Uwaga! Uwaga! Inwazja burczymuchy na psp!

Data: 2011-08-14 13:21:09
Autor: u2
Uwaga! Uwaga! Inwazja burczymuchy na psp!
W dniu 2011-08-14 09:56, Antenka pisze:
Przygotować łapkę na natrętną muchę!

Antenka :-o))

Zalatwie te muchy raidem :)

Data: 2011-08-14 13:34:14
Autor: Polok_Prawdziwy
Uwaga! Uwaga! Inwazja burczymuchy na psp!
u2 wrote:

Zalatwie te muchy raidem :)

--
U2, ty lepij takich zecy nieplanuj, bo wis pseca, zeciem łostatnio nakreńciły, jaksem gruchem tarmosiłeś i syćkiemyto widziały...

http://www.youtube.com/watch?v=bXPoZJmDOng

Jo tulerancyjny jezem, ale zebytak publicnie....

Data: 2011-08-14 14:03:35
Autor: stevep
Dnia 14-08-2011 o 13:21:09 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-08-14 09:56, Antenka pisze:
Przygotować łapkę na natrętną muchę!

Antenka :-o))

Zalatwie te muchy raidem :)
Ty zrób kretynie rajd do Tworek.

--
stevep

Data: 2011-08-14 05:07:55
Autor: Antenka
On 14 Sie, 14:03, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
Dnia 14-08-2011 o 13:21:09 u2 <u...@o2.pl> napisał(a):

> Zalatwie te muchy raidem :)

Ty zrób kretynie rajd do Tworek.

Ciebie natrętna mucho -burczymucho pogonimy do Dziekanki! O!

Antenka :-o))

Data: 2011-08-14 14:11:21
Autor: stevep
Dnia 14-08-2011 o 14:07:55 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

> Zalatwie te muchy raidem :)

Ty zrób kretynie rajd do Tworek.

Ciebie natrętna mucho -burczymucho pogonimy do Dziekanki! O!

Na sabat na Łysą Górę jedzo.

--
stevep

Data: 2011-08-14 05:38:41
Autor: Antenka
Uwaga! Uwaga! Inwazja burczymuchy na psp!
On 14 Sie, 14:11, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

Po to, żeby te czarcice polać obficie wodą święconą?

Antenka

Data: 2011-08-14 14:18:09
Autor: Polok_Prawdziwy
Antenka wrote:

On 14 Sie, 14:03, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

> Zalatwie te muchy raidem :)

Ty zrób kretynie rajd do Tworek.

Ciebie natrętna mucho -burczymucho pogonimy do Dziekanki! O!

PIZDA umyto...!?

--
U2...!
- łodpowiadać nom niemusis, boitak syćkiemyto widziały, jaksem gruchem tarmosiłeś, gdyciem filmowały...

Data: 2011-08-14 14:56:12
Autor: u2
W dniu 2011-08-14 14:07, Antenka pisze:
Ciebie natrętna mucho -burczymucho pogonimy do Dziekanki! O!

Po co dokarmiasz trolla ? Niech zdycha w zapomnieniu :)

Data: 2011-08-14 13:48:41
Autor: Antenka
On 14 Sie, 14:56, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Po co dokarmiasz trolla ? Niech zdycha w zapomnieniu :) <

Chyba zastosuję się do tej rady. To zbyt wielki zaszczyt dla niego, że
raczyłam zauważyć tę jego pełowską inwazję głupoty  :-0))

Antenka

Data: 2011-08-15 03:22:46
Autor: stevep
Dnia 14-08-2011 o 22:48:41 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

On 14 Sie, 14:56, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

Panu Bogu niech będą dzięki.

--
stevep

Data: 2011-08-15 09:57:11
Autor: u2
W dniu 2011-08-14 22:48, Antenka pisze:
On 14 Sie, 14:56, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Po co dokarmiasz trolla ? Niech zdycha w zapomnieniu :) <

Chyba zastosuję się do tej rady. To zbyt wielki zaszczyt dla niego, że
raczyłam zauważyć tę jego pełowską inwazję głupoty  :-0))

Otoz to, troll mysli, ze go lubia, bo dyskutuja, a tak zdechnie
nielubiany :)

Data: 2011-08-15 12:43:38
Autor: stevep

On 14 Sie, 14:56, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

Tylko nie ogłoś, że mnie lubisz bo za sympatie takiego kretyna powieszę  się jak Lepper.  '<

--
stevep

Data: 2011-08-15 13:13:07
Autor: raff

On 14 Sie, 14:56, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

To jest stary pryk, co nie ma co do roboty, lazi tutaj i popierduje.

A potem jest zadowolony ze mu ktos odpowiada.

R.

Data: 2011-08-15 14:53:20
Autor: u2
W dniu 2011-08-15 13:13, raff pisze:
To jest stary pryk, co nie ma co do roboty, lazi tutaj i popierduje.

A potem jest zadowolony ze mu ktos odpowiada.

Otoz to, zwykle rzuca wyzwiskami jak rasowy troll i czeka prymitywnie na
reakcje. Stary ramol i tyle :)

Data: 2011-08-15 15:17:35
Autor: stevep
Dnia 15-08-2011 o 14:53:20 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Ty popierdolony głąbie, dobrze będzie jak dalej będziesz ośmieszał siebie  i opcje, którą reprezentujesz.

--
stevep

Data: 2011-08-15 15:15:36
Autor: stevep

On 14 Sie, 14:56, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

Zwłaszcza jak odpowiada mi taki kretyn jak ty bez przerwy się osmieszając.

--
stevep

Data: 2011-08-14 18:04:00
Autor: stevep
Dnia 14-08-2011 o 14:56:12 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-08-14 14:07, Antenka pisze:
Ciebie natrętna mucho -burczymucho pogonimy do Dziekanki! O!

Po co dokarmiasz trolla ? Niech zdycha w zapomnieniu :)
Na zdrowie zdechły kretynie.

--
stevep

Uwaga! Uwaga! Inwazja burczymuchy na psp!