Uwaga: iOS 8.0 do pobrania

Data: 2014-09-17 19:56:37
Autor: atm
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
Amazing dla kazdego, no w kazdym razie dla wiekszosci.
Wlasnie instaluje, moze dolozyli jakis dodatkowy guzik na dolnej belce, ktory z duzym trudem tam umiescili po wydlubaniu z Settings ;]

Data: 2014-09-17 18:42:16
Autor: masti
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
atm wrote:

Amazing dla kazdego, no w kazdym razie dla wiekszosci.
Wlasnie instaluje, moze dolozyli jakis dodatkowy guzik na dolnej belce, ktory z duzym trudem tam umiescili po wydlubaniu z Settings ;]

pewnie przemol na razie nie napisze bo po upgradzie jego 4S będzie
chodził tak wolno, że do jutra mu zajmie :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-09-17 19:33:21
Autor: Pszemol
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
masti <gone@to.hell> wrote:
atm wrote:

[...]

No niestety nie mam 4S. Mam starszego iPhone4. 4S był szybszy od 4-ki, obsługował już Siri i nawigację z udziałem GPS i
turn-by-turn directions.

MĂłj z powolniejszym CPU - szczerze mĂłwiÄ…c chyba zostanÄ™ przy wersji iOS 6.

Data: 2014-09-18 00:33:55
Autor: Marek
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
On Wed, 17 Sep 2014 19:33:21 +0000 (UTC), Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:
4S był szybszy od 4-ki, obsługował już Siri i nawigację z udziałem
GPS i
turn-by-turn directions.

Żeby zadziałała nawigacja potrzebny był nowy hardware?

--
Marek

Data: 2014-09-17 21:06:49
Autor: Pszemol
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.2303318307421921186news.neostrada.pl...
[...]

Żeby zadziałała nawigacja potrzebny był wtedy ciut szybszy CPU.

Data: 2014-09-18 07:31:24
Autor: masti
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
Pszemol wrote:

[...]

no patrz pan. A u mnie działa na 32 bitowym single core. Amazing?

Data: 2014-09-18 07:34:59
Autor: Pszemol
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania

wrote:
[...]

Mówimy o 4-letnim już iPhone4.
Nowszy iPhone 4S z Siri i nawigacj± też był 32 bitowy. Żadna rewelacja.

Data: 2014-09-18 12:44:02
Autor: masti
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania

wrote:
[...]

to się może zdecyduj?

Data: 2014-09-18 15:52:30
Autor: Pszemol
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania

wrote:
[...]

MĂłwimy o 4-letnim juĹĽ iPhone4.
Nowszy iPhone 4S z Siri i nawigacją też był 32 bitowy. Żadna rewelacja.

"Żeby zadziałała nawigacja potrzebny był wtedy ciut szybszy CPU."
to siÄ™ moĹĽe zdecyduj?

AleĹĽ ja jestem zdecydowany. Co Ci siÄ™ nie zgadza?

Omawiany tu iPhone4 wypuszczony na rynek w czerwcu 2010 roku miał słabszy
procesor (Apple A4, oparty o rdzeń ARM Cortex A8) niż wypuszczony w
październiku 2011 roku iPhone4S (Apple A5 oparty o rdzeń ARM Cortex A9). Czy coś Ci się nie zgadza?

Data: 2014-09-18 19:42:55
Autor: masti
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
Pszemol wrote:

wrote:
[...]

Ależ ja jestem zdecydowany. Co Ci się nie zgadza?

