Data: 2009-03-23 22:13:13 | |
Autor: dżepe | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
Sprzedają widelce suntora z uszkodzonej partii w cenie wyższej niż katalogowa!
-- |
|
Data: 2009-03-23 23:24:54 | |
Autor: Wooyek | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
Sprzedają widelce suntora z uszkodzonej partii w cenie wyższej niż W przeszłości było już wiele przypadków skłaniających do zastanowienia się dwa razy przed złożeniem u nich zamówienia. Do poczytania w archiwum grupy i w komentarzach na poprzednim koncie: http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=1422176 (chociaż widzę, że na nowym też już zdążyli sporo niezawodolonych klientów nałapać). -- Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com // www.wooyek.pl // |
|
Data: 2009-03-23 20:32:53 | |
Autor: szymek_sq [LUB] | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
osobiście kupowałem na ich poprzednim koncie jak i na obecnym (w
zeszłym tygodniu) i nie mam żadnych zastzrerzeń, wysyłka błyskawiczna. Nie bronie ale stwierdzam - przy sprzedazy prawie 25 000 przedmiotów (wcześniej) lub nawet kilkuset (obecnie), nie trudno trafić na nie zadowoleno klienta, a do błedów, pomymełek dochodzi - rzecz ludzka. |
|
Data: 2009-03-24 08:25:50 | |
Autor: Wojtek | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
szymek_sq [LUB] pisze:
Nie bronie ale stwierdzam - przy sprzedazy prawie 25 000 przedmiotówguzik prawda! w moim przypadku doszło do bezczelnego oszustwa (wnioskuję na podstawie korespondencji z pacanem, pardon szefem tej firemki) a dalej dostałem negatywa. negatyw nie do usunięcia (!) pomimo przkazania całej dokumentacji do allegro gówno nie profesjonaliści; jak to się mówi "tanie cwaniaczki" -- Pozdrawiam, Wojtek Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie |
|
Data: 2009-03-24 08:31:10 | |
Autor: kml | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
Użytkownik "Wojtek" <osobisty@pota.onet.pl> napisał w wiadomości news:gqa1tt$8oq$1news3.onet... guzik prawda! A mógłbyś coś więcej napisać na ten temat? -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl OD NOWA! Last update 15/03/2009 |
|
Data: 2009-03-24 08:38:47 | |
Autor: Wojtek | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
kml pisze:
A proszę Cię bardzo. Pisałem na grupie, były dwa wątki, pierwszy oryginalny drugi memento, tytuły wątków następujące : - UWAGA NA ALLEGRO - UżYTKOWNIK tadek30, czyli SPARROW-BIKE - !!!!!!!! BYŁO: UWAGA NA ALLEGRO - UżYTKOWNIK tadek30, czyli SPARROW-BIKE - dalsze informacje !!!!! Słowem człowiek jest bezczelnym chamem. Przy najbliższej trasie w okolicy jego siedziby nie omieszkamy wstąpić i mordę obić. -- Pozdrawiam, Wojtek Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie |
|
Data: 2009-03-24 07:59:25 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
Dnia Tue, 24 Mar 2009 08:38:47 +0100, Wojtek napisał(a):
Słowem człowiek jest bezczelnym chamem. Przy najbliższej trasie wHmm groźby karalne? -- piecia aka dracorp |
|
Data: 2009-03-24 09:25:35 | |
Autor: Wojtek | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
piecia aka dracorp pisze:
Dnia Tue, 24 Mar 2009 08:38:47 +0100, Wojtek napisał(a): Nie widzę tutaj adresowanej groźby w świetle Polskiego prawa. Takie sobie, babskie bajdurzenie ;) -- Pozdrawiam, Wojtek Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie |
|
Data: 2009-03-24 10:56:43 | |
Autor: Wojtas | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
Wojtek pisze:
Nie widzę tutaj adresowanej groźby w świetle Polskiego prawa. Zamknij już lepiej paszczę i się nie kompromituj. -- Pozdr. wojtas(at)rubikon.pl |
|
Data: 2009-03-24 13:21:05 | |
Autor: Wojtek | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
Wojtas pisze:
Zamknij już lepiej paszczę i się nie kompromituj.Masz coś więcej do powiedzenia w sprawie sparrowbike i jego rzetelności? -- Pozdrawiam, Wojtek Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie |
|
Data: 2009-03-24 15:05:56 | |
Autor: Wojtas | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
Wojtek pisze:
Masz coś więcej do powiedzenia w sprawie sparrowbike i jego rzetelności? Osobiście parę rzeczy kupiłem, także zwracałem (ale z mojej winy) i nie było problemu. A że komuś oklepiesz pysk to ok, najpierw to zrób a dopiero później się chwal. -- Pozdr. wojtas(at)rubikon.pl |
|
Data: 2009-03-24 12:59:57 | |
Autor: Coaster | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
Wojtek wrote:
piecia aka dracorp pisze: To tys 'Wojtka' jest nie 'Wojtek'?! :-P -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "More experienced cyclists learn to "get light" for a fraction of a second while going over rough patches; newbies tend to sit harder on the saddle, increasing the risk of pinch flats." Sheldon Brown: 1944 - 2008 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
Data: 2009-03-24 12:54:37 | |
Autor: Coaster | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
piecia aka dracorp wrote:
