Uwaga: drożyzna!

Data: 2011-03-13 19:06:38
Autor: pluton
Uwaga: drożyzna!
O tym, jak bardzo skaczą w górę ceny, przekonują się wszyscy, którzy
codziennie robią zakupy i płacą wszelkiego typu rachunki: za gaz,

a wuc wymachuje trupkiem...

Nullification

Data: 2011-03-13 12:32:54
Autor: Hans Kloss
Uwaga: drożyzna!
On 13 Mar, 19:06, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

a wuc wymachuje trupkiem...
 A zbydlęcona swołocz znajduje jakąś chorą przyjemność w opluwaniu go
i obsrywaniu.
J-23

Data: 2011-03-13 13:09:13
Autor: Antenka
Uwaga: drożyzna!
On 13 Mar, 20:32, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:

 A zbydlęcona swołocz znajduje jakąś chorą przyjemność w opluwaniu go
i obsrywaniu. <
J-23

Pluton to agent rudego i Bredzisława na psp. Nie dziw się zatem.

Antenka

Data: 2011-03-13 20:55:51
Autor: pluton
Uwaga: drożyzna!
a wuc wymachuje trupkiem...
 A zbydlęcona swołocz znajduje jakąś chorą przyjemność w opluwaniu go
i obsrywaniu.
J-23

Skad pomysl, ze go obsrywam ? Ja tylko wykazuje, ze jako podobno wuc
opozycji
nie wykonuje podstawowych zadan opozycjonisty, jakimi sa wytykanie
ewentualnych
bledow rzadowi i proponowanie wlasnych rozwiazan.

Nullification

Data: 2011-03-13 20:08:02
Autor: obserwator
Uwaga: drożyzna!
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

przeciez wytyka i proponuje? A ze w GW ktore czytasz lub w esbeckiej TV
monisia czy zakowski, albo inny lis nie mowia o tym? To inna sprawa.
Oni non stop mowia o Kaczynskim. Tusk wyraznie powiedzial, ze jak ktos mu mowi o koniecznosci przeprowadzenia reform, to chetnie nozem by mu przylozyl.

Na co oni licza i do czego zmierzaja, to tylko oni wiedza.

Niektorzy uwazaja,ze licza na schronienie sie w UE jak juz swoje zrobia.
 A reszte zostawia z reka w nocniku:)

Data: 2011-03-13 21:21:52
Autor: pluton
Uwaga: drożyzna!
> [...]
> ewentualnych
> bledow rzadowi i proponowanie wlasnych rozwiazan.

Wytyka brak pomnika i propouje budowe mauzoleum na krakowkim przedmiesciu.
Innych propozycji nie slyszalem, oprocz tego, ze na wiosne bedzie jakis
program.

Nullification

Data: 2011-03-13 20:30:13
Autor: obserwator
Uwaga: drożyzna!
[...]

jak zwykle wypisujesz nonsensy, bo cie to chyba bardzo bawi.
Masz juz gdzies przygotowane ladowisko na emigracje, zes taki beztroski?

Data: 2011-03-13 21:57:10
Autor: pluton
Uwaga: drożyzna!
> [...]

jak zwykle wypisujesz nonsensy, bo cie to chyba bardzo bawi.
Masz juz gdzies przygotowane ladowisko na emigracje, zes taki beztroski?

Mysle, ze wuc dostanie maks. 10% w wyborach, wiec nie bedzie koniecznosci
ewakuacji.

Nullification

Data: 2011-03-13 13:45:56
Autor: Inc
Uwaga: drożyzna!
pluton pisze:
O tym, jak bardzo skaczą w górę ceny, przekonują się wszyscy, którzy
codziennie robią zakupy i płacą wszelkiego typu rachunki: za gaz,

a wuc wymachuje trupkiem...

wuc nie rzadzi, nie wydaje polecen ministrom, nie podpisuje ustaw, wuc stracil brata i tak jak kazdy normalny czlowiek postawiony w podobnej
sytuacji, oczekuje ze banda oszustow wyjasni wszystkie okolicznosci tego zdarzenia, bo tego wymaga urzad i obowiazki nalozone na rudego pilkarzyne. A ze trzeba lenia i oszusta do wszystkiego poganiac, to juz nie wina wuca, no ale nie oczekuje ze i tym razem potrafisz to samodzielnie zrozumiec.

Data: 2011-03-13 20:53:20
Autor: pluton
Uwaga: drożyzna!

> a wuc wymachuje trupkiem...

wuc nie rzadzi, nie wydaje polecen ministrom, nie podpisuje ustaw,

wuc jako podobno wuc opozycji na w dupie, ze skaczą w górę ceny i jedyne co
potrafi,
to wiadomo co.

Nullification

Data: 2011-03-14 08:05:04
Autor: Przemysław W
Uwaga: drożyzna!

Użytkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisał

[...]

Brednie. Ostatnią osobą, która chce obiektywnego wyjaśnienia jest własnie kurdupel. Zbyt inteligentny to on nie jest, ale ma świadomość, że jeśli katastrofa smoleńska zostanie wyjaśniona, to skończy mu się możliwość wyprowadzania picowskiej hołoty na ulicę i siania wrogiej propagandy, na której chce dojechać do wyborów. Kaczyńskiemu tak zależy na wyjaśnieniu sprawy, jak "obrońcom" na krzyżu.

Przemek

--

.."Prezydent Lech Kaczyński ułaskawił gangstera, z którym jego zięć prowadził interesy. Marcin Dubieniecki i Adam S. pojawiają się w dokumentach jednej ze spółek. Udziały w niej ma także Robert Draba, były szef kancelarii Lecha Kaczyńskieg. Zięć Lecha Kaczyńskiego i były szef jego kancelarii prowadzili interesy z przestępcą, którego ułaskawił nieżyjący prezydent".

Data: 2011-03-14 09:37:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Uwaga: drożyzna!

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ilken4$dc9$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie licz na to. Świrów w otoczeniu pana k. nie brakuje.

Uwaga: drożyzna!