Omawiany tu iPhone4 wypuszczony na rynek w czerwcu 2010 roku miał słabszy
procesor (Apple A4, oparty o rdzeń ARM Cortex A8) niż wypuszczony w
paĽdzierniku 2011 roku iPhone4S (Apple A5 oparty o rdzeń ARM Cortex A9). Czy co¶ Ci się nie zgadza?

przed chwil± twierdziłe¶, ze trzeba mieć mocniejszy procesor by chodziła
nawigacja. teraz twierdzisz, ze nie trzeba. i to ma być zdecydowanie?

pomijaj±c, zę na trzeszcz±cych Androidach z przed paru lat z 512MB ramu
nawigacje 3D ¶migaj± aż miło

Data: 2014-09-18 20:10:03
Autor: Pszemol
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
masti <gone@to.hell> wrote:
Pszemol wrote:

wrote:
[...]

przed chwilą twierdziłeś, ze trzeba mieć mocniejszy procesor by chodziła
nawigacja. teraz twierdzisz, ze nie trzeba. i to ma być zdecydowanie?

Napisałem że Apple Nawigacja wymagala 4S bo wtedy na 4 nie chodziła. Reszta
to domysły. Być może chodziło o szybszy procesor, bo był lepszy w 4S a może
to tylko celowe działanie marketingowe.

pomijajÄ…c, zÄ™ na trzeszczÄ…cych Androidach z przed paru lat z 512MB ramu
nawigacje 3D śmigają aż miło

Mówimy o tym co było 4 lata temu a nie o tym software co jest dziś.

Data: 2014-09-18 20:36:02
Autor: masti
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
Pszemol wrote:

masti <gone@to.hell> wrote:
Pszemol wrote:

wrote:
[...]

no jak nie chodziła? Taki supertelfon i głupia nawigacja nie chodziła?

pomijaj±c, zę na trzeszcz±cych Androidach z przed paru lat z 512MB ramu
nawigacje 3D ¶migaj± aż miło

Mówimy o tym co było 4 lata temu a nie o tym software co jest dzi¶.

4 lata temu chodziła i teraz nadal chodzi

Data: 2014-09-18 09:53:29
Autor: atm
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania

wrote:
[...]

Na starym Desire A8181 calkiem dobrze chodzi kobylasty CoPilot.

Data: 2014-09-18 08:24:14
Autor: Chris
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
wrote:
[...]

A mówią że tylko androidowe telefony nie domagają z mocą a iPhone zawsze był ponoć taki idealny.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ pojazdu.

Data: 2014-09-18 07:01:01
Autor: W
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
Chris wystukał, co następuje:

[...]

A mówi± że tylko androidowe telefony nie domagaj± z moc± a iPhone zawsze był ponoć taki idealny.

Wiesz, że odnosisz się do w sumie dosyć antycznego już sprzętu? w ¶wiecie androida takowy już dawno zostałby odesłany na złom bo na starcie byłby woln± krow±...

Data: 2014-09-18 09:51:51
Autor: atm
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
On 2014-09-18 09:01, W wrote:
[...]

Jest tez drugi powod - Apple, podobnie jak inne firmy nie pracuje charytatywnie. Pomimo tego, ze czworka nie dostala rowniez Siri, nieoficjalnie chyba udalo sie j± uruchomic. Czesto ograniczanie funkcjonalnosci jest bodzcem do zmiany sprzetu.
http://www.wikihow.com/Get-Siri-for-Your-iPhone-4-or-3Gs-or-iPod-Touch-4G

Data: 2014-09-18 07:34:02
Autor: Pszemol
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:541a8f1d$0$2240$65785112news.neostrada.pl...
On 2014-09-18 09:01, W wrote:
[...]

Apple, wbrew pozorom, dba też o co¶, co się nazywa "user experience".
Jak co¶ ma działać chu**wo to lepiej aby tego feature nie było...
W ¶wiecie Androida ludzie godz± się na byle co, byle było tanio.
I dlatego maj± słuchawki za które zapłacili dumnie tylko 300zł
a potem się non stop resetuj±, to czy tamto nie działa na 512M ramu
albo bateria nie trzyma nawet dnia i trzeba ci±gle wachlować ustawieniami
w settings i wł±czać/wył±czać wifi, bluetooth czy hotspoty :-)

Data: 2014-09-18 14:39:58
Autor: atm
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
On 2014-09-18 09:01, W wrote:
[...]

