Uwaga - blondynka za kierownicą...

Data: 2009-09-19 22:03:17
Autor: freewolny
Uwaga - blondynka za kierownicą...
Użytkownik "GreGG" <gregg@student.uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:h91uch$dec$1mx1.internetia.pl...
Niestety, wczoraj omal się boleśnie o tym nie przekonałem...
Kraków, wiadukt Opolska-Conrada, ok. 22 - jadę prawym pasem ok. 75 na godzinę, lewym pasem

Tylko przy tych dziurach i koleinach które tam są, to dziwie się, że nie jechałeś tam 40-tką.

Damian

Data: 2009-09-20 06:43:29
Autor: GreGG
freewolny pisze:
[...]

Koleiny są. Dziur nie kojarzę.

A swoją drogą sam ile tam jeździsz? Oczywiście jak nie ma korka.
Przecież tam nawet TIRy walą 70, a większość samochodów 70-100...

Data: 2009-09-20 10:51:35
Autor: freewolny
Użytkownik "GreGG" <gregg@student.uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:h94buq$1ei$1mx1.internetia.pl...
freewolny pisze:
[...]

Lewym owszem, 70 się da, ale jak jadę prawym i na wiadukcie wyrzuca mnie w powietrze, to wiem, że tak jak w twoim przypadku, gdyby ktoś mi wyjechał ze ślimaka, to nie zdołał bym chyba wyhamować. Poza tym opony 205, więc przy tych koleinach samochodem rzuca na boki niemiłosiernie.

Damian

Data: 2009-09-20 14:04:08
Autor: GreGG
freewolny pisze:

[...]

Ja też się zdziwiłem że wyhamowałem, na szczęście kierowczyni, która wyjechała przede mnie, nie zatrzymała się nagle, ona po prostu tym samym tempem, którym jechała ślimakiem - szacuję jakieś 50, wyjechała przede mnie i jechała dalej, do momentu, gdy włączyłem światła i klakson (po zakończeniu hamowania), nie zauważyła nawet że wymusiła pierwszeństwo... Gdyby się np. zorientowała w połowie i nagle zatrzymała do połowy na moim pasie, to ja bym nie miał przodu, a moje auto zatrzymałoby się w połowie jej...

Uwaga - blondynka za kierownicą...