Uwaga! Uwaga! Inwazja burczymuchy na psp!

Data: 2011-08-14 00:56:35
Autor: Antenka
Uwaga! Uwaga! Inwazja burczymuchy na psp!
Przygotować łapkę na natrętn± muchę!

Antenka :-o))

Data: 2011-08-14 11:01:53
Autor: stevep
Dnia 14-08-2011 o 09:56:35 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

Przygotować łapkę na natrętn± muchę!

Antenka :-o))
A miotły nie masz jędzo?  :D

--
stevep

Data: 2011-08-14 02:18:46
Autor: Antenka
Uwaga! Uwaga! Inwazja burczymuchy na psp!
On 14 Sie, 11:01, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

A miotły nie masz jędzo?  :D<

Księżniczki nie lataj± na miotle.

Antenka

Data: 2011-08-14 11:26:52
Autor: stevep
Dnia 14-08-2011 o 11:18:46 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

On 14 Sie, 11:01, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

A miotły nie masz jędzo?  :D<

Księżniczki nie lataj± na miotle.

Antenka
Ale czarownice tak.

--
stevep

Data: 2011-08-14 11:27:33
Autor: A. Filip
stevep <stevep011@tkdami.net> pisze:
Dnia 14-08-2011 o 09:56:35 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

Przygotować łapkę na natrętną muchę!

Antenka :-o))

A miotĹ‚y nie masz jÄ™dzo?  :D

Dlaczego się sam nie domyśliłeś że ta miotła służy do wyższych celów? :-)

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Kto zna działanie przyrody, ten żyje z nią w zgodzie.

Data: 2011-08-14 11:37:58
Autor: stevep
Dnia 14-08-2011 o 11:27:33 A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):

stevep <stevep011@tkdami.net> pisze:
Dnia 14-08-2011 o 09:56:35 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

Przygotować łapkę na natrętn± muchę!

Antenka :-o))

A miotły nie masz jędzo?  :D

Dlaczego się sam nie domy¶liłe¶ że ta miotła służy do wyższych celów? :-)

A nawet do wysokich bo do latania.  :D

--
stevep

Data: 2011-08-14 12:19:54
Autor: Grzegorz Z.
*A. Filip* w poszukiwaniu wyższych celów
A. Filip napisał:

[...]

To jednak można temat w±tku zostawić w spokoju? Dziwne.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-14 12:17:39
Autor: Grzegorz Z.
stevep napisał:

Dnia 14-08-2011 o 09:56:35 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

Przygotować łapkę na natrętn± muchę!

Antenka :-o))
A miotły nie masz jędzo?  :D

Dobre :))))))

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-14 11:25:17
Autor: MH
Uwaga! Uwaga! Inwazja burczymuchy na psp!
Przygotować łapkę na natrętn± muchę!

Antenka :-o))

==================

.... i beret z antenk±. Każdy kabaret kładziesz swoim koncertem głupoty na psp.

MH

Data: 2011-08-14 11:53:05
Autor: Polok_Prawdziwy
Antenka wrote:

Przygotować łapkę na natrętn± muchę!

Pacież łodmuwiony, chopowi nadstawiła¶ i gory nałobiad psygotowane...!?

- bojaknie, to pryndko dokuchni...!!!

--
U2...!
- łodpowiadać nom niemusis, boitak syćkiemyto widziały, jaksem gruchem tarmosiłe¶, gdyciem filmowały...

http://www.youtube.com/watch?v=bXPoZJmDOng

Jo tulerancyjny jezem, ale zebytak publicnie....

Data: 2011-08-14 12:24:55
Autor: MH
Antenka wrote:

> Przygotować łapkę na natrętn± muchę!

Pacież łodmuwiony, chopowi nadstawiła¶ i gory nałobiad psygotowane...!?

- bojaknie, to pryndko dokuchni...!!!

========================

I jeze popsontać emtrzi psed wielgim ¶fintem powinno...

MH

Data: 2011-08-14 12:29:56
Autor: Polok_Prawdziwy
MH wrote:

Antenka wrote:

> [...]

- bojaknie, to pryndko dokuchni...!!!

========================

I jeze popsontać emtrzi psed wielgim ¶fintem powinno...

ŁOJEZUSICKU¶WINTYIMARYJOMATKOJEGONIGDYNIEMOLESTNINTO...!!!

- my¶lołem, ze popsontała...!

Łocoto za CIARACH-MARYNA, je¶li jesce teroski popsontane nimo...!!!

PRYNTKO DOPSONTANIO, APOTEM DOGORUW, anie tukej politykom siem zajmować...!!!

Data: 2011-08-14 12:48:34
Autor: Kaczysta
Uwaga! Uwaga! Inwazja burczymuchy na psp!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:af5613fe-2b1e-43cb-99e4-2d5928d3adb0u20g2000yqj.googlegroups.com...
Przygotować łapkę na natrętn± muchę!