Dnia Tue, 24 Mar 2009 08:38:47 +0100, Wojtek napisał(a): Wininni zawsze sa ci inni ;-) -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "More experienced cyclists learn to "get light" for a fraction of a second while going over rough patches; newbies tend to sit harder on the saddle, increasing the risk of pinch flats." Sheldon Brown: 1944 - 2008 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
Data: 2009-03-24 09:06:04 | |
Autor: Wojtek | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
sparrowbike@gmail.com pisze:
> On 24 Mar, 08:38, Wojtek <osobi...@pota.onet.pl> wrote: >> kml pisze: >> >> >> >>> Użytkownik "Wojtek" <osobi...@pota.onet.pl> napisał w wiadomości >>> news:gqa1tt$8oq$1news3.onet... >>>> guzik prawda! >>>> w moim przypadku doszło do bezczelnego oszustwa (wnioskuję na >>>> podstawie korespondencji z pacanem, pardon szefem tej firemki) a dalej >>>> dostałem negatywa. negatyw nie do usunięcia (!) pomimo przkazania >>>> całej dokumentacji do allegro >>>> gówno nie profesjonaliści; jak to się mówi "tanie cwaniaczki" >>> A mógłbyś coś więcej napisać na ten temat? >> A proszę Cię bardzo. Pisałem na grupie, były dwa wątki, pierwszy >> oryginalny drugi memento, tytuły wątków następujące : >> >> -UWAGANA ALLEGRO - UżYTKOWNIK tadek30, czyliSPARROW-BIKE >> - !!!!!!!! BYŁO:UWAGANA ALLEGRO - UżYTKOWNIK tadek30, czyliSPARROW-BIKE- dalsze informacje !!!!! >> >> Słowem człowiek jest bezczelnym chamem. Przy najbliższej trasie w >> okolicy jego siedziby nie omieszkamy wstąpić i mordę obić. >> >> -- >> Pozdrawiam, >> Wojtek >> >> Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie > > Witam. > NIe rozumiem w czym był problem i jaka to była uszkodzona partia, bo > nie posiadaliśmy takowej, mamy numery telefonów, działa email, nie > wiem dlaczego jestem bezczelnym chamem, proszę przedstawić bliżej > temat i nie używac słów powszechnie uznawanych za obraźliwe, bo ja > nikogo nie obrażam, jeżeli produkt który Pan otrzymał był uszkodzony > neleżało go odesłac z informacją co się dzieje, widelec wymienilibyśmy > na nowy jeżeli był to produkt nie używany, nigdy nikogo nie > oszukaliśmy na 1zł, a widelec sprzedajemy po takiej cenie jaką uważmy > za stosowną, przy obecnym kursie dolara i euro ceny rosną w tempie > zastraszającym, prosze podac swój nick na allegro którym się Pan > posługuje, prześledzę naszą korespondencję. > Pozdrawiam. > D.K. To akurat nie do mnie ;) Pewnie wątkotwórca ustosunkuje się do tego niżej. Natomiast mój temat uważam za zamknięty z chwilą, kiedy dostałem od was zupełnie bezczelnego, nieusprawiedliwionego negatywa. Może Pan odświeżyć sprawę czytając wyżej przytoczone dwa wątki. Tudzież służę ponownie kopią naszej korespondencji jak i kopią postępowania gwarancyjnego od Poczyt Polskiej. Słowem jestem w 100% upełnomocniony by nazwać Państwa działalność, w moim przypadku, jako obraz BEZCZELNEGO OSZUSTWA! A pana komentarz w stylu "4 zeta na dwa gałki lodów" jak nic świadczy o gówniarskim chamstwie. -- Pozdrawiam, Wojtek Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie |
|
Data: 2009-03-24 09:14:35 | |
Autor: kml | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
Użytkownik "Wojtek" <osobisty@pota.onet.pl> napisał w wiadomości news:gqa2m6$b41$1news3.onet... A proszę Cię bardzo. Pisałem na grupie, były dwa wątki, pierwszy oryginalny drugi memento, tytuły wątków następujące : http://tiny.pl/b24t http://tiny.pl/b247 Słowem człowiek jest bezczelnym chamem. Przy najbliższej trasie w okolicy jego siedziby nie omieszkamy wstąpić i mordę obić. Wiem, że to zabrzmi dziwnie ale spodziewałem się czegoś więcej niż klucza do kaset... -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl OD NOWA! Last update 15/03/2009 |
|
Data: 2009-03-24 01:47:30 | |
Autor: sparrowbike | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
On 24 Mar, 09:14, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Użytkownik "Wojtek" <osobi...@pota.onet.pl> napisał w wiadomościnews:gqa2m6$b41$1news3.onet... Pan Wojtek kupił u nas klucz do kaset serwisowy shimano, niestety pracownica sie pomyliła i wysłała klucz do wielotrybów SUPER B, Pan Wojtek zapłacił za klucz 11,99zł pul przesyłka pobraniowa o wartości 15zł, po otrzymaniu informacji od klienta wysłałem emaila o treści "Witam. Proszę odesłać do Nas kluczyk, zwrócimy Panu pieniążki za produkt skoro Panu nie odpowiada, ma Pan to zagwarantowane w każdej naszej aukcji. Pozdrawiam. D.K." i temat byłby zamknięty niestety Pan Wojtek jest typem człowieka który nie potrafi załatwić sprawy prosto i bez boleśnie, odesłac klucz podać numer konta, nie trzeba uskuteczniać polemikę która nie była potrzebna, przyznaliśmy sie do błędu i ponieśliśmy wszystkie koszty z tym związane czyli zwróciliśmy klientowi całe 35zł za klucz plus wysyłkę bez problemów, w zamian dostaliśmy negatywny komentarz i wątki na grupie dyskusyjnej które mówią o tym że jesteśmy oszustami a ja jestem bezczelnym chamem..........ciekaw jestem gdziee tutaj jest oszustwo........ja jestem stratny 35zł plus prowizja ALLEGRO a co stracił klient w tym wypadku Pan Wojtek??? Sprawę chciałęm załatwić szybko i bez zbędnych ceregieli gdzyż uznałem że prowadzenie sporu o klucz który jest warty 11,99zł jest bezcelowy i szkoda na to energii i czasu, nie chciałem tłumaczyć że to pracownik sie pomylił itd. szkoda czasu, na tego typu sprawy, proste rowiązania, nie jesteś zadowolony, odeślij z numerem konta, zwrócimy łacznie z kosztami wysyłek i po sprawie, jak widać to za proste...... Pozdrawiam. D.K. |
