=B3a=B6ciwy"
> - Dostaj=EA odpowied=BC, =BFe jest to niemo=BFliwe (!)
> - Wysy=B3am kluczyk do D.K. z info odno=B6nie mojego konta bankowego
> - Tego samego wieczoru szlifuj=EA m=F3j stary klucz, gdy=BF kolega
jako=
=B6 nie
> chce czeka=E6 z jego nowymi crossmaxami st i jego now=B1 kaset=B1 do
> wyja=B6nienia sprawy
> - W mi=EAdzyczasie dyskutujemy nt prowadzenia interes=F3w
(ci=B1gn=EA spe=
cjalnie
> D.K. za j=EAzyk, by si=EA upewni=E6 co do sytuacji - przecie=BF
musia=B3e=
> wystawi=E6 jaki=B6 komentarz do aukcji)
> - I tak mija dwa tygodnie po wys=B3aniu kluczyka (zapominam o tej
> sprawie... w ko=F1cu to jakie=B6 35pln)
> - Po jakim=B6 czasie (trzy tygodnie chyba) loguj=EA si=EA do allegro i
> wystawiam komentarz negatywny
> - W zamian dostaj=EA negatywa, =BFe niby nie wys=B3a=B3em i w
og=F3le cze=
go chc=EA
> - Na drugi dzie=F1 dostaj=EA przelew z tek=B6cikiem "na ga=B3ke
lod=F3w" =
(za co,
> skoro podobno nie wys=B3a=B3em?)
> - Przeprowadzam post=EApowanie reklamacyjne w P. Polskiej - dostaj=EA
> potwierdzenie, =BFe przesy=B3a zwrotna zosta=B3a odebrana przez D.K.
na d=
rugi
> dzie=F1 po wys=B3aniu przeze mnie
> - W mi=EAdzyczasie zg=B3asza si=EA do mnie sam z siebie inny
u=BFytkownik=
 b=EAd=B1cy
> w takiej samej sytuacji! M=F3wi, =BFe nie wystawi negatywa gdy=BF ma
ma=
=B3o
> pozytyw=F3w i boi si=EA zemsty, ale poprze mnie przed allegro.
>
> Well... jak wida=E6 nie ma tu mowy o =BFadnej pomy=B3ce D.K. Po
prostu pr=
=F3ba
> nadu=BFycia i jeszcze bezczelno=B6=E6 pe=B3n=B1 g=EAb=B1.
>
> Nic mnie nie boli - po prostu przestrzegam innych przed interesami z t=B1
> firm=B1... Je=BFeli sprawa nie dotyczy=B3a by 35zeta zamiast negatywu
by=
=B3o by
> zg=B3oszenie na policj=EA, ot co.
>
> --
> Pozdrawiam,
> Wojtek
>
> Dodaj cz do pota odpowiadaj=B1c prywatnie

W kt=F3rym emailu napisa=B3em =BFe wymiana jest niemo=BFliwa???
Pierdo=B3y.....dla nas nieop=B3acalna, przyzna=B3em si=EA do b=B3edu i
tyle
chcia=B3em zwr=F3ci=E6 pienia=BFki bez zb=EAdnych s=B3=F3w,
pomy=B6la=B3em =
szkoda czasu
na wyja=B6nianie tym bardziej =BFe mia=B3em now=B1 pracownice kt=F3ra
si=EA
wdra=BFa=B3a, sezon w pe=B3ni, pos=B3a=B3a kilka paczek nie tak jak
trzeba,=
tutaj trafiam na cz=B3owieka co za 11,99z=B3 kaza=B3 by powiesi=E6 albo
wsadzi=E6 na 20 lat do wi=EAzienia. Radz=EA uwa=BFa=E6 na tego typu
ludzi b=
o za
kilka z=B3 gotowi s=B1 zniszczy=E6 drugiego i zniszczy=E6 jego =BFycie.
Nie=
 chce
mi si=EA na ten temat polemizowa=E6, bo szkoda czasu, regu=B3a jest taka:
klienci kupuj=B1cy towar do 20z=B3 s=B1 najbardzieju uci=B1=BFliwi i
nietolerancyjni, natomiast ci kt=F3rzy kupuj=B1 za kikaset z=B3otych pisz=
=B1 1
emaila, a my realizujemy zam=F3wienie, zero zb=EAdnej korespondencji,
natomiast podobni do Pana Wojtka przysparzaj=B1 tylko k=B3opot=F3w,
dlatego
unikam tego typu sytuacji, oddaj=EA kas=EA i zapominam o temacie ale Pan
Wojtek niestety nie daje o sobie zapomnie=E6 dlatego tez dosta=B3
negatywa, za brak tolerancji, transakcja w ko=F1cu mimo i=BF
zako=F1czy=B3a
si=EA zwrotem pieniedzy za klucz warty 11,99z=B3 zap=B3acili=B6my 35
plus
prowizja allegro to zako=F1czenie by=B3o pozytywne, wystarczy=B3o by=E6
cz=B3owiekiem a nie.....................