Antenka :-o))
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Jego akywno¶ć wynika chyba z paniki, jaka kulminuje w¶ród służb specjalnych, kreuj±cych nienawi¶ć do PiS.
AZ

Data: 2011-08-14 13:18:21
Autor: MH
[...]

====================

Jakich służb specjalnych ??  Wy już macie na tym punkcie obsesję. ¦ledz± was ,
zobacz do kuchni... , w garku kamera..  Nie idĽ do kibla !!  Tam też kamera może
być..  Tymczasem , nikt was motłochu jeden nie prze¶cignie w tych esbeckich
metodach..  A może mi teraz napiszesz bałwanie jeden , żebym dał przykład , bo
nic ci o tym nie wiadomo ?? Hipokryzja , Obłuda , Głupota...
To¶cie całe wy , pisiory...   Odpowiedzi nie musisz głupku udzielać za pomoc±
grupy dyskusyjnej...  Zrób to TELEGRAFICZNIE.  MH

Data: 2011-08-14 13:22:00
Autor: Polok_Prawdziwy
MH wrote:

[...]

Ajak POKRAK nakiblu siedzi, tomu wdziurkem elektronicne scury zaglondajom...

Data: 2011-08-14 14:01:49
Autor: stevep
Dnia 14-08-2011 o 12:48:34 Kaczysta <mechanik@gmail.pl> napisał(a):

[...]

Trzymajcie mnie, ale debil.

--
stevep

Data: 2011-08-14 13:21:09
Autor: u2
W dniu 2011-08-14 09:56, Antenka pisze:
Przygotować łapkę na natrętn± muchę!

Antenka :-o))

Zalatwie te muchy raidem :)

Data: 2011-08-14 13:34:14
Autor: Polok_Prawdziwy
Uwaga! Uwaga! Inwazja burczymuchy na psp!
u2 wrote:

Zalatwie te muchy raidem :)

--
U2, ty lepij takich zecy nieplanuj, bo wis pseca, zeciem łostatnio nakreńciły, jaksem gruchem tarmosiłe¶ i syćkiemyto widziały...

Data: 2011-08-14 14:03:35
Autor: stevep
Dnia 14-08-2011 o 13:21:09 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-08-14 09:56, Antenka pisze:
Przygotować łapkę na natrętn± muchę!

Antenka :-o))

Zalatwie te muchy raidem :)
Ty zrób kretynie rajd do Tworek.

--
stevep

Data: 2011-08-14 05:07:55
Autor: Antenka
On 14 Sie, 14:03, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
Dnia 14-08-2011 o 13:21:09 u2 <u...@o2.pl> napisał(a):

> Zalatwie te muchy raidem :)

Ty zrób kretynie rajd do Tworek.

Ciebie natrętna mucho -burczymucho pogonimy do Dziekanki! O!

Antenka :-o))

Data: 2011-08-14 14:11:21
Autor: stevep
Dnia 14-08-2011 o 14:07:55 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

> Zalatwie te muchy raidem :)

Ty zrób kretynie rajd do Tworek.

Ciebie natrętna mucho -burczymucho pogonimy do Dziekanki! O!

Na sabat na Łys± Górę jedzo.

--
stevep

Data: 2011-08-14 05:38:41
Autor: Antenka
Uwaga! Uwaga! Inwazja burczymuchy na psp!
On 14 Sie, 14:11, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

Po to, żeby te czarcice polać obficie wod± ¶więcon±?

Antenka

Data: 2011-08-14 14:18:09
Autor: Polok_Prawdziwy
Antenka wrote:

On 14 Sie, 14:03, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

> Zalatwie te muchy raidem :)

Ty zrób kretynie rajd do Tworek.

Ciebie natrętna mucho -burczymucho pogonimy do Dziekanki! O!

PIZDA umyto...!?

Data: 2011-08-14 14:56:12
Autor: u2
W dniu 2011-08-14 14:07, Antenka pisze:
Ciebie natrętna mucho -burczymucho pogonimy do Dziekanki! O!

Po co dokarmiasz trolla ? Niech zdycha w zapomnieniu :)

Data: 2011-08-14 13:48:41
Autor: Antenka
On 14 Sie, 14:56, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Po co dokarmiasz trolla ? Niech zdycha w zapomnieniu :) <

Chyba zastosuję się do tej rady. To zbyt wielki zaszczyt dla niego, że
raczyłam zauważyć tę jego pełowsk± inwazję głupoty  :-0))

Antenka

Data: 2011-08-15 03:22:46
Autor: stevep
Dnia 14-08-2011 o 22:48:41 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

On 14 Sie, 14:56, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

Panu Bogu niech będ± dzięki.

