Uwaga i zastanowienie się nad "Płacę z Alior Bankiem" itp.

Data: 2010-10-09 15:27:32
Autor: waga
Uwaga i zastanowienie się nad "Płacę z Alior Bankiem" itp.
Ostrzegam przed zawracaniem sobie głowy i czasu usługami Alior Banku!

Tu przedstawiam moją wiadomość wysłana na stronie tego Banku:

Nie wiem dlaczego Alior Bank wybiera sobie do współpracy oszustów. Przedtem byłam upokorzona przez Alior Bank ( dzwonił pan, mówił, że jest z Alior Banku, ale pewnie z moondiala i mnie upokorzył), bo oszuści, którzy reperowali moją miniwieżę nie chcieli mi jej oddać, długo ją trzymali i jeszcze nakłamali Aliorowi, że ja rzekomo nie chcę zapłacić za naprawę. W rezultacie pojechałam sama po odbiór, to pan przypominający z wyglądu głupawego Jasia Fasolę przywitał mnie słowami: Zaraz uderzę tą wstrętną starą babę! Powtórzył to ze 3 razy. Przystopował dopiero jak zauważył, że uruchomiłam w torebce telefon. Nie będę sie wiecej rozpisywała na ten temat, bo ta sprawa się kwalifikuje do Federacji Konsumentów. Teraz (2-go 10.2010 r.) kupiłam w sklepie polecanym przez Aliora pokarm i akcesoria dla papugi. Z dostawą zapłaciłam 48 zł.-  za pośrednictwem Alior Banku-Płacę z Alior Bankiem. Zakomunikowano mnie, że transakcja jest w trakcie realizacji...i tak jest do dziś. Z Warszawy do Warszawy przesyłka jeszcze nie dotarła, telefony tego sklepu nie działaja albo nikt nie odbiera. Zamówienie Nr. xxxx. Na maila też nie odpisali. Z tego co się zorientowałam miałam do czynienia z oszustami. Musiałam iść do Carrefoura po jedzenie dla papugi, bo na przesyłkę nie doczekałam się.
Jeśli Alior Bank umożliwi mi przesłanie załaczników, to oczywiście dowody przedstawię.
(podpis)

Data: 2010-10-09 09:39:15
Autor: witek
On 10/9/2010 8:27 AM, waga wrote:
Ostrzegam przed zawracaniem sobie głowy i czasu usługami Alior Banku!

ostrzegam przed NBP.
Ci skurwiele współpracują z oszustami.
Dzisiaj banknotami NBP zapłaciłem za bilet MPK a autobus nie przyjechał, a pani w kiosku kasy za bilet oddać nie chciała.
Na pewno NBP było z nimi w zmowie, żeby mnie okraść
To mafia prosze pani jest, ja to pani mowie.
bo wszyscy pijacy to oszusci. I cyklisci tez.

-- -- --

p.s. może jednak warto się zastanowić zanim się coś napisze.

Data: 2010-10-09 17:07:54
Autor: XYZ
Uwaga i zastanowienie się nad "Płacę z Alior Bankiem" itp.
Przecież to animka w kolejnym wcieleniu. Dlaczego w ogóle na to reagujecie?

Data: 2010-10-12 03:38:29
Autor: animka
W dniu 2010-10-09 17:07, XYZ pisze:
Przecież to animka w kolejnym wcieleniu. Dlaczego w ogóle na to reagujecie?

Czy tylko osoby o nicku animka czy waga można oszukiwać? Ciebie to pewnie już nie? Czy Tobie ktos płaci za to, żeby mnie oszukiwać? To jest już normalnie wsiowe chamstwo w twoim wykonaniu ty XYZ!

--
animka

Data: 2010-10-09 15:51:43
Autor: SQLwiel
Uwaga i zastanowienie się nad "Płacę z Alior Bankiem" itp.
Świetne... :D :D :D

Szanowna Pani!
Nie rozumie Pani elementarnych prawidłowości rządzących sprzedażą internetową, zasadami odpowiedzialności i podziałem kompetencji. Sugeruję zaproszenie na kawę lub piwo jakiegoś obeznanego z tymi zagadnieniami sąsiada w wieku produkcyjnym, to Pani wszystko wytłumaczy.
Być może trafiła Pani na oszusta, ale jest nim raczej sprzedawca art. zoologicznych, a nie bank.