Widze ze Sparrow Bike ma czas, zeby siedziec caly dzien na usenecie, a nie ma czasu zeby mi odpisac na dwa maile ktore do nich wyslalem. Na telefony tez nie reaguje.

Nie zamawialem nic na allegro tylko przez sklep. Wiec prosze mi odpisac laskawie na mojego maila oraz zwrocic wplacone srodki. Nie jestem organizacja charytatywna, wiec chce je odzyskac, to chyba logiczne? A to mi zaczyna wygladac na przywlaszczenie.

Chodzi o Raidona Lo-air, ktory to podobno jest uszkodzony i dlatego nie mozecie mi go wyslac. --

Data: 2009-03-24 23:31:57
Autor: Krees
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
Chłopie, tnij cytaty, bo się Ciebie nie da czytać! --   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-03-24 23:42:58
Autor:
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
Racja, sorry, ale to w przyplywie emocji - dzieki Sparrow Bike niestety tych negatywnych.

Data: 2009-03-25 14:29:52
Autor: ziemo
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
[...]

Ułatw sobie życie i nie sprzedawaj towaru poniżej xxzł.

--
Ziemo

Data: 2009-03-25 07:08:57
Autor: Harry
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
To ze ceny maja rozne na sklepie i na allegro to nie jest ani
nielegalne ani nawet niemoralne. To jest wlasnie wolny rynek, ktory
sobie wszyscy powszechnie chwala. Jak jestes sprytny, to sobie
znajdziesz lepsza cene, Twoja sprawa. Na allegro moga wystawiac rownie
dobrze drozej niz u siebie, jak i taniej i istnieja bardzo wazne
powody dla jednej i drugiej opcji. Czasem ceny moga tez byc rozbiezne
z niedopatrzenia, znowu jak to wypatrzysz, to tylko skorzystasz na
tym. Nie rozumiem jak mozna za to ganic sprzedawce.

Jesli natomiast wchodzi w gre jakies kombinowanie w zwiazku z
podwyzkami cen / skokiem walut to niby nieladnie z ich strony. Jednak
tu tez nie widze problemu. Klikajac "KupTeraz" czy tez skladajac
zamowienie w sklepie internetowym zawarles umowe kupna. Podstawowym
elementem tej umowy jest cena. Teraz masz prawo zadac wydania tego
towaru. Twoja sprawa ile bedziesz chcial na niego czekac, a kiedy
bedziesz wolal zwrot pieniedzy. Jesli jednak sprzedawca nadal wystawia
ten towar w innej cenie, to rzeczywiscie cos tu jest nieteges z ta
uszkodzona partia. Ja bym sie upieral przy wydaniu go w cenie na
zawartej umowie. Jesli sprzedawca sie walnal i nie zdazyl na czas
uaktualnic ceny w ofercie, to jego problem i powinien on poniesc
strate. Mozna postraszyc inspekcja handlowa.

Data: 2009-03-25 16:42:23
Autor: Wojtek
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
[...]

Drogi Panie, całej tej sytuacji jest winien tylko i wyłącznie Pan. Pana tłumaczenia, brak zrozumienia problemu, dają najelpsze świadectwo Pańskiemu braku jakiekokolwiek profesjonalizmu w prowadzeniu interesów.

Myślę, że dla większości adwersarzy i czytających ten wątek sprawa jest jasna - nie kupuj w sparrow bo możesz dostać nie to co chciałeś + nieusprawiedliwionego negatywa + chamskie teksty w stylu "na gałki lodów".

Swoją drogą, na podstawie lektury sprawy wątkotwórcy; jak widać interesów za kilkaset złotych też nie potrafi Pan uczciwie realizować.

Data: 2009-03-24 12:52:27
Autor: Coaster
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
Wojtek wrote:
[....]
Słowem człowiek jest bezczelnym chamem. Przy najbliższej trasie w okolicy jego siedziby nie omieszkamy wstąpić i mordę obić.