|
Data: 2009-03-24 09:51:32 | |
Autor: Wojtek | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
sparrowbike@gmail.com pisze:
On 24 Mar, 09:14, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote: Tak??? Znaczy wyraża Pan zgodę na zamieszczenie tutaj kopi naszej dyskusji, tak? -- Pozdrawiam, Wojtek Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie |
|
Data: 2009-03-24 09:24:37 | |
Autor: Wojtek | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
kml pisze:
Słowem człowiek jest bezczelnym chamem. Przy najbliższej trasie w okolicy jego siedziby nie omieszkamy wstąpić i mordę obić. Ewidentne nadużycie, towar z pełną świadomością wysłany jako niezgodny z opisem. Dostałem nieusprawiedliwionego negatywa. -- Pozdrawiam, Wojtek Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie |
|
Data: 2009-03-24 11:51:25 | |
Autor: kml | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
Użytkownik "Wojtek" <osobisty@pota.onet.pl> napisał w wiadomości news:gqa5c5$jeg$1news3.onet... kml pisze: Ale bardziej Cię boli zły towar czy negatyw? Sory, ale trochę to śmieszne jest... co nie zmienia faktu, że w razie jak by co to będę uważał w czasie zakupów u tego sprzedawcy. -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl OD NOWA! Last update 15/03/2009 |
|
Data: 2009-03-24 13:20:31 | |
Autor: Wojtek | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
kml pisze:
Ale bardziej Cię boli zły towar czy negatyw? Sory, ale trochę to śmieszne jest... co nie zmienia faktu, że w razie jak by co to będę uważał w czasie zakupów u tego sprzedawcy. Po kolei: - D.K. (tadek30 czy sparrow) wystawia towar na aukcji wraz z fotkami - Odbieram towar, jest inny niż w aukcji - Proponuję zamianę, na ten "właściwy" - Dostaję odpowiedź, że jest to niemożliwe (!) - Wysyłam kluczyk do D.K. z info odnośnie mojego konta bankowego - Tego samego wieczoru szlifuję mój stary klucz, gdyż kolega jakoś nie chce czekać z jego nowymi crossmaxami st i jego nową kasetą do wyjaśnienia sprawy - W międzyczasie dyskutujemy nt prowadzenia interesów (ciągnę specjalnie D.K. za język, by się upewnić co do sytuacji - przecież musiałem wystawić jakiś komentarz do aukcji) - I tak mija dwa tygodnie po wysłaniu kluczyka (zapominam o tej sprawie... w końcu to jakieś 35pln) - Po jakimś czasie (trzy tygodnie chyba) loguję się do allegro i wystawiam komentarz negatywny - W zamian dostaję negatywa, że niby nie wysłałem i w ogóle czego chcę - Na drugi dzień dostaję przelew z tekścikiem "na gałke lodów" (za co, skoro podobno nie wysłałem?) - Przeprowadzam postępowanie reklamacyjne w P. Polskiej - dostaję potwierdzenie, że przesyła zwrotna została odebrana przez D.K. na drugi dzień po wysłaniu przeze mnie - W międzyczasie zgłasza się do mnie sam z siebie inny użytkownik będący w takiej samej sytuacji! Mówi, że nie wystawi negatywa gdyż ma mało pozytywów i boi się zemsty, ale poprze mnie przed allegro. Well... jak widać nie ma tu mowy o żadnej pomyłce D.K. Po prostu próba nadużycia i jeszcze bezczelność pełną gębą. Nic mnie nie boli - po prostu przestrzegam innych przed interesami z tą firmą... Jeżeli sprawa nie dotyczyła by 35zeta zamiast negatywu było by zgłoszenie na policję, ot co. -- Pozdrawiam, Wojtek Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie |
|
Data: 2009-03-24 13:33:50 | |
Autor: kml | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
Użytkownik "Wojtek" <osobisty@pota.onet.pl> napisał w wiadomości news:gqaj6e$1gn$1news3.onet... Po kolei: [cut] Dzięki za obszerne info. -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl OD NOWA! Last update 15/03/2009 |
|
Data: 2009-03-24 16:12:26 | |
Autor: sparrowbike | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
On 24 Mar, 13:20, Wojtek <osobi...@pota.onet.pl> wrote:
kml pisze: W którym emailu napisałem że wymiana jest niemożliwa??? Pierdoły.....dla nas nieopłacalna, przyznałem się do błedu i tyle chciałem zwrócić pieniażki bez zbędnych słów, pomyślałem szkoda czasu na wyjaśnianie tym bardziej że miałem nową pracownice która się wdrażała, sezon w pełni, posłała kilka paczek nie tak jak trzeba, a tutaj trafiam na człowieka co za 11,99zł kazał by powiesić albo wsadzić na 20 lat do więzienia. Radzę uważać na tego typu ludzi bo za kilka zł gotowi są zniszczyć drugiego i zniszczyć jego życie. Nie chce mi się na ten temat polemizować, bo szkoda czasu, reguła jest taka: klienci kupujący towar do 20zł są najbardzieju uciążliwi i nietolerancyjni, natomiast ci którzy kupują za kikaset złotych piszą 1 emaila, a my realizujemy zamówienie, zero zbędnej korespondencji, natomiast podobni do Pana Wojtka przysparzają tylko kłopotów, dlatego unikam tego typu sytuacji, oddaję kasę i zapominam o temacie ale Pan Wojtek niestety nie daje o sobie zapomnieć dlatego tez dostał negatywa, za brak tolerancji, transakcja w końcu mimo iż zakończyła się zwrotem pieniedzy za klucz warty 11,99zł zapłaciliśmy 35 plus prowizja allegro to zakończenie było pozytywne, wystarczyło być człowiekiem a nie..................... |
|
Data: 2009-03-24 23:29:16 | |
Autor: | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
sparrowbike@gmail.com napisał(a):
On 24 Mar, 13:20, Wojtek <osobi...@pota.onet.pl> wrote:jako= =B6 nie(ci=B1gn=EA spe= cjalniemusia=B3e= mog=F3le cze= go chc=EAlod=F3w" = (za co,na d= rugiu=BFytkownik= b=EAd=B1cyma= =B3oprostu pr= =F3baby= =B3o bytyle chcia=B3em zwr=F3ci=E6 pienia=BFki bez zb=EAdnych s=B3=F3w,pomy=B6la=B3em = szkoda czasusi=EA wdra=BFa=B3a, sezon w pe=B3ni, pos=B3a=B3a kilka paczek nie tak jaktrzeba,= aludzi b= o zaNie= chcedlatego unikam tego typu sytuacji, oddaj=EA kas=EA i zapominam o temacie ale Panzako=F1czy=B3a si=EA zwrotem pieniedzy za klucz warty 11,99z=B3 zap=B3acili=B6my 35plus prowizja allegro to zako=F1czenie by=B3o pozytywne, wystarczy=B3o by=E6 Widze ze Sparrow Bike ma czas, zeby siedziec caly dzien na usenecie, a nie ma czasu zeby mi odpisac na dwa maile ktore do nich wyslalem. Na telefony tez nie reaguje. Nie zamawialem nic na allegro tylko przez sklep. Wiec prosze mi odpisac laskawie na mojego maila oraz zwrocic wplacone srodki. Nie jestem organizacja charytatywna, wiec chce je odzyskac, to chyba logiczne? A to mi zaczyna wygladac na przywlaszczenie. Chodzi o Raidona Lo-air, ktory to podobno jest uszkodzony i dlatego nie mozecie mi go wyslac. -- |
|
Data: 2009-03-24 23:31:57 | |
Autor: Krees | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
Chłopie, tnij cytaty, bo się Ciebie nie da czytać! -- Pozdrawiam,
Krees -- |
|
Data: 2009-03-24 23:42:58 | |
Autor: | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
Racja, sorry, ale to w przyplywie emocji - dzieki Sparrow Bike niestety tych negatywnych.
-- |
|
Data: 2009-03-25 14:29:52 | |
Autor: ziemo | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
sparrowbike@gmail.com pisze:
kilka zł gotowi są zniszczyć drugiego i zniszczyć jego życie. Nie chce Ułatw sobie życie i nie sprzedawaj towaru poniżej xxzł. -- Ziemo |
|
Data: 2009-03-25 07:08:57 | |
Autor: Harry | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
To ze ceny maja rozne na sklepie i na allegro to nie jest ani
nielegalne ani nawet niemoralne. To jest wlasnie wolny rynek, ktory sobie wszyscy powszechnie chwala. Jak jestes sprytny, to sobie znajdziesz lepsza cene, Twoja sprawa. Na allegro moga wystawiac rownie dobrze drozej niz u siebie, jak i taniej i istnieja bardzo wazne powody dla jednej i drugiej opcji. Czasem ceny moga tez byc rozbiezne z niedopatrzenia, znowu jak to wypatrzysz, to tylko skorzystasz na tym. Nie rozumiem jak mozna za to ganic sprzedawce. Jesli natomiast wchodzi w gre jakies kombinowanie w zwiazku z podwyzkami cen / skokiem walut to niby nieladnie z ich strony. Jednak tu tez nie widze problemu. Klikajac "KupTeraz" czy tez skladajac zamowienie w sklepie internetowym zawarles umowe kupna. Podstawowym elementem tej umowy jest cena. Teraz masz prawo zadac wydania tego towaru. Twoja sprawa ile bedziesz chcial na niego czekac, a kiedy bedziesz wolal zwrot pieniedzy. Jesli jednak sprzedawca nadal wystawia ten towar w innej cenie, to rzeczywiscie cos tu jest nieteges z ta uszkodzona partia. Ja bym sie upieral przy wydaniu go w cenie na zawartej umowie. Jesli sprzedawca sie walnal i nie zdazyl na czas uaktualnic ceny w ofercie, to jego problem i powinien on poniesc strate. Mozna postraszyc inspekcja handlowa. |
|
Data: 2009-03-25 16:42:23 | |
Autor: Wojtek | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
sparrowbike@gmail.com pisze:
Drogi Panie, całej tej sytuacji jest winien tylko i wyłącznie Pan. Pana tłumaczenia, brak zrozumienia problemu, dają najelpsze świadectwo Pańskiemu braku jakiekokolwiek profesjonalizmu w prowadzeniu interesów. Myślę, że dla większości adwersarzy i czytających ten wątek sprawa jest jasna - nie kupuj w sparrow bo możesz dostać nie to co chciałeś + nieusprawiedliwionego negatywa + chamskie teksty w stylu "na gałki lodów". Swoją drogą, na podstawie lektury sprawy wątkotwórcy; jak widać interesów za kilkaset złotych też nie potrafi Pan uczciwie realizować. -- Pozdrawiam, Wojtek Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie |
|
Data: 2009-03-24 12:52:27 | |
Autor: Coaster | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
Wojtek wrote:
