Uwaga - blondynka za kierownicą...

Data: 2009-09-21 08:01:18
Autor: owp
Uwaga - blondynka za kierownicą...
, a zza kierownicy nieśmiale macha mi rączką przerażona blondynka ok. 40-stki... Chciałem na najbliższych światłach powiedzieć jej coś jeszcze, ale okazało się, że gdzieś zniknęła, pewnie zjechała w bok na stację Shella...

LOL No i co jej chciałeś powiedzieć ? Śmieszą mnie tacy kierowcy - człowiek popełni błąd, grzecznie przeprosi, ale i tak trzeba zatrąbić, długimi pojechać, spisać numery, nagadać przez okno itp.
Więcej luzu...
owp

Uwaga - blondynka za kierownicą...