I pewnie uwazasz, ze obicie mordy to nie jest chamstwo a przejaw 'wyzszej kultury' :-o

Data: 2009-03-24 13:05:33
Autor: Wojtek
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
Coaster pisze:

I pewnie uwazasz, ze obicie mordy to nie jest chamstwo a przejaw 'wyzszej kultury' :-o

Bezapelacyjnie nie. Drażni mnie po prostu tanie cwaniactwo. Nie byłem i nie będę wyznawcą "niskiej szkodliwości społecznej".
Jestem przyzwyczajony do innego prowadzenia biznesów... także w zderzeniu z takim, jaki prezentuje Pan D.K. tracę po prostu panowanie nad sobą ;)

Data: 2009-03-24 07:15:33
Autor: sparrowbike
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
On 24 Mar, 13:05, Wojtek <osobi...@pota.onet.pl> wrote:
Coaster pisze:

> [...]

Jestem przyzwyczajony do innego prowadzenia biznesów... także w
zderzeniu z takim, jaki prezentuje Pan D.K. tracę po prostu panowanie

O jakim cwaniactwie Pan mówi bo nie bardzo rozumiem....??? Jaka niska
szkodliwość czynu...??? Skoro pieniądze zostały zwrócone na konto i od
pierwszego emaila proponowałem takie rozwiazanie. Tylko niestety Pan
musiał wdawać się w dyskusje i pouczać mnie jak mam prowadzić firmę.
Niech Pan załorzy firmę która będzie się zajmować doradztwem
biznesowym skoro chce Pan się dzielić swoimi doświadczeniami i
pomysłami, będą jeszcze Panu za to płacić. Ja nie potrzebuje doradcy
biznesowego i Pańskie uwagi na temat prowadzenia przez ze mnie firmy
uważam były conajmniej nie na miejscu.

Data: 2009-03-24 16:24:33
Autor: Wojtek
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
[...]

Drogi Panie,
Cała moja korespondencja z Panem miała jeden cel: wyciągnięcie prawdziwej przyczyny zdarzenia gdyż musiałem Panu wystawić jakiś komentarz...
Dał się Pan podejść i wypaplał całą prawdę jednocześnie obnażając Pańskie podejście tak do uczciwości w interesach jak i klienta.

Po kolei:
- sprzedał Pan towar w pełni świadomości niezgodny z opisem i fotkami na aukcji
- twierdził Pan, że to klient stwarza problemy, że nie jest "profesjonalistą" i nie docenia faktu, że wysłał Pan coś innego (btw gorszej jakości i mniejszej funkcjonalności)
- dalej nie wysłał Pan pieniążków na konto po otrzymaniu przesyłki zwrotnej
- w odpowiedzi na negatywny komentarz z mojej strony (po trzech tygodniach od odesłania Panu poleconym prioryetem towaru) wystawia Pan ZUPEłNIE BEZPODSTAWNIE NEGATYWA twierdząc, że nie dostał Pan przesyłki, tymaczsem...
- na drugi dzień od wystawienia komentarza zwrotnego dostaję od Pana przelew z tekścikami "+4 zeta na lody"
- Poczta Polska potwierdza odebranie przez Pana mojej przesyłki zwrotnej w procesie reklamacyjnym

To wszystko wyżej uprawomocnia mnie do postawienia tez, które postawiłem.

P.S. Dziękuję za radę. Rzeczywiście zawodowo zajmuję się optymalizacją procesów w firmach.

Data: 2009-03-24 11:41:01
Autor: Rowerex
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
On 24 Mar, 16:24, Wojtek <osobi...@pota.onet.pl> wrote:

Drogi Panie,
Cała moja korespondencja z Panem miała jeden cel: wyciągnięcie
prawdziwej przyczyny zdarzenia gdyż musiałem Panu wystawić jakiś
komentarz...

No i co wy tu kolego kombinujecie? Nie ze mną te numery Bruner!

Dał się Pan podejść i wypaplał całą prawdę jednocześnie obnażając
Pańskie podejście tak do uczciwości w interesach jak i klienta.

