Uwaga idzie nowe ;)

Data: 2021-02-25 16:29:17
Autor: J.F.
Uwaga idzie nowe ;)
Użytkownik "K"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:s1837g$7bi$1$horizn@news.chmurka.net...
Brzmi jak kolejny typ baterii wymyslony przez startup powstaly do przepalania cudzej kasy ale w tym wypadku za projektem stoi Porsche. Oczami wyobrazni widze jak hybrydy, ktore truja bardziej niz diesle nagle staja sie ekologiczne. To moze byc takze cios dla meleksow na wegiel! ;)

https://www.thisismoney.co.uk/money/cars/article-9286773/Porsche-begin-production-CO2-slashing-eFuel-year.html

Tak calkiem nierealne to to nie jest, bo podobnych doniesien bylo kilka.

Wiec ja oczami wyobrazni ... widze fabryczke syntetycznego paliwa, ktora potrzebuje duzo CO2 ... wiec najprosciej ja podlaczyc pod komin elektrowni weglowej :-)

I o energie do rozbicia CO2 wtedy latwo :)

I mozna sie pochwalic, ze nasze samochody nie emituja CO2 :-)

No ale gdyby tak ... szklarnia kolo elektrowni, zasilana cieplem i spalinami, roslinki powinny dobrze rosnac ... i na biopaliwo dac sie przerobic.
Etanol, metanol ... bo rzepak do diesla to chyba nie ? :-)

J.

Uwaga idzie nowe ;)