Uwaga faszyzm.

Data: 2015-11-06 04:54:34
Autor: stevep
Uwaga faszyzm.
# Wanda Nowicka o całej sytuacji opowiedziała na antenie "Superstacji". I  żaliła się: Jeżeli takie zwyczaje mają panować w nowym Sejmie, to nie są  to zmiany na lepsze". Do zdarzenia odniósł się też sam zainteresowany -  Krzysztof Bosak.
- Doszło do powiedziałabym szokującego incydentu w Sejmie, z którym nie  miałam do czynienia przez 4 lata. Grupa trzech młodych mężczyzn pod wodzą  pana Krzysztofa Bosaka wtargnęła do mojego gabinetu - powiedziała  "Superstacji" Wanda Nowicka, ustępująca wicemarszałek Sejmu.

Zdaniem Nowickiej grupa narodowców bezpardonowo próbowała dostać się do  jej pokoju. - Gdyby nie fakt, że na ich drodze stanęli pracownicy mojego  sekretariatu, a także remont w pokoju, to oni weszliby. Jeżeli takie  zwyczaje mają panować w nowym Sejmie, że narodowcy hulają po gabinetach i  wchodzą gdzie im się podoba, to nie są zmiany na lepsze - żaliła się.
Co na to Bosak?

On widzi całą sprawę inaczej. A co robił w Sejmie? Cały czas pomaga  ruchowy Kukiz'15 w stworzeniu klubu parlamentarnego. Bosak twierdzi,  rozmowa z Nowicką i jej współpracownikami przebiegała spokojnie, a on z  kolegami tylko oglądał pokoje. #
Ze strony:
http://tiny.pl/ggx6g

Zaznaczam, że WN to nie jest ktoś z mojej bajki.
--
stevep
-- -- -

Uwaga faszyzm.