[....] Słowem człowiek jest bezczelnym chamem. Przy najbliższej trasie w okolicy jego siedziby nie omieszkamy wstąpić i mordę obić. I pewnie uwazasz, ze obicie mordy to nie jest chamstwo a przejaw 'wyzszej kultury' :-o -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "More experienced cyclists learn to "get light" for a fraction of a second while going over rough patches; newbies tend to sit harder on the saddle, increasing the risk of pinch flats." Sheldon Brown: 1944 - 2008 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
Data: 2009-03-24 13:05:33 | |
Autor: Wojtek | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
Coaster pisze:
I pewnie uwazasz, ze obicie mordy to nie jest chamstwo a przejaw 'wyzszej kultury' :-o Bezapelacyjnie nie. Drażni mnie po prostu tanie cwaniactwo. Nie byłem i nie będę wyznawcą "niskiej szkodliwości społecznej". Jestem przyzwyczajony do innego prowadzenia biznesów... także w zderzeniu z takim, jaki prezentuje Pan D.K. tracę po prostu panowanie nad sobą ;) -- Pozdrawiam, Wojtek Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie |
|
Data: 2009-03-24 07:15:33 | |
Autor: sparrowbike | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
On 24 Mar, 13:05, Wojtek <osobi...@pota.onet.pl> wrote:
Coaster pisze: O jakim cwaniactwie Pan mówi bo nie bardzo rozumiem....??? Jaka niska szkodliwość czynu...??? Skoro pieniądze zostały zwrócone na konto i od pierwszego emaila proponowałem takie rozwiazanie. Tylko niestety Pan musiał wdawać się w dyskusje i pouczać mnie jak mam prowadzić firmę. Niech Pan załorzy firmę która będzie się zajmować doradztwem biznesowym skoro chce Pan się dzielić swoimi doświadczeniami i pomysłami, będą jeszcze Panu za to płacić. Ja nie potrzebuje doradcy biznesowego i Pańskie uwagi na temat prowadzenia przez ze mnie firmy uważam były conajmniej nie na miejscu. |
|
Data: 2009-03-24 16:24:33 | |
Autor: Wojtek | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
sparrowbike@gmail.com pisze:
O jakim cwaniactwie Pan mówi bo nie bardzo rozumiem....??? Jaka niska Drogi Panie, Cała moja korespondencja z Panem miała jeden cel: wyciągnięcie prawdziwej przyczyny zdarzenia gdyż musiałem Panu wystawić jakiś komentarz... Dał się Pan podejść i wypaplał całą prawdę jednocześnie obnażając Pańskie podejście tak do uczciwości w interesach jak i klienta. Po kolei: - sprzedał Pan towar w pełni świadomości niezgodny z opisem i fotkami na aukcji - twierdził Pan, że to klient stwarza problemy, że nie jest "profesjonalistą" i nie docenia faktu, że wysłał Pan coś innego (btw gorszej jakości i mniejszej funkcjonalności) - dalej nie wysłał Pan pieniążków na konto po otrzymaniu przesyłki zwrotnej - w odpowiedzi na negatywny komentarz z mojej strony (po trzech tygodniach od odesłania Panu poleconym prioryetem towaru) wystawia Pan ZUPEłNIE BEZPODSTAWNIE NEGATYWA twierdząc, że nie dostał Pan przesyłki, tymaczsem... - na drugi dzień od wystawienia komentarza zwrotnego dostaję od Pana przelew z tekścikami "+4 zeta na lody" - Poczta Polska potwierdza odebranie przez Pana mojej przesyłki zwrotnej w procesie reklamacyjnym To wszystko wyżej uprawomocnia mnie do postawienia tez, które postawiłem. P.S. Dziękuję za radę. Rzeczywiście zawodowo zajmuję się optymalizacją procesów w firmach. -- Pozdrawiam, Wojtek Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie |
|
Data: 2009-03-24 11:41:01 | |
Autor: Rowerex | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
On 24 Mar, 16:24, Wojtek <osobi...@pota.onet.pl> wrote:
Drogi Panie, No i co wy tu kolego kombinujecie? Nie ze mną te numery Bruner! Dał się Pan podejść i wypaplał całą prawdę jednocześnie obnażając W dawnych czasach byłbyś idealnym TW z wielkim stosem akt w archiwach służb podobno tajnych :-P W ubiegłym roku kupiłem na allegro dwie opony, upewniwszy się że są rozmiaru 2,10. Po odebraniu paczki zonk... jedna 1,95, a druga 2,10. Poinformowałem sprzedawcę o tym fakcie i odesłałem oponę. Miałem ochotę wystawić negatywa, ale stwierdziłem że to zbyt proste / prostackie /. Sprzedawca przyznał się do błędu, informował że próbuje zdobyć rozmiar 2,10, w końcu przysłał informację że niestety w tym sezonie nie ma szans. Trwało to długo, miesiąc, może dwa, w końcu stanęło na zwrocie należności za jedną oponę plus jeszcze parę złotych. Z komentarzem się wstrzymałem, stwierdziłem że nie wystawię żadnego, choć powinienem wystawić neutralny... Kilka miesięcy później, w okolicach Swiąt Bożego Narodzenia otrzymałem za wspomnianą transakcję komentarz pozytywny, o dziwo sprzedawca wystawił go jako pierwszy... Pomylił się? Wystawiał hurtem i nie zauważył? Mam gdzieś intencje, nie mam zamiaru się ich domyślać. Była wtopa, przeprosili, wykazali jakąś inicjatywę, należność mi zwrócono i trochę to trwało. Za długo? A co to jest "czas"? Ważne że sprawa się zakończyła w sposob zadawalający obie strony. Też odpowiedziałem pozytywem, ale o nieco stonowaniej treści, w końcu były święta :) Pozdr- -Rowerex |
|
Data: 2009-03-25 16:53:01 | |
Autor: Wojtek | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