W dawnych czasach byłbyś idealnym TW z wielkim stosem akt w archiwach
służb podobno tajnych :-P

W ubiegłym roku kupiłem na allegro dwie opony, upewniwszy się że są
rozmiaru 2,10. Po odebraniu paczki zonk... jedna 1,95, a druga 2,10.
Poinformowałem sprzedawcę o tym fakcie i odesłałem oponę. Miałem
ochotę wystawić negatywa, ale stwierdziłem że to zbyt proste /
prostackie /.

Sprzedawca przyznał się do błędu, informował że próbuje zdobyć rozmiar
2,10, w końcu przysłał informację że niestety w tym sezonie nie ma
szans. Trwało to długo, miesiąc, może dwa, w końcu stanęło na zwrocie
należności za jedną oponę plus jeszcze parę złotych.

Z komentarzem się wstrzymałem, stwierdziłem że nie wystawię żadnego,
choć powinienem wystawić neutralny...

Kilka miesięcy później, w okolicach Swiąt Bożego Narodzenia otrzymałem
za wspomnianą transakcję komentarz pozytywny, o dziwo sprzedawca
wystawił go jako pierwszy...

Pomylił się? Wystawiał hurtem i nie zauważył? Mam gdzieś intencje, nie
mam zamiaru się ich domyślać. Była wtopa, przeprosili, wykazali jakąś
inicjatywę, należność mi zwrócono i trochę to trwało. Za długo? A co
to jest "czas"? Ważne że sprawa się zakończyła w sposob zadawalający
obie strony. Też odpowiedziałem pozytywem, ale o nieco stonowaniej
treści, w końcu były święta :)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-03-25 12:11:02
Autor: sparrowbike
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
On 25 Mar, 16:53, Wojtek <osobi...@pota.onet.pl> wrote:
Rowerex pisze:

> [...]
> to jest "czas"? Ważne że sprawa się zakończyła w sposob zadawalający
> obie strony. Też odpowiedziałem pozytywem, ale o nieco stonowaniej

Gratuluję :)

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Oczywiście że ja jestem winien, i przyznałem się do tego już w
pierwszym emailu który do Pana napisałem Panie Wojtku dlatego bez
szemrania zaproponowałem zwrot pieniędzy, moje "4 zł na dwie gałki
loda" było odpowiedzią na pańskie "jak też Panu opłaca się prowadzić w
ten sposób interes" i wiele innych uwag pod moim adresem.
Co do widelców Raidon L.O. AIR to nie było żadnej uszkodzonej partii a
wszystkie zamówienia na te widelce zrealizowaliśmy po cenie z 2008r bo
cena dotyczyła modeli 2008, natomiast nowe modele kosztują już
znacznie więcej ze względu na cenę dolara, co do uszkodzonej partii to
klient który kupił ten widelec dzwonił do mnie i pytał o przeyłkę czy
została wysłana, więc odpowiedziałem grzecznie że opóźnienie może
wynikać z powodu tego że np. widelce mogły być uszkodzone i podczas
kontorli przy wysyłaniu pracownik stwierdził usterkę, żeby nie
popełnić błedu i nie wysłać klientowi widelca z nieszczelną komorą
powietrzną ponieważ za względu na cenę wysyłki i powrotu jej do nas
takie niedopatrzenie powoduje dodatkowe napięcia na linii klient sklep
no i co najważniejsze zupełnie niepotrzebne koszty.
Cena na ALLEGRO jest wyższa dlatego że dochodzi koszt wystawienia
aukcji i prowizja która w przypadku sklepu ALLEGRO oczywiście jest
niemała, każdy przeciętnie rozgarnięty użytkownik może to sprawdzić.
Cena w naszym sklepie jest niższa ponieważ nie ponosimy dodatkowych
kosztów i dzięki temu zachęcamy do zakupów bezpośrednio w sklepie żeby
nie nabijać kapsy monopolistom z ALLEGRO którzy już sami nie wiedzą
ile mają pobierać opłat.

Data: 2009-03-25 19:28:37
Autor:
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
Ciekawe.
Nie pamietam rozmowy ze |Sparrow Bike, bo jej zwyczajnie nie bylo. To jest
klamstwo w zywe oczy.
To samo dotyczy sprawdzania widelcow. Dostalem jasnego maila, ze nie mozecie
mi wyslac widelca. Bo jest uszkodzony. Nie interesuje mnie, czy kupiliscie widelce gdy euro kosztowalo 3 zl, 5 zl,
czy 50 zl. Na stronie byla cena w zlotowkach a nie w euro.