Dziękuję.
    Pozdrawiam.
       SQLwiel.

Data: 2010-10-09 16:25:40
Autor: waga
W dniu 2010-10-09 15:51, SQLwiel pisze:
[...]

To też świetne! :-)
Tylko ja nie napisalam, że oszustem jest Alior, ale zarekomendowane przez Aliora firmy i sklepy.
Ten głupawy to pewnie wszystkie kobiety traktuje z buta, bo teraz "tęcza" dominuje, ale mnie to wisi - chciałam odebrać wreszcie swój sprzęt. Już trzy razy mnie oszukali, że danego dnia dostarczą do domu. Pofatygowałam już się osobiście. Odebrałam straszny "syf" i długo doprowadzałam do czystości (na koniec czyściłam/dezynfekowałam jeszcze czystym spirytusem). Ile czasu toto będzie działało po tej reperacji i co tam jest w środku to wielka niewiadoma.

--
waga

Data: 2010-10-09 22:48:12
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Uwaga i zastanowienie się nad "Płacę z Alior Bankiem" itp.
Ehhh, słaba ta konkurencja.
Żeby szeregowy pracownik takie rzeczy robił, a nie jakaś profi pier firma?

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-10-11 16:45:43
Autor: Tomaszek
Uwaga i zastanowienie się nad "Płacę z A lior Bankiem" itp.
W dniu 2010-10-09 15:27, waga pisze:

Witamy animkę pod nowym nickiem. Nick to sobie można zmieniać;) Tego nie umiesz zmienić:

Data: 2010-10-12 03:43:16
Autor: animka
W dniu 2010-10-11 16:45, Tomaszek pisze:
W dniu 2010-10-09 15:27, waga pisze:

Witamy animkę pod nowym nickiem. Nick to sobie można zmieniać;) Tego nie
umiesz zmienić:

Czy to jest jakas detektywistyczna czy ubecka grupa, czy grupa pl.biznes.banki?
Załóz sobie swoją grupę detektywie. Ty pewnie bić ludzi tylko potrafisz, a jeśli chodzi o coś na czym się nie znasz to się nie ośmieszaj i porozmawiaj z jakimiś dzieciakami w piaskownicy. Co tu robisz debilku?

--
animka

Data: 2010-10-12 10:45:54
Autor: Tomaszek
W dniu 2010-10-12 03:43, animka pisze:
Czy to jest jakas detektywistyczna czy ubecka grupa, czy grupa
pl.biznes.banki?

No bo to wielkich umiejętności detektywistycznych wymaga, żeby CTRL+L wcisnąć;)

Załóz sobie swoją grupę detektywie. Ty pewnie bić ludzi tylko potrafisz,
a jeśli chodzi o coś na czym się nie znasz to się nie ośmieszaj i
porozmawiaj z jakimiś dzieciakami w piaskownicy. Co tu robisz debilku?

Masz jakieś problemy z tożsamością? Raz się tak podpisujesz, raz inaczej. Znowu Cię okradli, oszukali... obrażasz, plujesz, wszyscy na Sadybie tacy, czy tylko Ty?

Data: 2010-10-12 03:45:59
Autor: animka
Uwaga i zastanowienie się nad "Płacę z A lior Bankiem" itp.
W dniu 2010-10-11 16:45, Tomaszek pisze:
TOMASZEK nie lubi:
| lewej strony mocy^

Niech debilek tomaszek sobie pisze do tych części rowerowych.

--
animka

Data: 2010-10-12 10:47:28
Autor: Tomaszek
W dniu 2010-10-12 03:45, animka pisze:
W dniu 2010-10-11 16:45, Tomaszek pisze:
TOMASZEK nie lubi:
| lewej strony mocy^

Niech debilek tomaszek sobie pisze do tych części rowerowych.

Pani nie jest w stanie mnie obrazić, pani animko;)

Data: 2010-10-12 03:50:08
Autor: animka
Uwaga i zastanowienie się nad "Płacę z A lior Bankiem" itp.
Czy ktoś kto mieszka albo bywa w Łomiankach może sprawdzić czy sklep zoologiczny przy ul. Przeskok 10 funkcjonuje? Zamierzam zgłosić sprawę na policji. Alior pieniądze za zamówione artykuły sklepowi przekazał 03.10.2010 r.

--
animka

Uwaga i zastanowienie się nad "Płacę z Alior Bankiem" itp.