Ok, jak zatem ma sie ten "user experience" do Twojego powstrzymania sie od aktualizacji iPhone 4 do iOS7...? ;]

Data: 2014-09-18 15:52:31
Autor: Pszemol
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
On 2014-09-18 09:01, W wrote:
[...]

A mĂłwiÄ… ĹĽe tylko androidowe telefony nie domagajÄ… z mocÄ… a iPhone
zawsze
był ponoć taki idealny.

Wiesz, że odnosisz się do w sumie dosyć antycznego już sprzętu? w
świecie
androida takowy już dawno zostałby odesłany na złom bo na starcie byłby
wolnÄ… krowÄ…...

Jest tez drugi powod - Apple, podobnie jak inne firmy nie pracuje
charytatywnie. Pomimo tego, ze czworka nie dostala rowniez Siri,
nieoficjalnie chyba udalo sie jÄ… uruchomic. Czesto ograniczanie
funkcjonalnosci jest bodzcem do zmiany sprzetu.
http://www.wikihow.com/Get-Siri-for-Your-iPhone-4-or-3Gs-or-iPod-Touch-4G

Apple, wbrew pozorom, dba teĹĽ o coĹ›, co siÄ™ nazywa "user experience".
Jak coś ma działać chu**wo to lepiej aby tego feature nie było...
W świecie Androida ludzie godzą się na byle co, byle było tanio.
I dlatego mają słuchawki za które zapłacili dumnie tylko 300zł
a potem się non stop resetują, to czy tamto nie działa na 512M ramu
albo bateria nie trzyma nawet dnia i trzeba ciągle wachlować ustawieniami
w settings i włączać/wyłączać wifi, bluetooth czy hotspoty :-)

Ok, jak zatem ma sie ten "user experience" do Twojego powstrzymania sie
od aktualizacji iPhone 4 do iOS7...? ;]

Mam opory, mimo że wszyscy mnie zapewniają (włącznie z Tobą) że wersja 7.1
działa bardzo dobrze.
Nawet na starym iP4.

Data: 2014-09-18 18:06:36
Autor: atm
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania

[...]

Hehe, chyba wiem o co Ci chodzi, jest nowy ficzer Apple User Experience called "na dwoje babka wrozyla" (po angielski pewnie to brzmi duzo lepiej ;]). U jednych chodzi dobrze u innych niekoniecznie:
https://discussions.apple.com/thread/5326618?start=165&tstart=0

Wiesz, ja mam teraz iOS 8.0; 7.1 to przezytek ale gdybym sam tego nie zrobil to poza chyba dwiema dodatkowymi ikonkami nie zorientowalbym sie, ze mam nowy system. Aaaa App Store niezle przylagowal, to by mnie lekko zastanowilo.

Data: 2014-09-18 16:20:34
Autor: Pszemol
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
atm <_@vp.pl> wrote:

[...]

To co tam masz to porownanie 7.0 do 7.1

Generalnie wersje x.0 maja kupe nowych rzeczy, nowe ficzers, ale nie jest
jeszcze wszystko doszlifowane, dooptymalizowane.

Wersje x.1 nie majÄ… juĹĽ wiele nowych rzeczy tylko kupÄ™ optymalizacji kodu i
zwykle działają szybciej.

To samo było z 6.x i wczesniejszymi.

[...]

Zwiekszony ruch bo duzo ludzi robi upgrade?

Data: 2014-09-18 21:03:58
Autor: atm
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
On 2014-09-18 18:20, Pszemol wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:

[...]

Czyli puszczaja bete na rynek i byc moze czytaja fora, zeby usunac bugi? ;] Dobre, dobre; i te biedne japcoki zale wylewaja na forach.

[...]

Nie to mialem na mysli, stalo sie to juz po zainstalowaniu iOS8.0. Zreszta nie tylko u mnie to wystapilo, wiecej takich uwag w sieci sie pojawilo. Tyle, ze po zainstalowaniu i krotkim tescie odlozylem iPada i tyle tego bylo. Jakos ten system w ogole mnie nie rusza.