Nie chce miec z tym sklepem nic wspolnego i to samo bede mowil kazdemu. Czekam
tylko na przelew zwrotny (ciekawe czy z dopiskiem "na 257 galek lodow 2 zl
kazda :)")

Data: 2009-03-24 14:32:38
Autor: Coaster
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
Wojtek wrote:
Coaster pisze:

[...]

Ale tracac panowanie - tracisz tez klase.

Data: 2009-03-24 16:26:41
Autor: Wojtek
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
Coaster pisze:

Ale tracac panowanie - tracisz tez klase.

Och tak, masz rację... mam ten problem kiedy po raz 10ty muszę udowadniać, że białe jest białe lub 2+2=4. W zasadzie wpisałem sobie to jako goal do poprawy do końca 09 ;)

Data: 2009-03-24 11:57:59
Autor: Rowerex
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
On 24 Mar, 16:26, Wojtek <osobi...@pota.onet.pl> wrote:

W zasadzie wpisałem sobie to
jako goal do poprawy do końca 09 ;)

Seiri, Seiton, Seisou, Seiketsu, Shitsuke, Seppuku, Shit! ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-03-24 12:31:52
Autor: Harry
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
Ja tam u nich kupowalem i na starym i na nowym koncie. Na 15 artykulow
raz cos tam minimalnie pomylili, ale mi akurat nie zalezalo zeby tym
pale zawracac. Poza tym szczegolikiem pod kazdym wzgledem sa dla mnie
super. Bardzo lubie jak jest duzo zdjec w aukcji.

Data: 2009-03-24 20:11:17
Autor: Artur
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
wtorek, 24 mar, Harry:
[...]

Ja również byłem raczej zadowolony, no i mają bogaty asortyment - np. ciężkie
do zdobycia lepsze amortyzatory 28". Za to kontakt tragiczny - z kilku zapytań
mailowych o przedmioty dostałem odpowiedź na jedno, brak konktaku
telefonicznego mimo zachęty na stronach aukcji do dzwonienia...

Data: 2009-03-24 14:04:13
Autor: Harry
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
Akurat kontaktu nigdy zadnego nie probowalem uskuteczniac. Tzn, tylko
jednostronny - ja kupuje, ja pisze instrukcje, a oni akurat wszystko
zgodnie z nimi wysylali i szybciutko.

Data: 2009-03-26 10:14:04
Autor: zly
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
Dnia Tue, 24 Mar 2009 08:38:47 +0100, Wojtek napisał(a):

Przy najbliższej trasie w okolicy jego siedziby nie omieszkamy wstąpić i mordę obić.

My? Kolegami sie wyslugujesz?
--
marcin

Data: 2009-03-26 09:51:39
Autor: Cyprian
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
Wojtek pisze:

[...]
  Idź do sądu to usuniesz. W archiwum alt.pl.allegro jest trochę na ten temat.

Cyprian

Data: 2009-03-24 06:42:52
Autor: kml
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!

Użytkownik "dżepe" <punk_rock_101.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gq91hp$2f8$1inews.gazeta.pl...
Sprzedają widelce suntora z uszkodzonej partii w cenie wyższej niż katalogowa!

A coś więcej na ten temat? Jakie uszkodzenie i czy masz numery serii?

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Data: 2009-03-24 23:35:30
Autor:
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
kml <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):

> [...]

A coś więcej na ten temat? Jakie uszkodzenie i czy masz numery serii?

Prosze bardzo:
Widelec zakupiony poprzez strone za 399 pln, tydzien oczekiwania na skompletowanie zamowienia po czym mail:
Witam.
Z przykrością musimy Pana zawiadomić, ale okazało się, że modele Raidon Lo-
Air posiadają usterkę.
Prosimy o informację czy zdecyduje się Pan na inny model czy mamy wysłać paczkę bez amortyzatora i zwrócić pieniądze na konto?
Pozdrawiam

A na allegro widelce wystawione juz za ponad 600 pln. Dodam, ze na razie sparrow wpisuje sie na usenecie, ale na moje maile nie reaguje (ani kasy nie oddaje - lacznie ponad 5 stow za dodatkowe jakies pierdoly)

Data: 2009-03-25 06:53:28
Autor: kml
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!

Użytkownik <konrado002.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqbqo2$s58$1inews.gazeta.pl...
[...]