--
stevep

Data: 2011-08-15 09:57:11
Autor: u2
W dniu 2011-08-14 22:48, Antenka pisze:
On 14 Sie, 14:56, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Po co dokarmiasz trolla ? Niech zdycha w zapomnieniu :) <

Chyba zastosuję się do tej rady. To zbyt wielki zaszczyt dla niego, że
raczyłam zauważyć tę jego pełowsk± inwazję głupoty  :-0))

Otoz to, troll mysli, ze go lubia, bo dyskutuja, a tak zdechnie
nielubiany :)

Data: 2011-08-15 12:43:38
Autor: stevep

On 14 Sie, 14:56, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

Tylko nie ogło¶, że mnie lubisz bo za sympatie takiego kretyna powieszę  się jak Lepper.  '<

--
stevep

Data: 2011-08-15 13:13:07
Autor: raff

On 14 Sie, 14:56, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

To jest stary pryk, co nie ma co do roboty, lazi tutaj i popierduje.

A potem jest zadowolony ze mu ktos odpowiada.

R.

Data: 2011-08-15 14:53:20
Autor: u2
W dniu 2011-08-15 13:13, raff pisze:
To jest stary pryk, co nie ma co do roboty, lazi tutaj i popierduje.

A potem jest zadowolony ze mu ktos odpowiada.

Otoz to, zwykle rzuca wyzwiskami jak rasowy troll i czeka prymitywnie na
reakcje. Stary ramol i tyle :)

Data: 2011-08-15 15:17:35
Autor: stevep
Dnia 15-08-2011 o 14:53:20 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Ty popierdolony gł±bie, dobrze będzie jak dalej będziesz o¶mieszał siebie  i opcje, któr± reprezentujesz.

--
stevep

Data: 2011-08-15 15:15:36
Autor: stevep

On 14 Sie, 14:56, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

Zwłaszcza jak odpowiada mi taki kretyn jak ty bez przerwy się osmieszaj±c.

--
stevep

Data: 2011-08-14 18:04:00
Autor: stevep
Dnia 14-08-2011 o 14:56:12 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-08-14 14:07, Antenka pisze:
Ciebie natrętna mucho -burczymucho pogonimy do Dziekanki! O!

Po co dokarmiasz trolla ? Niech zdycha w zapomnieniu :)
Na zdrowie zdechły kretynie.

--
stevep

Data: 2011-08-14 19:53:20
Autor: jadrys
Uwaga! Uwaga! Inwazja burczymuchy na psp!
W dniu 2011-08-14 09:56, Antenka pisze:
Przygotować łapkę na natrętną muchę!

Antenka :-o))

Jak zwykle przed wyborami. Na krótko przed głosowaniem 3-4 tygodnie Stefan znika z psp. Taka jest jego (albo jego pracodawców) metoda, która zawsze się powtarza.

Data: 2011-08-15 03:18:26
Autor: stevep
Dnia 14-08-2011 o 19:53:20 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Tobie niezależnie od pory znika rozum.

--
stevep

Data: 2011-08-15 15:57:34
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-15 03:18, stevep pisze:

Jak zwykle przed wyborami. Na krótko przed głosowaniem 3-4 tygodnie Stefan znika z psp. Taka jest jego (albo jego pracodawców) metoda, która zawsze się powtarza.

Tobie niezaleĹĽnie od pory znika rozum.

Być może to zwykły przypadek, ale odkąd jestem, tu na psp to twoje przedwyborcze zachowanie jest zawsze takie samo. Na miesiąc przed głosowaniem Adam M. przestaje płacić?

Data: 2011-08-16 02:56:27
Autor: stevep
Dnia 15-08-2011 o 15:57:34 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Być może to zwykły przypadek, ale odk±d jestem, tu na psp to twoje  przedwyborcze zachowanie jest zawsze takie samo. Na miesi±c przed  głosowaniem Adam M. przestaje płacić?

Zaskakuj±ca "logika", gdybym był Adamem M to na m-c przed wyborami  płaciłbym podwójnie, a jak płaci twój pryncypał Jerzy U?

--
stevep

Data: 2011-08-15 08:00:16
Autor: .[He®Sk].
On Sun, 14 Aug 2011 19:53:20 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Jak zwykle przed wyborami. Na krótko przed głosowaniem 3-4 tygodnie Stefan znika z psp. Taka jest jego (albo jego pracodawców) metoda, która zawsze się powtarza.

 zajmiesz sie kolektywizacja czy tez znikniesz?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-15 15:57:28
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-15 08:00, ".[He®Sk]." pisze:
[...]

Stefan znika z psp. Taka jest jego (albo jego pracodawcĂłw) metoda, ktĂłra
zawsze siÄ™ powtarza.
  zajmiesz sie kolektywizacja czy tez znikniesz?

Widzisz, ja mam komfort taki że mogę robić co chcę.

Data: 2011-08-16 02:54:29
Autor: stevep
Dnia 15-08-2011 o 15:57:28 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

A co na to twĂłj prowadzÄ…cy?

--
stevep
UĹĽywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Uwaga! Uwaga! Inwazja burczymuchy na psp!