Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile

Data: 2014-06-27 20:13:34
Autor: xbartx
Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
W dniu 27.06.2014 00:08, Sierp pisze:
Witam,

pewnie nie tylko ja tak mam, więc zwrócę waszą uwagę.
Od 3 miesięcy otrzymuję inną wartość zadłużenia SMSem, a inna jest na
wyciągu, przez co bank już dwa razy naliczył mi odestki.
Zauważyłem odsetki z opóźnieniem, reklamacja została uznana, teraz
złożyłem drugą reklamację (bo ponownie to samo na wyciągu z początku
maja - różnicę w wartościach zobaczyłem z opóźnieniem, po opłaceniu
tegoż miesiąca).
(...)

To ja widzę teraz dobrze zrobiłem i wszystko spłaciłem przed rozliczeniem się karty.
Co do tego ubezpieczenia to złożyłem reklamację i cały czas czekam na odpowiedź ale jakoś strasznie długo im to idzie, strasznie.
Co do Air France to oni tak mają i też to przerabiałem. Blokadę Ci robią na całość czyli kwota w Twoim przypadku jak za 4 bilety ale rozliczenie przysyłają każdy bilet z osobna. Złóż reklamację jak Ci rozliczą te bilety to Ci szybciej blokadę ściągną - o ile dobrze pamiętam to tak właśnie zrobiłem.

Xenocide

Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile