Uwaga! Uwaga! Każdy kto publicznie napisze ból przez "u" czyli "bul" idzie siedzieć!

Data: 2011-05-22 09:15:47
Autor: Antenka
Uwaga! Uwaga! Każdy kto publicznie napisze ból przez "u" czyli "bul" idzie siedzieć!
No! Drogie dzieci, piszcie po polsku i nie naśladujcie pewnego
prezydenta lubiącego polowania na grubego  zwierza, bo nie będzie dla
was żadnej "nadzieji"!

Antenka

Data: 2011-05-22 18:17:40
Autor: Jaksa
On Sun, 22 May 2011 18:15:47 +0200, Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

No! Drogie dzieci, piszcie po polsku i nie naśladujcie pewnego
prezydenta lubiącego polowania na grubego  zwierza, bo nie będzie dla
was Ĺźadnej "nadzieji"!

Antenka

A moze byc Bull-Komorowski?

Brzmi dumnie!

Jaksa

Data: 2011-05-22 09:25:09
Autor: Antenka
Uwaga! Uwaga! Każdy kto publicznie napisze ból przez "u" czyli "bul" idzie siedzieć!
On 22 Maj, 18:17, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:

A moze byc Bull-Komorowski?<

Brzmi dumnie!

Eee jaki z niego bull? Raczej pokorne cielę, na dodatek cherlawe hi hi

Antenka

Data: 2011-05-22 18:40:34
Autor: Jaksa
On Sun, 22 May 2011 18:25:09 +0200, Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

On 22 Maj, 18:17, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:

A moze byc Bull-Komorowski?<

Brzmi dumnie!

Eee jaki z niego bull? Raczej pokorne cielę, na dodatek cherlawe hi hi

Ciele, pasztet? Dobrze kombinuje?

Jaksa

Data: 2011-05-22 18:26:53
Autor: Przemysław W
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:85a6fc01-b4ba-463d-8095-d394d2ab4bb0p23g2000vbl.googlegroups.com...
No! Drogie dzieci, piszcie po polsku i nie naśladujcie pewnego
prezydenta lubiącego polowania na grubego  zwierza, bo nie będzie dla
was żadnej "nadzieji"!

Nie próbujcie naśladować pewnego kurdupla, który bardzo chciał zostać prezydentem Polski pomimo tego, że jest wolakiem.

  Przemek

--

"Wyjście jest tylko jedno. Radiu Maryja należy odebrać status nadawcy
społecznego, z którym od początku ma wspólnego tyle, co Jarosław Kaczyński

Data: 2011-05-22 18:55:38
Autor: Grzegorz Z.
Ty pujdziesz nawet i bez tego.
j.w.

Data: 2011-05-22 14:06:22
Autor: Antenka
Uwaga! Uwaga! Każdy kto publicznie napisze ból przez "u" czyli "bul" idzie siedzieć
On 22 Maj, 18:55, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
j.w.

Ty już siedzisz - cały Szczecin o tym huczy, matołku.

Antenka

P.s. Uważaj, żebyś się nie posrał.

Data: 2011-05-23 18:05:38
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Mój kał cię podnieca?

Data: 2011-05-23 19:35:59
Autor: raff

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1766x3lzoz9nu.np660shtuur6.dlg40tude.net...
Antenka napisał:

[...]

O, i koprofil. Pedal - koprofil.

R.

Data: 2011-05-23 21:00:46
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał:

[...]

Przecież to on poczynił aluzję w stronę mojego stolca, nie ja.

Data: 2011-05-22 14:09:32
Autor: Antenka
Ty pujdziesz nawet i bez tego.
On 22 Maj, 22:49, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2011-05-22 18:55, Grzegorz Z. pisze:

Podąża utartą ścieżką :>

Ty też. A ta ścieżka nazywa się syf-HIV

Alfons ma dzisiaj urlop, czy cię wypieprzył na zbitą facjatę?! :D ho
ho ho

Antenka

Data: 2011-05-22 23:12:13
Autor: Lorn
W dniu 2011-05-22 23:09, Antenka pisze:
On 22 Maj, 22:49, Lorn<ateag...@poczta.fm>  wrote:
W dniu 2011-05-22 18:55, Grzegorz Z. pisze:

Podąża utartą ścieżką :>

Ty też. A ta ścieżka nazywa się syf-HIV

Ty się trans martw o siebie :>

Alfons ma dzisiaj urlop

To dlatego nawiedzasz psp swoim debilizmem *pieszczotliwie* matole  :>

Data: 2011-05-22 19:58:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Uwaga! Uwaga! Każdy kto publicznie napisze ból przez "u" czyli "bul" idzie siedzieć!

