Uwaga! Zloto sie wylamuje chyba

Data: 2009-11-11 09:41:24
Autor: fatso
Uwaga! Zloto sie wylamuje chyba
$115.50 gdy te slowa pisze.
Zdziwi was pewnie, ze mimo entuzjazmu dla zlota nie mam juz ani jednej plytki tego metalu,
sprzedalem ostatnia falszowana chyba Swinke i  szwajcarskiego franka.
Mam za to jeden promil kopalni zlota w Irlandii, Galantas sie nazywa.
Wydziera spod ziemi 1 tys uncji zlota miesiecznie czyli wiecej niz go uzyskuje KGHM
przy elektrolizie miedzi. Galanteria zlota od Galantas sprzedaje sie w USA lokalnym
Ajryszom a ze jest ich tam 40-70 milionow to i  byznes powinien byc dobry z celtyckimi
krzyzykami do 1 Komunii itp.  Galantas jest do nabycia na roznych gieldach ale w Toronto
najlepiej bo tam nie trzeba placic zadnych kurewskich podatkow Krolowej.
Dobry makler w Polsce powinien byc w stanie kupic wam na TSX moj GAL po ok.
6.5 centa kanadyjskiego za sztuke.
$1 USA=$Can 0.95

fatso

Data: 2009-11-11 13:26:23
Autor: fatso
Uwaga! Zloto sie wylamuje chyba
facet wlasnie wyliczyl ze wartosc zlota pod ziemia jakie ma w Irlandii Galantas wzrosla w ciagu 24 godzin
o cale Ł10M. Jest to o 50% wyzej niz cala kapitalizacja spolki. A co na to cena GAL na LSE?
Ani drgnela!  To moze KGHM powinien ich wykupic i zaczac sprowadzac do Polski te bloto ze zlotem
do rafinacji u siebie?

Data: 2009-11-11 20:26:18
Autor: ViRuS
Uwaga! Zloto sie wylamuje chyba
Czemu pogoniles zloto? Ja od jakiegos czasu czailem sie z zakupem, ale cena zrobila juz taka hiperbole (na swieczkach tygodniowych i miesiecznych), ze przeszla mi chec kupowania.

V.

Data: 2009-11-11 22:41:41
Autor: fatso
ViRuS wrote:
Czemu pogoniles zloto? Ja od jakiegos czasu czailem sie z zakupem, ale cena zrobila juz taka hiperbole (na swieczkach tygodniowych i miesiecznych), ze przeszla mi chec kupowania.

V.

virusek, dzisiaj widzialem wlasnie hiperbole zlota na wykresie.
Facet demonstruje tam ze swoje apogeum ta hiperbola ma rzekomo osiagnac okolo 5 tys $.
-masz jeszcze czas na zakupy jesli planujesz kupowac u szczytu.

Data: 2009-11-11 22:54:42
Autor:
fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a):
ViRuS wrote:
> [...]

-masz jeszcze czas na zakupy jesli planujesz kupowac u szczytu.

Fatso, pierdol wszelkie hiperbole,
szanuje cie za to ze masz zapas sreberek, ale zesrałes\
się ze złotem w blaszkach, nadrabiaj poki czas,
akcje to w naszym wieku juz zabawa dziadka z wnuczkiem,
mozna ale po co ?

Data: 2009-11-11 23:09:09
Autor: fatso
azszxz@WYTNIJ.gazeta.pl wrote:

[...]

Moim zdaniem lepiej inwestowac w srebro a ludzie w Polsce mogliby pomyslec
o kupowaniu sztab miedzi na tony.

Data: 2009-11-11 23:18:49
Autor:
> [...]
> mozna ale po co ?
>

>    Moim zdaniem lepiej inwestowac w srebro a ludzie w Polsce mogliby pomyslec

Co cie to chuj obchodzi, nie przesadzaj,
czy srebro, czy złoto, chodzi tylko o to...
by szczesliwym być...
Prawda?

--

Uwaga! Zloto sie wylamuje chyba