Uwaga Wolski, kryć się!

Data: 2012-10-28 09:52:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Uwaga Wolski, kryć się!
Marcin Wolski, który od lat chce uchodzić za kabareciarza, wydał właśnie kolejną książkę,  bo chce również uchodzić za pisarza.  I nic to, że dowcipy nie śmieszą a książki się nie sprzedają. Ważna jest idea. Kolejna jego książka nazywa się „Mocarstwo” i jak łatwo zgadnąć mocarstwem tym (i to światowym!) jest Polska. Ale – sądzę – że nie trzeba pana Wolskiego, by wiedzieć jakim to mocarstwem i od czego jest ta Wolska Polska. Widać to na każdym rogu ulicy, zwłaszcza tej noszącej dumne imię jakiegoś „wyklętego” przodka.

Te trzy zdania na krzyż kreślę nie po to,  by książkę pana Wolskiego reklamować, jeno po to,  by was ostrzec przed wstępowaniem do empików. Informuje również, iż w ramach promocji tej książki, nie będzie tym razem dodawanej prezerwatywy jak miało to miejsce w przypadku wieszcza Wildsteina. Udało nam się dowiedzieć,  że do każdego egzemplarza najnowszej książki innego wieszcza, czyli pana Rymkiewicza („Głowa owinięta koszulą”) w ramach promocji będzie dodawana nie koszula, lecz gratisowy zarodek z in vitro, celem „adopcji”, tak mocno promowanej przez pana Piechę.  Polacy musza wziąć odpowiedzialność  za cały naród, także za mnie, mnie podobnych, oraz za zarodki bezgłośnie kwilące w roztworze azotu. Przy okazji poczytają o koszuli.
niedziela, 28 października 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/10/2750-uwaga-Wolski-kryc-sie.html

Data: 2012-10-28 10:47:27
Autor: mkarwan
Uwaga Wolski, kryć się!
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:508cf23b$0$1210$65785112news.neostrada.pl...
niedziela, 28 października 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/10/2750-uwaga-Wolski-kryc-sie.html

1. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

Jest też zdjęcie, na którym jest biały kot z rudą głową.
Kot ma na głowie kipę(myckę) z gwiazdą Dawida.
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/173514_100001984580075_7506200_n.jpg
Zdjęcie może sugerować, że revelstein może być bardzo religijnym Żydem,
skoro nawet kot nosi kipę z gwiazdą Dawida.

2. revelstein o sobie
http://revelsteinpost.wordpress.com/informacje/
mam dwa obywatelstwa i dwa paszporty,
dwa domy w związku z tym (w sensie lokum),
jednego kota

3. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sybaryta, sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota, zawodowy,
narodowości bliżej nie określonej.

4. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

5. revelstein o sobie
Chętnie przebywam w towarzystwie wszelakich patologicznych hedonistów,
liberałów i libertynów, invitronistów i eutanazistów, a także aborcjonistów,
zdrajców, "sprzedawczyków, szubrawców."
"mój pradziadek zmieniał nazwisko oraz mój dziadek zmieniał nazwisko,"
http://revelstein.blox.pl/2006/05/Zaczynamy-Nie-codziennie-ale-pewnie-beda-sie.html

Uwaga Wolski, kryć się!