Data: 2014-09-18 19:11:29
Autor: Pszemol
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:541b2ca4$0$2372$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie tyle usuwanie bugĂłw co optymalizacja kodu.

[...]

Zainstalować w dniu premiery, a więc przed premierą, pod iOS7
wydawało Ci się, że pracował AppStore szybciej, a teraz ludzie
ściągają 8-mkę tysiącami jeśli nie setkami tysięcy i jest powoli.
MoĹĽe przyspieszy za parÄ™ dni.

Data: 2014-09-19 02:23:35
Autor: atm
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania

[...]

Widze, ze Swype pospieszylo sie ze swoja klawiatura, zeby ja umiescic w Appstore i poki co zbieraja niepochlebne opinie.
Jeszcze troche i system bedzie w miare cywilizowany ;]

No i widgety sa, takie dziwne jakies ale lepszy rydz niz nic:
http://www.cnet.com/how-to/how-to-use-widgets-on-ios-8/

Data: 2014-09-18 09:52:32
Autor: Chris
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
W dniu 2014-09-18 09:01, W pisze:
[...]

W 90% wystarczy czysty system bez nakładek producenta i nowy android działa nawet na starych sprzętach.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.

Data: 2014-09-19 21:22:25
Autor: W
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania

W dniu 2014-09-18 09:01, W pisze:
[...]

Galaxy Nexus (wzglednie nowy i całkiem niezły), na czy¶ciutkim systemie gdzie nawet komplikatory nie działaj± w tle - ci±gle swapowanie pamieci i ubijanie procesów i które doprowadza do kurwicy... no ale Google Play Services swoje robi±... tako teraz mam lg g2 ;-) się nie tnie i chodzi całkiem przyjemnie, ale ciut ciut lepszy sprzęt... no a tutaj iP5 dostał najnowszy system i co? i ¶miga super płynnie i przyjemnie się używa... taki drobny detal.

Data: 2014-09-18 07:31:40
Autor: Pszemol
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
wrote:
[...]

MĂłwimy o iPhone 4 sprzeda 4 lat.

Data: 2014-09-18 15:00:33
Autor: atm
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
wrote:
[...]

Czy na Twoim iP4 chodzi sensownie jakakolwiek nawigacja firm trzecich?
Czy tez pod tym wzgledem jest to urzadzenie nie do uzytku?

Data: 2014-09-18 15:52:29
Autor: Pszemol
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
wrote:
[...]

Działa mi całkiem nieźle nawigacja od Googla.
I wiele innych jakie próbowałem niedawno...
Ale nie było ich 2-3 lata temu.

Data: 2014-09-18 15:08:06
Autor: Chris
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
wrote:
[...]

A na SGS2 sprzed 5 lat dalej wszystko bez problemu działa a na iPhonie już nie ... hmmm a miało być takie amazing :)

Data: 2014-09-18 17:12:50
Autor: AL
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
wrote:
[...]

4 lata wstecz kupilem DesireZ (vel Vision vel G2), ktore kosztowalo polowe ceny iPhone (lub mniej), bylo nie gorzej wykonane (metal miast plastiku) nawigacja dzialala plynnie 'turn by turn'.
Jeszcze 3 mce temu uzywalem w/w telefon i wszystko dzialalo, bateria wciaz trzymala powyzej 2 dni.

iPhone 5S po roku czasu ma problem z trzymaniem na baterii dluzej niz 1 dzien (o dwoch pelnych dniach mozna pomarzyc)
Gdzie tu jest ten 'Apple experience'?

p.s.
nie wiedzialem, ze iP4'ka miala takie ograniczenia.

Data: 2014-09-18 15:52:28
Autor: Pszemol
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
wrote:
[...]

No super.

iPhone 5S po roku czasu ma problem z trzymaniem na baterii dluzej niz 1
dzien (o dwoch pelnych dniach mozna pomarzyc)
Gdzie tu jest ten 'Apple experience'?