I to ma być sprzedaż widelców z uszkodzonej partii?! Zamiast wysłać walnięty widelec to dostałeś informację, że jest wadliwy i co chcesz robić nadal i masz pretensje, że Ci powiedzieli? Z tego co ja widzę to słuszne pretensje można mieć co do czasu realizacji i jakości obsługi a nie sprzedawania wadliwych produktów.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Data: 2009-03-25 07:55:27
Autor: fabian
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
kml wrote:

[...]

Na swojej stronie nie mają napisane, że sprzedają wadliwy produkt, więc kupujący ma prawo wymagać dostarczenia produktu, który kupił za tyle na ile opiewała umowa. A ta firma na swojej stronie sprzedaje ten sam produkt po 479 zł, a na allegro za 669. I to produkt, którego podobno nie mają.

Fabian.

Data: 2009-03-25 08:18:05
Autor: kml
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
Użytkownik "fabian" <fabian@niematakiego.adresu.pl> napisał w wiadomości news:gqckgu$smk$1opal.futuro.pl...

[...]

Ale skąd sie wzięła cała seria w takim razie? Jaka jest ta usterka. Poza tym bardzo dużo ludzi sprzedaje taniej na allegro niż w sklepie i poza kwestią morlaności takiego postępowania nie jest to nielegalne imo.

Naprawdę ja w żaden sposób nie chcę bronić tego sprzedawcy ale mi to wygląda na zwykłą histerię z powodu nieudanej tranzakcji. Oczywiście sklepowi należą się bęcki za sposób załatwiania reklamacji ale mimo wszystko to nie jest nic z czym do tej pory nie mieliśmy do czynienia.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Data: 2009-03-25 07:52:33
Autor:
[...]

Wlasnie o to chodzi:
Niewiem co to jest za usterka, bo sklep nie chce mi odpowiedziec na takie pytanie. Zakladam ze dotyczy tyo calej serii, jakoze Raidona na razie wciaz nie chca wyslac.

I podstawowe pytanie: Dlaczego ja dostaje taka informacje, skoro towar jest caly czas wystawiony? Proste: Euro poszlo w gore, sklep sie przeliczyl, zapomnial zaktualizowac cene na stronie i teraz pewnie sie boi, ze bedzie miec w plecy o jakies 150 pln. Nie wiem czy to duzo dla nich czy nie, dla mnie sporo.

Ostatnia rzecz: kml, widze ze nie zrozumiales fabiana. Ten sklep sprzedaje na allegro zdecydowanie drozej, ale to juz jest ich sprawa.

Data: 2009-03-25 09:14:09
Autor: kml
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
Użytkownik <konrado002.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqcns1$91r$1inews.gazeta.pl...

Ostatnia rzecz: kml, widze ze nie zrozumiales fabiana. Ten sklep sprzedaje na
allegro zdecydowanie drozej, ale to juz jest ich sprawa.

A czy to jest nielegalne? Nie, nie jest. Towar jest wart tyle ile jest za niego skłonny zapłacić kupujący więc jeżeli się godzi na taką cenę to jest jego dezycja. To nie jest pierwszy ani ostatni sprzedawca na allegro, który bez mrugnięcia okiem zmienia ceny w czasie trwania aukcji etc więc nie jest to żadne nowum.

Jak dla mnie to cała istota tego tematu sprowadza sie do tego, żeby _bardzo_uważać_ w czasie kupowanie w sparrow-bike i wszystko.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Data: 2009-03-25 08:25:38
Autor:
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!

[...]

Nie, moga sobie i sprzedawac te widelce za 1500 jak im sie podoba. Ale skoro ja kupuje (PRZEZ SKLEP, kml, PRZEZ SKLEP A NIE PRZEZ ALLEGRO) za 399, robie przelew 5 minut po zakupie, czekam tydzien na jakakolwiek reakcje - to dlaczego mam placic 650? Rozumiem ze Ty bys sie pewnie jeszcze ucieszyl z takiego rozwiazania, skoro az tak bardzo Ci to nie przeszkadza. Ale tu chodzi o ludzka przyzwoitosc. A takie numery to szczyt chamstwa.

Data: 2009-03-25 10:32:57
Autor: kml
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!

Użytkownik <konrado002.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqcpq1$hde$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie, ja bym powiedział że rządam widelca w cenie za która go kupiłem albo idę do I.S i robie dziką awanturę. Tyle.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Data: 2009-03-25 10:43:33
Autor: johnkelly
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
kml pisze:

Nie, ja bym powiedział że rządam widelca w cenie za która go kupiłem albo idę do I.S i robie dziką awanturę. Tyle.