"Antenka" 85a6fc01-b4ba-463d-8095-d394d2ab4bb0@p23g2000vbl.googlegroups.com

: No! Drogie dzieci, piszcie po polsku i nie naśladujcie pewnego
: prezydenta lubiącego polowania na grubego  zwierza, bo nie będzie
: dla was żadnej "nadzieji"!

Każdy ma siedzieć? -- nie! Tylko właściciel antykomora. :)
I bardzo dobrze! Niech siedzi!! Albo niech zmieniają prawo
szybciuteńko na korzyść wyśmiewców. :)

A do czasu zmienienia prawa, niech skacze :) -- po sądach,
komisariatach policji, kancelariach prawniczych... Dać
mu skakankę ;) i niech skacze, prosząc o zmianę prawa
oraz o amnestię. :)

-=-

Najlepiej będzie, jeśli go sądy skażą prawomocnie, a prezydent
warunkowo ułaskawi. :)

Data: 2011-05-22 20:41:17
Autor: boukun

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:irbirl$5v6$1inews.gazeta.pl...

[...]

A może gdzieś kiedyś poleci i już nie wróci...

boukun

Data: 2011-05-24 19:40:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Uwaga! Uwaga! Każdy kto publicznie napisze ból przez "u" czyli "bul" idzie siedzieć!

"boukun" irblv9$aq3$1@mx1.internetia.pl

Najlepiej będzie, jeśli go sądy skażą prawomocnie, a prezydent
warunkowo ułaskawi. :)

A może gdzieś kiedyś poleci i już nie wróci...

Autor antykomora? IMO latać to pn będzie do sracza w mamrze. :)

Jeśli jest prawo, ale nie jest egzekwowane -- to po co ono jest?
A tłumaczenie autora jest niemądre -- toż nawet nazwa portalu
jest antyprezydencka i zabarwiona nieprzyjemnie/obraźliwie.
(autor mówił w TV Trwam, że starał się być obiektywny
i na jego stronie nie było niczego obraźliwego, bo
osobiście portal moderował)

-=-

Jak mnie nazywają Ciszeszczak -- to też IMO obraza,
ale ja nie jestem głową państwa. :)

-=-

Jeśli autor antykomora uniknie sprawiedliwego procesu -- jak
można liczyć na jakąkolwiek sprawiedliwość w tym kraju w ogóle.

-=-

Mnie kominiarze trują pleśnią i nie przejmują się tym, że trują.
Aby było jasne -- jestem astmatykiem uczulonym na pleśń i pleśń
skutecznie przybliża mnie do śmierci. Kominiarz widzi na własne
oczy (choćby podczas dzisiejszego przeglądu) że komin w łazience
nie ciągnie nad budynek, jak powinien, ale wtłacza smród do
wnętrza mieszkania i twierdzi, że z kominem łazienkowym jest OK.

Przy okazji kuchni zauważył, że okap swoją drogą,
ale musi być otwarta ,,kratka'' kominowa...

-=-

Kominiarzowi zapowiedziałem iż być może złożę do prokuratury
doniesienie o popełnianiu przestępstwa -- przyjął do wiadomości.
Poinformowałem go o tym, że mam astmę na tle alergii a alergię
także na pleśń. (mam -- czyli potwierdzają to przeprowadzone
ponad roku temu badania lekarskie -- najbliższa wizyta u alergologa
jutro; nie piszę o chorobie wymyślonej/nieprawdziwej) Pleśń na
suficie też pokazałem -- i potwierdził, że ją widział.

Data: 2011-05-22 21:19:05
Autor: raff

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:85a6fc01-b4ba-463d-8095-d394d2ab4bb0p23g2000vbl.googlegroups.com...
No! Drogie dzieci, piszcie po polsku i nie naśladujcie pewnego
prezydenta lubiącego polowania na grubego  zwierza, bo nie będzie dla
was żadnej "nadzieji"!

Antenka

No i czy Red Bull za tym stoi ? Ja sie pytam.

R.

Data: 2011-05-22 12:32:20
Autor: Antenka
On 22 Maj, 21:19, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in messagenews:85a6fc01-

No i czy Red Bull za tym stoi ? Ja sie pytam. ;

No niestety Raffek, ale nie. Stoi za tym inny bul  : - D.

Antenka

Data: 2011-05-24 19:41:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Uwaga! Uwaga! Każdy kto publicznie napisze ból przez "u" czyli "bul" idzie siedzieć!

"raff" irbnjd$ce$1@news.onet.pl

: No i czy Red Bull za tym stoi ? Ja sie pytam.

Latający byk stał za czymś innym...
(nie lubił, jak w jego obecności używano brzydkich słów)

Uwaga! Uwaga! Każdy kto publicznie napisze ból przez "u" czyli "bul" idzie siedzieć!