Rowerex pisze:
Pomylił się? Wystawiał hurtem i nie zauważył? Mam gdzieś intencje, nie Gratuluję :) -- Pozdrawiam, Wojtek Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie |
|
Data: 2009-03-25 12:11:02 | |
Autor: sparrowbike | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
On 25 Mar, 16:53, Wojtek <osobi...@pota.onet.pl> wrote:
Rowerex pisze: Oczywiście że ja jestem winien, i przyznałem się do tego już w pierwszym emailu który do Pana napisałem Panie Wojtku dlatego bez szemrania zaproponowałem zwrot pieniędzy, moje "4 zł na dwie gałki loda" było odpowiedzią na pańskie "jak też Panu opłaca się prowadzić w ten sposób interes" i wiele innych uwag pod moim adresem. Co do widelców Raidon L.O. AIR to nie było żadnej uszkodzonej partii a wszystkie zamówienia na te widelce zrealizowaliśmy po cenie z 2008r bo cena dotyczyła modeli 2008, natomiast nowe modele kosztują już znacznie więcej ze względu na cenę dolara, co do uszkodzonej partii to klient który kupił ten widelec dzwonił do mnie i pytał o przeyłkę czy została wysłana, więc odpowiedziałem grzecznie że opóźnienie może wynikać z powodu tego że np. widelce mogły być uszkodzone i podczas kontorli przy wysyłaniu pracownik stwierdził usterkę, żeby nie popełnić błedu i nie wysłać klientowi widelca z nieszczelną komorą powietrzną ponieważ za względu na cenę wysyłki i powrotu jej do nas takie niedopatrzenie powoduje dodatkowe napięcia na linii klient sklep no i co najważniejsze zupełnie niepotrzebne koszty. Cena na ALLEGRO jest wyższa dlatego że dochodzi koszt wystawienia aukcji i prowizja która w przypadku sklepu ALLEGRO oczywiście jest niemała, każdy przeciętnie rozgarnięty użytkownik może to sprawdzić. Cena w naszym sklepie jest niższa ponieważ nie ponosimy dodatkowych kosztów i dzięki temu zachęcamy do zakupów bezpośrednio w sklepie żeby nie nabijać kapsy monopolistom z ALLEGRO którzy już sami nie wiedzą ile mają pobierać opłat. |
|
Data: 2009-03-25 19:28:37 | |
Autor: | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
Ciekawe.
Nie pamietam rozmowy ze |Sparrow Bike, bo jej zwyczajnie nie bylo. To jest klamstwo w zywe oczy. To samo dotyczy sprawdzania widelcow. Dostalem jasnego maila, ze nie mozecie mi wyslac widelca. Bo jest uszkodzony. Nie interesuje mnie, czy kupiliscie widelce gdy euro kosztowalo 3 zl, 5 zl, czy 50 zl. Na stronie byla cena w zlotowkach a nie w euro. Nie chce miec z tym sklepem nic wspolnego i to samo bede mowil kazdemu. Czekam tylko na przelew zwrotny (ciekawe czy z dopiskiem "na 257 galek lodow 2 zl kazda :)") -- |
|
Data: 2009-03-24 14:32:38 | |
Autor: Coaster | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
Wojtek wrote:
Coaster pisze: Ale tracac panowanie - tracisz tez klase. -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "More experienced cyclists learn to "get light" for a fraction of a second while going over rough patches; newbies tend to sit harder on the saddle, increasing the risk of pinch flats." Sheldon Brown: 1944 - 2008 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
Data: 2009-03-24 16:26:41 | |
Autor: Wojtek | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
Coaster pisze:
Och tak, masz rację... mam ten problem kiedy po raz 10ty muszę udowadniać, że białe jest białe lub 2+2=4. W zasadzie wpisałem sobie to jako goal do poprawy do końca 09 ;) -- Pozdrawiam, Wojtek Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie |
|
Data: 2009-03-24 11:57:59 | |
Autor: Rowerex | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
On 24 Mar, 16:26, Wojtek <osobi...@pota.onet.pl> wrote:
W zasadzie wpisałem sobie to Seiri, Seiton, Seisou, Seiketsu, Shitsuke, Seppuku, Shit! ;-) Pozdr- -Rowerex |
|
Data: 2009-03-24 12:31:52 | |
Autor: Harry | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
Ja tam u nich kupowalem i na starym i na nowym koncie. Na 15 artykulow
raz cos tam minimalnie pomylili, ale mi akurat nie zalezalo zeby tym pale zawracac. Poza tym szczegolikiem pod kazdym wzgledem sa dla mnie super. Bardzo lubie jak jest duzo zdjec w aukcji. |
|
Data: 2009-03-24 20:11:17 | |
Autor: Artur | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuĹci! | |
wtorek, 24 mar, Harry:
Ja tam u nich kupowalem i na starym i na nowym koncie. Na 15 artykulow Ja również byłem raczej zadowolony, no i mają bogaty asortyment - np. ciężkie do zdobycia lepsze amortyzatory 28". Za to kontakt tragiczny - z kilku zapytań mailowych o przedmioty dostałem odpowiedź na jedno, brak konktaku telefonicznego mimo zachęty na stronach aukcji do dzwonienia... |
|
Data: 2009-03-24 14:04:13 | |
Autor: Harry | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
Akurat kontaktu nigdy zadnego nie probowalem uskuteczniac. Tzn, tylko
jednostronny - ja kupuje, ja pisze instrukcje, a oni akurat wszystko zgodnie z nimi wysylali i szybciutko. |
|
Data: 2009-03-26 10:14:04 | |
Autor: zly | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
Dnia Tue, 24 Mar 2009 08:38:47 +0100, Wojtek napisał(a):
