Uwaga groźny pies

Data: 2010-07-12 00:56:29
Autor: Liwiusz
Uwaga groźny pies
Stefan pisze:
Posesja, pies swobodnie biegający po podwórku, tabliczka: 'Uwaga groźny pies, proszę skorzystać z dzwonka przy furtce'. Niestety nie do wszystkich to przemawia. Obyło się jak narazie bez ofiar, ale...

Co w przypadku pogryzienia obcej osoby na mojej posesji przez mojego psa w ww. przypadku? Co w przypadku gdy osoba wchodząca na posesję nie umie czytać/jest ślepa/wkracza w stanie wyższej konieczności?

   Kilka lat temu była sprawa, gdzie pies pogryzł dziecko. Właściciel nie poniósł kary, bo dziecko samo przeszło przez ogrodzenie do prywatnego terenu.

--
Liwiusz

Data: 2010-07-12 09:47:48
Autor: szerszen
Uwaga groźny pies

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i1di72$qmf$2@news.onet.pl...

  Kilka lat temu była sprawa, gdzie pies pogryzł dziecko. Właściciel nie poniósł kary, bo dziecko samo przeszło przez ogrodzenie do prywatnego terenu.

napewno?
bo ja mam wrazenie ze wlasnie bylo na odwrot i teraz nie wiem ktory z nas sie myli ;)
masz jakiego slinka do artykulu czy cos w ten desen?

Data: 2010-07-12 09:52:21
Autor: Liwiusz
Uwaga groźny pies
szerszen pisze:

[...]

   Widocznie inaczej zapamiętaliśmy opis tego samego zdarzenia ;)

   To co ja pamiętam, było już dawno, teraz google na hasło "pies pogryzł dziecko na prywatnej posesji" wyrzuca między innymi ten artykuł

http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100511/LEZAJSK/851212622

gdzie:

"13-latka weszła na teren ogrodzonej prywatnej posesji i została zaatakowana przez biegającego tam psa"

a konkluzja:

"Jak dodaje Bogumiła Dąbek, właściciel psa dochował jednak wszelkich zasad. Pies nie tylko biegał po ogrodzonej posesji. Wywiesił też tabliczkę informującą, że na tym terenie przebywa pies."

--
Liwiusz

Data: 2010-07-12 10:32:56
Autor: szerszen
Uwaga groźny pies

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i1ehjs$if6$3@news.onet.pl...

  Widocznie inaczej zapamiętaliśmy opis tego samego zdarzenia ;)

byc moze, ja pamietam swoja irytacje, ze ktos odpowiada za to, ze ktos inny wlazl bez pytania przez plot na jego posesje, i ze jego pies bronil terenu

http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100511/LEZAJSK/851212622

tak, tylko to nie to, tamten malolat nie mial powodu do przebywania na tym terenie, mam wrazenie ze tlumaczyl sie ze chcial pojsc na skroty, no i to byl chlopak, o ile mnie pamiec nie myli oczywiscie

Uwaga groźny pies