Uwaga i zastanowienie si臋 nad "P艂ac臋 z A lior Bankiem" itp.

Data: 2010-10-11 16:45:43
Autor: Tomaszek
Uwaga i zastanowienie si臋 nad "P艂ac臋 z A lior Bankiem" itp.
W dniu 2010-10-09 15:27, waga pisze:

Witamy animk臋 pod nowym nickiem. Nick to sobie mo偶na zmienia膰;) Tego nie umiesz zmieni膰:

Data: 2010-10-12 03:43:16
Autor: animka
W dniu 2010-10-11 16:45, Tomaszek pisze:
W dniu 2010-10-09 15:27, waga pisze:

Witamy animk臋 pod nowym nickiem. Nick to sobie mo偶na zmienia膰;) Tego nie
umiesz zmieni膰:

Czy to jest jakas detektywistyczna czy ubecka grupa, czy grupa pl.biznes.banki?
Za艂贸z sobie swoj膮 grup臋 detektywie. Ty pewnie bi膰 ludzi tylko potrafisz, a je艣li chodzi o co艣 na czym si臋 nie znasz to si臋 nie o艣mieszaj i porozmawiaj z jakimi艣 dzieciakami w piaskownicy. Co tu robisz debilku?

--
animka

Data: 2010-10-12 10:45:54
Autor: Tomaszek
W dniu 2010-10-12 03:43, animka pisze:
Czy to jest jakas detektywistyczna czy ubecka grupa, czy grupa
pl.biznes.banki?

No bo to wielkich umiej臋tno艣ci detektywistycznych wymaga, 偶eby CTRL+L wcisn膮膰;)

Za艂贸z sobie swoj膮 grup臋 detektywie. Ty pewnie bi膰 ludzi tylko potrafisz,
a je艣li chodzi o co艣 na czym si臋 nie znasz to si臋 nie o艣mieszaj i
porozmawiaj z jakimi艣 dzieciakami w piaskownicy. Co tu robisz debilku?

Masz jakie艣 problemy z to偶samo艣ci膮? Raz si臋 tak podpisujesz, raz inaczej. Znowu Ci臋 okradli, oszukali... obra偶asz, plujesz, wszyscy na Sadybie tacy, czy tylko Ty?

Data: 2010-10-12 03:45:59
Autor: animka
> [...]
W dniu 2010-10-11 16:45, Tomaszek pisze:
TOMASZEK nie lubi:
| ^cz臋艣ci rowerowych^czosnku^niekt贸rych gwiazdek^

Niech debilek tomaszek sobie pisze do tych cz臋艣ci rowerowych.

--
animka

Data: 2010-10-12 10:47:28
Autor: Tomaszek
W dniu 2010-10-12 03:45, animka pisze:
> [...]
| ^cz臋艣ci rowerowych^czosnku^niekt贸rych gwiazdek^
| lewej strony mocy^

Niech debilek tomaszek sobie pisze do tych cz臋艣ci rowerowych.

Pani nie jest w stanie mnie obrazi膰, pani animko;)

Data: 2010-10-12 03:50:08
Autor: animka
Uwaga i zastanowienie si臋 nad "P艂ac臋 z A lior Bankiem" itp.
Czy kto艣 kto mieszka albo bywa w 艁omiankach mo偶e sprawdzi膰 czy sklep zoologiczny przy ul. Przeskok 10 funkcjonuje? Zamierzam zg艂osi膰 spraw臋 na policji. Alior pieni膮dze za zam贸wione artyku艂y sklepowi przekaza艂 03.10.2010 r.

--
animka

Uwaga i zastanowienie si臋 nad "P艂ac臋 z A lior Bankiem" itp.