Uwaga! Uwaga! Inwazja burczymuchy na psp!

Data: 2011-08-14 19:53:20
Autor: jadrys
Uwaga! Uwaga! Inwazja burczymuchy na psp!
W dniu 2011-08-14 09:56, Antenka pisze:
Przygotować łapkę na natrętną muchę!

Antenka :-o))

Jak zwykle przed wyborami. Na krótko przed głosowaniem 3-4 tygodnie Stefan znika z psp. Taka jest jego (albo jego pracodawców) metoda, która zawsze się powtarza.

Data: 2011-08-15 03:18:26
Autor: stevep
Dnia 14-08-2011 o 19:53:20 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-08-14 09:56, Antenka pisze:
Przygotować łapkę na natrętn± muchę!

Antenka :-o))

Jak zwykle przed wyborami. Na krótko przed głosowaniem 3-4 tygodnie  Stefan znika z psp. Taka jest jego (albo jego pracodawców) metoda, która  zawsze się powtarza.

Tobie niezależnie od pory znika rozum.

--
stevep

Data: 2011-08-15 15:57:34
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-15 03:18, stevep pisze:

Jak zwykle przed wyborami. Na krótko przed głosowaniem 3-4 tygodnie Stefan znika z psp. Taka jest jego (albo jego pracodawców) metoda, która zawsze się powtarza.

Tobie niezaleĹĽnie od pory znika rozum.

Być może to zwykły przypadek, ale odkąd jestem, tu na psp to twoje przedwyborcze zachowanie jest zawsze takie samo. Na miesiąc przed głosowaniem Adam M. przestaje płacić?

Data: 2011-08-16 02:56:27
Autor: stevep
Dnia 15-08-2011 o 15:57:34 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Być może to zwykły przypadek, ale odk±d jestem, tu na psp to twoje  przedwyborcze zachowanie jest zawsze takie samo. Na miesi±c przed  głosowaniem Adam M. przestaje płacić?

Zaskakuj±ca "logika", gdybym był Adamem M to na m-c przed wyborami  płaciłbym podwójnie, a jak płaci twój pryncypał Jerzy U?

--
stevep

Data: 2011-08-15 08:00:16
Autor: .[He®Sk].
On Sun, 14 Aug 2011 19:53:20 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Jak zwykle przed wyborami. Na krótko przed głosowaniem 3-4 tygodnie Stefan znika z psp. Taka jest jego (albo jego pracodawców) metoda, która zawsze się powtarza.

 zajmiesz sie kolektywizacja czy tez znikniesz?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-15 15:57:28
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-15 08:00, ".[He®Sk]." pisze:
[...]

Stefan znika z psp. Taka jest jego (albo jego pracodawcĂłw) metoda, ktĂłra
zawsze siÄ™ powtarza.
  zajmiesz sie kolektywizacja czy tez znikniesz?

Widzisz, ja mam komfort taki że mogę robić co chcę.

Data: 2011-08-16 02:54:29
Autor: stevep
Dnia 15-08-2011 o 15:57:28 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

A co na to twĂłj prowadzÄ…cy?

--
stevep
UĹĽywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Uwaga! Uwaga! Inwazja burczymuchy na psp!