Przy najbliższej trasie w okolicy jego siedziby nie omieszkamy wstąpić i mordę obić. My? Kolegami sie wyslugujesz? -- marcin |
|
Data: 2009-03-26 09:51:39 | |
Autor: Cyprian | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
Wojtek pisze:
w moim przypadku doszło do bezczelnego oszustwa (wnioskuję na podstawie korespondencji z pacanem, pardon szefem tej firemki) a dalej dostałem negatywa. negatyw nie do usunięcia (!) pomimo przkazania całej dokumentacji do allegroIdź do sądu to usuniesz. W archiwum alt.pl.allegro jest trochę na ten temat. Cyprian |
|
Data: 2009-03-24 06:42:52 | |
Autor: kml | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
Użytkownik "dżepe" <punk_rock_101.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gq91hp$2f8$1inews.gazeta.pl... Sprzedają widelce suntora z uszkodzonej partii w cenie wyższej niż katalogowa! A coś więcej na ten temat? Jakie uszkodzenie i czy masz numery serii? -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl OD NOWA! Last update 15/03/2009 |
|
Data: 2009-03-24 23:35:30 | |
Autor: | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
kml <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):
wiadomości news:gq91hp$2f8$1inews.gazeta.pl... Prosze bardzo: Widelec zakupiony poprzez strone za 399 pln, tydzien oczekiwania na skompletowanie zamowienia po czym mail: Witam. Z przykrością musimy Pana zawiadomić, ale okazało się, że modele Raidon Lo- Air posiadają usterkę. Prosimy o informację czy zdecyduje się Pan na inny model czy mamy wysłać paczkę bez amortyzatora i zwrócić pieniądze na konto? Pozdrawiam A na allegro widelce wystawione juz za ponad 600 pln. Dodam, ze na razie sparrow wpisuje sie na usenecie, ale na moje maile nie reaguje (ani kasy nie oddaje - lacznie ponad 5 stow za dodatkowe jakies pierdoly) -- |
|
Data: 2009-03-25 06:53:28 | |
Autor: kml | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
Użytkownik <konrado002.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqbqo2$s58$1inews.gazeta.pl... Prosze bardzo: I to ma być sprzedaż widelców z uszkodzonej partii?! Zamiast wysłać walnięty widelec to dostałeś informację, że jest wadliwy i co chcesz robić nadal i masz pretensje, że Ci powiedzieli? Z tego co ja widzę to słuszne pretensje można mieć co do czasu realizacji i jakości obsługi a nie sprzedawania wadliwych produktów. -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl OD NOWA! Last update 15/03/2009 |
|
Data: 2009-03-25 07:55:27 | |
Autor: fabian | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
kml wrote:
Na swojej stronie nie mają napisane, że sprzedają wadliwy produkt, więc kupujący ma prawo wymagać dostarczenia produktu, który kupił za tyle na ile opiewała umowa. A ta firma na swojej stronie sprzedaje ten sam produkt po 479 zł, a na allegro za 669. I to produkt, którego podobno nie mają. Fabian. |
|
Data: 2009-03-25 08:18:05 | |
Autor: kml | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
Użytkownik "fabian" <fabian@niematakiego.adresu.pl> napisał w wiadomości news:gqckgu$smk$1opal.futuro.pl...
Na swojej stronie nie mają napisane, że sprzedają wadliwy produkt, więc kupujący ma prawo wymagać dostarczenia produktu, który kupił za tyle na ile opiewała umowa. A ta firma na swojej stronie sprzedaje ten sam produkt po 479 zł, a na allegro za 669. I to produkt, którego podobno nie mają. Ale skąd sie wzięła cała seria w takim razie? Jaka jest ta usterka. Poza tym bardzo dużo ludzi sprzedaje taniej na allegro niż w sklepie i poza kwestią morlaności takiego postępowania nie jest to nielegalne imo. Naprawdę ja w żaden sposób nie chcę bronić tego sprzedawcy ale mi to wygląda na zwykłą histerię z powodu nieudanej tranzakcji. Oczywiście sklepowi należą się bęcki za sposób załatwiania reklamacji ale mimo wszystko to nie jest nic z czym do tej pory nie mieliśmy do czynienia. -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl OD NOWA! Last update 15/03/2009 |
|
Data: 2009-03-25 07:52:33 | |
Autor: | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
kml <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):
Wlasnie o to chodzi: Niewiem co to jest za usterka, bo sklep nie chce mi odpowiedziec na takie pytanie. Zakladam ze dotyczy tyo calej serii, jakoze Raidona na razie wciaz nie chca wyslac. I podstawowe pytanie: Dlaczego ja dostaje taka informacje, skoro towar jest caly czas wystawiony? Proste: Euro poszlo w gore, sklep sie przeliczyl, zapomnial zaktualizowac cene na stronie i teraz pewnie sie boi, ze bedzie miec w plecy o jakies 150 pln. Nie wiem czy to duzo dla nich czy nie, dla mnie sporo. Ostatnia rzecz: kml, widze ze nie zrozumiales fabiana. Ten sklep sprzedaje na allegro zdecydowanie drozej, ale to juz jest ich sprawa. -- |
|
Data: 2009-03-25 09:14:09 | |
Autor: kml | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
Użytkownik <konrado002.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqcns1$91r$1inews.gazeta.pl...