Była seria tych telefonów która miała problem sprzętowy.
Apple niedawno uruchomił program wymiany - odwiedzilbym ich strone www i
sprawdzil czy ten TwĂłj konkretny telefon (s/n?) ma ten problem i czy nalezy
Ci sie wymiana.

Generalnie rzecz biorac czas pracy urzadzenia na jednym ladunku baterii
bedzie u kazdego inny - jak ktos trzyma telefon w kieszeni bedzie dluzej
niz u kogos kto pol dnia gra w gry albo wpatruje sie nałogowo w facebooka.

Im ktoĹ› ma nudniejszy telefon im rzadziej go uzywa tym mniej zuĹĽyje baterii
:-) Krotki czas pracy na baterii oznacza po prostu ĹĽe smartfon u Ciebie
dobrze służy i nie marnuje się bezczynnie.

Data: 2014-09-18 19:54:48
Autor: Alf/red/
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
On 18/09/14 17:52, Pszemol wrote:
Krotki czas pracy na baterii oznacza po prostu ĹĽe smartfon u Ciebie
dobrze służy i nie marnuje się bezczynnie.

Czyli najlepsze smartfony to takie, których nie można od ładowarki odłączyć?

--
Alf/red/

Data: 2014-09-18 19:17:01
Autor: Pszemol
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
"Alf/red/" <fake_1409@ump.waw.pl> wrote in message news:lvf698$otu$1node2.news.atman.pl...
[...]

Bardzo śmieszne...

Wszystkie smartfony majÄ… w praktyce prawie takie same aku
i bardzo podobne procesory... Jak pod koniec dnia masz
wciÄ…ĹĽ 80% energii w akumulatorze to po prostu znaczy
ĹĽe smartfona nie uĹĽywasz w czasie dnia prawie wcale...
Nie ma się czym wtedy chwalić. Wydałeś kupę kasy na
zabawkÄ™ ktĂłrej wcale nie potrzebujesz :-)

Jak masz 10-20% pozostałe po godzinie-dwu to znaczy że
albo masz coĹ› skopane z software (apka zwisa) albo hardware
(aku uwalony). Miałem w rękach takie Blackberry co traciło
cały ładunek aku w 2 godziny. Trzeba było wyłączyć, wyjąć
baterię i to go "odwieszało", ale za parę godzin znowu się
robił gorący i znowu aku pusty w pół godziny.

A reszta to zmienność bo każdy z nas używa telefonu w innym
zakresie i innej intensywności, w innej odległości od BTSa itp, itd...

Data: 2014-09-19 00:52:25
Autor: Marek
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
On Wed, 17 Sep 2014 21:06:49 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Żeby zadziałała nawigacja potrzebny był wtedy ciut szybszy CPU.

Nie kompromituj swoimi wypowiedziami Appla.

--
Marek

Data: 2014-09-18 18:13:26
Autor: Pszemol
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.3629336627158755894news.neostrada.pl...
On Wed, 17 Sep 2014 21:06:49 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Żeby zadziałała nawigacja potrzebny był wtedy ciut szybszy CPU.

Że co? Żeby działała nawigacja turn-by-turn?? Takie rzeczy 7 kat temu były w nav4all na zwykłych tel. z javą.
Nie kompromituj swoimi wypowiedziami Appla.

Marku, mówimy o tym co oferował Apple.
Dostępne były oczywiście inne aplikacje.

Data: 2014-09-17 22:01:28
Autor: K
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
On 17/09/2014 18:56, atm wrote:
Amazing dla kazdego, no w kazdym razie dla wiekszosci.
Wlasnie instaluje, moze dolozyli jakis dodatkowy guzik na dolnej belce,
ktory z duzym trudem tam umiescili po wydlubaniu z Settings ;]

ide zjechac na recznym.

Data: 2014-09-18 20:41:28
Autor: marfi
Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5419cb5a$0$2235$65785112news.neostrada.pl...
Amazing dla kazdego, no w kazdym razie dla wiekszosci.

  Dla uzależnionych pewnie tak  - ja mam to w dupie.

--
marfi

Uwaga: iOS 8.0 do pobrania