Uwaga WYCIERUCHOWSKI = PEREJRO = KAWECKI !

Data: 2009-11-24 01:12:27
Autor: Antenka
Uwaga WYCIERUCHOWSKI = PEREJRO = KAWECKI !
Głupi pipek! :-p

Antenka

Data: 2009-11-24 10:14:58
Autor: Piotr
Uwaga WYCIERUCHOWSKI = PEREJRO = KAWECKI !
Dnia Tue, 24 Nov 2009 01:12:27 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

Głupi pipek! :-p

Ni może to być?! :-)
Czyżby warzywny głupek dwa razy mnie wsadził do sitka, he, he...
Klonuje się jak Jogi.
Piotr

Data: 2009-11-24 10:20:33
Autor: awe
Uwaga WYCIERUCHOWSKI = PEREJRO = KAWECKI !
zeby niby bylo ich wiecej, a to scierwo na wymarciu
awe

Data: 2009-11-24 10:30:22
Autor: Konstanty Wycirowski

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:heg84s$8l2$1news.onet.pl...
zeby niby bylo ich wiecej, a to scierwo na wymarciu
awe
Już jej serek wylizałeś?

Data: 2009-11-25 06:11:47
Autor: awe

Użytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisał w wiadomości news:heg93d$akg$1news01.versatel.de...

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:heg84s$8l2$1news.onet.pl...
zeby niby bylo ich wiecej, a to scierwo na wymarciu
awe

Już jej serek wylizałeś?
-- -- -- -- -- -- -- --
Jesli wycior chcesz zrobic na mnie wrazenie to musisz sie bardziej postarac. Ja wiem ze ty cham i burak. Po prostu posocjalistyczny mutant, taki plebs wyciagniety z jakiejs zabitej wiochy.
awe

Data: 2009-11-25 13:24:02
Autor: Konstanty Wycirowski
Uwaga WYCIERUCHOWSKI = PEREJRO = KAWECKI !

"awe" > Jesli wycior chcesz zrobic na mnie wrazenie to musisz sie bardziej postarac.
Ja wiem ze ty cham i burak. Po prostu posocjalistyczny mutant, taki plebs wyciagniety z jakiejs zabitej wiochy.
awe
Patrz, miastowy, pewnie z warsiawki? A słoma też z butów wyłazi. Ta wiejska przynajmniej swieża i czysta, a nie przegniła i w gównie wymazana, jak wasza, awe!

Data: 2009-11-25 15:49:50
Autor: awe

Użytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisał w wiadomości news:hej7l2$q93$1news01.versatel.de...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
to nie wazne skad, wazne ze nie taki parch komuszy jak wy mutancie
awe

Data: 2009-11-24 21:06:28
Autor: Polok_prawdziwy
awe wrote:

zeby niby bylo ich wiecej, a to scierwo na wymarciu

Tysiem AWEMARYNA lepij niełodzywej, boi tak nic mondrego nigdy niepowis...

Data: 2009-11-24 10:30:00
Autor: Konstanty Wycirowski
Uwaga WYCIERUCHOWSKI = PEREJRO = KAWECKI !

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:b506a676-119f-4855-a401-d285aaa1999ag1g2000vbr.googlegroups.com...
Głupi pipek! :-p

Antenka

Idi w pizdu, szmatława hitlerowska wywłoko - jakby powiedzieli bracia moskale!

Data: 2009-11-24 10:34:25
Autor: Piotr
Dnia Tue, 24 Nov 2009 10:30:00 +0100, Konstanty Wycirowski napisał(a):

Idi w pizdu, szmatława hitlerowska wywłoko - jakby powiedzieli bracia moskale!

To są twoi bracia Wycieruchowski? I zapomniałeś o "rwaniu kudłów z rowa", a tak lubisz to ordynować,
kulturalny człeku.
Piotr

Data: 2009-11-24 06:10:05
Autor: Antenka
On 24 Lis, 10:34, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

To są twoi bracia Wycieruchowski?
I zapomniałeś o "rwaniu kudłów z rowa", a tak lubisz to ordynować,

To jest głupi pipek od dzisiaj i niech już tak zostanie.
Wyciruchowski daj głos - dawno twoich bluzgów nie słyszeliśmy, pipku!
Wycieruchowski = opipiały pipek!  :DDD

Antenka

Data: 2009-11-24 17:09:12
Autor: Konstanty Wycirowski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4c9ace2f-e1bc-4896-b125-735356967067m35g2000vbi.googlegroups.com...
> [...]

To jest głupi pipek od dzisiaj i niech już tak zostanie.
Wyciruchowski daj głos - dawno twoich bluzgów nie słyszeliśmy, pipku!

No to  już napisz pi,pi,pi - aby napisać więcej i tak musisz o pomoc jadrysia prosić!

Data: 2009-11-24 10:49:20
Autor: Polok_Prawdziwy
Uwaga WYCIERUCHOWSKI = PEREJRO = KAWECKI !
Głupi pipek! :-p

Antenka

Cujes dzisioj ŁOKRUTNOMPUSTKEM wgowie, ze ło PIERDOŁACH pises...!?

Moze weź, cycory nawirch wywol i jakiemuś chopowi psed gałami powywijej -
pochwilce pustkem ci błogo psyjemność zapełni, ai chop zadowolony bedzie...

Data: 2009-11-24 10:09:47
Autor: Antenka
Uwaga WYCIERUCHOWSKI = PEREJRO = KAWECKI !
> Moze weź, cycory nawirch wywol i jakiemuś chopowi psed gałami
powywijej -
pochwilce pustkem ci błogo psyjemność zapełni, ai chop zadowolony bedzie...

Spadaj, stary zbereźniku! :-E

Antenka

Data: 2009-11-24 21:05:06
Autor: Polok_prawdziwy
Antenka wrote:

> [...]
powywijej -
pochwilce pustkem ci błogo psyjemność zapełni, ai chop zadowolony

Godom ci, ze u Poznania bedem i jak chces sem twojom frustacjem łodbudować i
cosik jesce wzyciu psezyć, to musis mi pryntko zameldować...!

Inacej do inksej Maryny pujdem, bo porem tam uwos znom...

Data: 2009-11-24 19:22:15
Autor: Roger Perejro
Uwaga kałtenka to stara rura.
Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał

Moze weź, cycory nawirch wywol i jakiemuś chopowi psed gałami powywijej -
pochwilce pustkem ci błogo psyjemność zapełni, ai chop zadowolony bedzie...

Myślis Polok, ze piegami sie da wywijac?

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-11-24 10:30:26
Autor: Antenka
WYCIERUCHOWSKI=PEREJRO=KAWECKI

Myślis Polok, ze piegami sie da wywijac?
 na generała".

Idź do mamusi niech ci da cycusia, a raczej do maciory, ty głupi
prosiaku!

Antenka

Data: 2009-11-24 21:02:27
Autor: Polok_prawdziwy
Antenka wrote:

Myślis Polok, ze piegami sie da wywijac?
 na generała".

Idź do mamusi niech ci da cycusia, a raczej do maciory, ty głupi
prosiaku!

To wkońcu mos cycory wielgachne cy piegi...?

Tofakt, ztej fotugrafji, com jom w imternacie łobacył, wynikałoby, ze
łokrutnie maluśkie mos...

Som niewim, cybym siem na frustowanie ztakimi wysuskami połakomił...

Musiałabyśmi psedtem troseckem nimi pohuśtać, ajakby siem niedało, to
psynojmni kukaracem wykołysać...

Inacej niezawyrcy...!

Uwaga WYCIERUCHOWSKI = PEREJRO = KAWECKI !