Uwaga! Uwaga! Każdy kto publicznie napisze ból przez "u" czyli "bul" idzie siedzieć!

Data: 2011-05-22 19:58:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Uwaga! Uwaga! Każdy kto publicznie napisze ból przez "u" czyli "bul" idzie siedzieć!

"Antenka" 85a6fc01-b4ba-463d-8095-d394d2ab4bb0@p23g2000vbl.googlegroups.com

: No! Drogie dzieci, piszcie po polsku i nie naśladujcie pewnego
: prezydenta lubiącego polowania na grubego  zwierza, bo nie będzie
: dla was żadnej "nadzieji"!

Każdy ma siedzieć? -- nie! Tylko właściciel antykomora. :)
I bardzo dobrze! Niech siedzi!! Albo niech zmieniają prawo
szybciuteńko na korzyść wyśmiewców. :)

A do czasu zmienienia prawa, niech skacze :) -- po sądach,
komisariatach policji, kancelariach prawniczych... Dać
mu skakankę ;) i niech skacze, prosząc o zmianę prawa
oraz o amnestię. :)

-=-

Najlepiej będzie, jeśli go sądy skażą prawomocnie, a prezydent
warunkowo ułaskawi. :)

Data: 2011-05-22 20:41:17
Autor: boukun

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:irbirl$5v6$1inews.gazeta.pl...

[...]

A może gdzieś kiedyś poleci i już nie wróci...

boukun

Data: 2011-05-24 19:40:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Uwaga! Uwaga! Każdy kto publicznie napisze ból przez "u" czyli "bul" idzie siedzieć!

"boukun" irblv9$aq3$1@mx1.internetia.pl

Najlepiej będzie, jeśli go sądy skażą prawomocnie, a prezydent
warunkowo ułaskawi. :)

A może gdzieś kiedyś poleci i już nie wróci...

Autor antykomora? IMO latać to pn będzie do sracza w mamrze. :)

Jeśli jest prawo, ale nie jest egzekwowane -- to po co ono jest?
A tłumaczenie autora jest niemądre -- toż nawet nazwa portalu
jest antyprezydencka i zabarwiona nieprzyjemnie/obraźliwie.
(autor mówił w TV Trwam, że starał się być obiektywny
i na jego stronie nie było niczego obraźliwego, bo
osobiście portal moderował)

-=-

Jak mnie nazywają Ciszeszczak -- to też IMO obraza,
ale ja nie jestem głową państwa. :)

-=-

Jeśli autor antykomora uniknie sprawiedliwego procesu -- jak
można liczyć na jakąkolwiek sprawiedliwość w tym kraju w ogóle.

-=-

Mnie kominiarze trują pleśnią i nie przejmują się tym, że trują.
Aby było jasne -- jestem astmatykiem uczulonym na pleśń i pleśń
skutecznie przybliża mnie do śmierci. Kominiarz widzi na własne
oczy (choćby podczas dzisiejszego przeglądu) że komin w łazience
nie ciągnie nad budynek, jak powinien, ale wtłacza smród do
wnętrza mieszkania i twierdzi, że z kominem łazienkowym jest OK.

Przy okazji kuchni zauważył, że okap swoją drogą,
ale musi być otwarta ,,kratka'' kominowa...

-=-

Kominiarzowi zapowiedziałem iż być może złożę do prokuratury
doniesienie o popełnianiu przestępstwa -- przyjął do wiadomości.
Poinformowałem go o tym, że mam astmę na tle alergii a alergię
także na pleśń. (mam -- czyli potwierdzają to przeprowadzone
ponad roku temu badania lekarskie -- najbliższa wizyta u alergologa
jutro; nie piszę o chorobie wymyślonej/nieprawdziwej) Pleśń na
suficie też pokazałem -- i potwierdził, że ją widział.

Uwaga! Uwaga! Każdy kto publicznie napisze ból przez "u" czyli "bul" idzie siedzieć!