Ostatnia rzecz: kml, widze ze nie zrozumiales fabiana. Ten sklep sprzedaje na A czy to jest nielegalne? Nie, nie jest. Towar jest wart tyle ile jest za niego skłonny zapłacić kupujący więc jeżeli się godzi na taką cenę to jest jego dezycja. To nie jest pierwszy ani ostatni sprzedawca na allegro, który bez mrugnięcia okiem zmienia ceny w czasie trwania aukcji etc więc nie jest to żadne nowum. Jak dla mnie to cała istota tego tematu sprowadza sie do tego, żeby _bardzo_uważać_ w czasie kupowanie w sparrow-bike i wszystko. -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl OD NOWA! Last update 15/03/2009 |
|
Data: 2009-03-25 08:25:38 | |
Autor: | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
Nie, moga sobie i sprzedawac te widelce za 1500 jak im sie podoba. Ale skoro ja kupuje (PRZEZ SKLEP, kml, PRZEZ SKLEP A NIE PRZEZ ALLEGRO) za 399, robie przelew 5 minut po zakupie, czekam tydzien na jakakolwiek reakcje - to dlaczego mam placic 650? Rozumiem ze Ty bys sie pewnie jeszcze ucieszyl z takiego rozwiazania, skoro az tak bardzo Ci to nie przeszkadza. Ale tu chodzi o ludzka przyzwoitosc. A takie numery to szczyt chamstwa. -- |
|
Data: 2009-03-25 10:32:57 | |
Autor: kml | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
Użytkownik <konrado002.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqcpq1$hde$1inews.gazeta.pl... Nie, moga sobie i sprzedawac te widelce za 1500 jak im sie podoba. Ale skoro Nie, ja bym powiedział że rządam widelca w cenie za która go kupiłem albo idę do I.S i robie dziką awanturę. Tyle. -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl OD NOWA! Last update 15/03/2009 |
|
Data: 2009-03-25 10:43:33 | |
Autor: johnkelly | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
kml pisze:
Nie, ja bym powiedział że rządam widelca w cenie za która go kupiłem albo idę do I.S i robie dziką awanturę. Tyle. Co to I.S? Może rzecznik konsumentów coś tu poradzi? -- Maciej "johnkelly" Różalski ..... gg:1716136 ..... johnkelly(at)wp.pl blog: www.maciejrozalski.eu ......................................... |
|
Data: 2009-03-25 09:53:49 | |
Autor: | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
johnkelly <johnkelly@wp.pl> napisał(a):
Pewnie chodzi o Inspektora Skarbowego (Izbę Skarbową?). Owszem, takie postepowanie równiż wchodziło w grę. Ale postanowiłem, że pozostawię to jako wyjście ostateczne (jednak dużo jest przy tym zachodu a ja nie mam mało czasu). Dzisiaj (po prawie 48 h!) dostalem maila z prosba o podanie konta do przelewu zwrotnego). Jak dla mnie ten sklep jest skreślony. -- |
|
Data: 2009-03-25 11:29:15 | |
Autor: kml | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
Użytkownik <konrado002.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqcuvd$c8u$1inews.gazeta.pl... Owszem, takie postepowanie równiż wchodziło w grę. Ale postanowiłem, że Ja też sie 5 razy zastanowie zanim tam coś kupie. -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl OD NOWA! Last update 15/03/2009 |
|
Data: 2009-03-25 11:28:27 | |
Autor: kml | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
Użytkownik "johnkelly" <johnkelly@wp.pl> napisał w wiadomości news:gqcuc3$85p$1inews.gazeta.pl... kml pisze: Inspekcja handlowa. -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl OD NOWA! Last update 15/03/2009 |
|
Data: 2009-03-25 11:42:12 | |
Autor: johnkelly | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
kml pisze:
Nie, ja bym powiedział że rządam widelca w cenie za która go kupiłem albo idę do I.S i robie dziką awanturę. Tyle. Jak sama nazwa wskazuje, chlebak służy do noszenia granatów? ;) -- Maciej "johnkelly" Różalski ..... gg:1716136 ..... johnkelly(at)wp.pl blog: www.maciejrozalski.eu ......................................... |
|
Data: 2009-03-25 09:16:43 | |
Autor: Wojtek Paszkowski | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
<konrado002.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:gqbqo2$s58$1inews.gazeta.pl...
Widelec zakupiony poprzez strone za 399 pln, tydzien oczekiwania na ani chybi - jakiś pies musiał pogryźć całą partię... pozdr |
|
Data: 2009-03-24 08:22:10 | |
Autor: urwis | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
dżepe pisze:
Sprzedają widelce suntora z uszkodzonej partii w cenie wyższej niż katalogowa! Czy to że w cenie odbiegającej od katalogowej to przestępstwo? Nigdy nie zdarzyło Ci sie kupić piwa w cenie wyższej niż "sugerowana cena detaliczna"? Wolny rynek w końcu. Ale jeśli sprzedają uszkodzone i robią to świadomie to jest to naruszenie prawa, należy to napiętnować i ostrzec innych. Zatem zgadam się z pierwszą częścią Twojej wypowiedzi... Co do drugiej IMO są to pozbawione podstaw kaprysy. //urwis// |
|
Data: 2009-03-25 08:12:39 | |
Autor: dżepe | |
krętacze | |
Generalnie wydaje mi się że ich działanianiami kieruje zwykła zachłanność. Według mnie zrobili tak: dostali nową partię widelców w nowej, wyższej cenie, a poniewaz te z nowej partii nie różnią sie niczym od tych starych więc postanowili podnieść cene także tych starych o 50% a osobom które kupiły widelce w starej cenie wciskają kit że te widelce ze starszej partii są popsute i proponuja zakup tych nowych, w wyższej cenie. Nawet jeżli klient sie rozmyśli to pół biedy bo w koncu i tak znajdzie sie frajer który kupi widelec z 08 w cenie z 09. Zresztą ta cena nowa jest dość podejrzana bo zdecydowanie wyższa od katalogowej. Na poparcie mojej teorii podam fakt, że na swoich aukcjach Sparrow pisze widelec 08/09, czyli tak naparwde nie wiadomo jaki. Kupiłem u nich już 5 widelców ale taka polityka ich firmy zdecydowanie mnie zniechęca. pozdro,- -- |
|
Data: 2009-03-26 20:17:31 | |
Autor: Schliesky | |
Uwaga! SPARROW BIKE oszuści! | |
Ja lubię poczytać odpowiedzi na negatywy. Niby procentowo negatywów nie ma tak dużo, ale odpowiedzi na negatyw świadczą o "poziomie".
-- Pozdrawiam, *Schliesky* email: schliesky at gmail Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu w słowa! /Julian Tuwim/ |