Co to I.S? Może rzecznik konsumentów coś tu poradzi?

--
Maciej "johnkelly" Różalski ..... gg:1716136 ..... johnkelly(at)wp.pl
blog: www.maciejrozalski.eu .........................................

Data: 2009-03-25 09:53:49
Autor:
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
johnkelly <johnkelly@wp.pl> napisał(a):

Co to I.S? Może rzecznik konsumentów coś tu poradzi?

Pewnie chodzi o Inspektora Skarbowego (Izbę Skarbową?).

Owszem, takie postepowanie równiż wchodziło w grę. Ale postanowiłem, że pozostawię to jako wyjście ostateczne (jednak dużo jest przy tym zachodu a ja nie mam mało czasu).

Dzisiaj (po prawie 48 h!) dostalem maila z prosba o podanie konta do przelewu zwrotnego).

Jak dla mnie ten sklep jest skreślony.

Data: 2009-03-25 11:29:15
Autor: kml
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!

Użytkownik <konrado002.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqcuvd$c8u$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ja też sie 5 razy zastanowie zanim tam coś kupie.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Data: 2009-03-25 11:28:27
Autor: kml
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!

Użytkownik "johnkelly" <johnkelly@wp.pl> napisał w wiadomości news:gqcuc3$85p$1inews.gazeta.pl...
kml pisze:

Nie, ja bym powiedział że rządam widelca w cenie za która go kupiłem albo idę do I.S i robie dziką awanturę. Tyle.

Co to I.S? Może rzecznik konsumentów coś tu poradzi?

Inspekcja handlowa.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Data: 2009-03-25 11:42:12
Autor: johnkelly
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
kml pisze:

Nie, ja bym powiedział że rządam widelca w cenie za która go kupiłem albo idę do I.S i robie dziką awanturę. Tyle.

Co to I.S? Może rzecznik konsumentów coś tu poradzi?

Inspekcja handlowa.

Jak sama nazwa wskazuje, chlebak służy do noszenia granatów? ;)

Data: 2009-03-25 09:16:43
Autor: Wojtek Paszkowski
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
<konrado002.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:gqbqo2$s58$1inews.gazeta.pl...

[...]

ani chybi - jakiś pies musiał pogryźć całą partię...

pozdr

Data: 2009-03-24 08:22:10
Autor: urwis
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
dżepe pisze:
Sprzedają widelce suntora z uszkodzonej partii w cenie wyższej niż katalogowa!

Czy to że w cenie odbiegającej od katalogowej to przestępstwo?
Nigdy nie zdarzyło Ci sie kupić piwa w cenie wyższej niż "sugerowana cena detaliczna"? Wolny rynek w końcu.

Ale jeśli sprzedają uszkodzone i robią to świadomie to jest to naruszenie prawa, należy to napiętnować i ostrzec innych.

Zatem zgadam się z pierwszą częścią Twojej wypowiedzi...
Co do drugiej IMO są to pozbawione podstaw kaprysy.

//urwis//

Data: 2009-03-25 08:12:39
Autor: dżepe
krętacze

Generalnie wydaje mi się że ich działanianiami kieruje zwykła zachłanność. Według mnie zrobili tak: dostali nową partię widelców w nowej, wyższej cenie, a poniewaz te z nowej partii nie różnią sie niczym od tych starych więc postanowili podnieść cene także tych starych o 50% a osobom które kupiły widelce w starej cenie wciskają kit że te widelce ze starszej partii są popsute i proponuja zakup tych nowych, w wyższej cenie. Nawet jeżli klient sie rozmyśli to pół biedy bo w koncu i tak znajdzie sie frajer który kupi widelec z 08 w cenie z 09. Zresztą ta cena  nowa jest dość podejrzana bo zdecydowanie wyższa od katalogowej. Na poparcie mojej teorii podam fakt, że na swoich aukcjach Sparrow pisze widelec 08/09, czyli tak naparwde nie wiadomo jaki. Kupiłem u nich już 5 widelców ale taka polityka ich firmy zdecydowanie mnie zniechęca.
pozdro,-

Data: 2009-03-26 20:17:31
Autor: Schliesky
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!
Ja lubię poczytać odpowiedzi na negatywy. Niby procentowo negatywów nie ma tak dużo, ale odpowiedzi na negatyw świadczą o "poziomie".

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Uwaga! SPARROW BIKE oszuści!