Uwaga, kryć się i chować portfele

Data: 2010-08-11 00:55:51
Autor: Pistacjusz
Uwaga, kryć się i chować portfele
Data: 2010-08-11 10:20:00
Autor: Komooch
Uwaga, kryć się i chować portfele

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:d5e4556d-b38c-447b-8d2e-765b11ab25fcy11g2000yqm.googlegroups.com...
http://wiadomosci.onet.pl/2208645,11,sukcesy_powinny_nastapic__nie_ma_wymowki,item.html

"sukcesy" rządu PO nadchodzą.

Sukcesem PO będzie pozbycie się prezesa PiS z polityki. Ten mąciciel skłóca PiS i NARÓD!

--

Zahir

Data: 2010-08-11 10:20:43
Autor: Marek Czaplicki
Pistacjusz w środa, 11 sierpnia 2010 09:55 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

http://wiadomosci.onet.pl/2208645,11,sukcesy_powinny_nastapic__nie_ma_wymowki,item.html
,-- -- [  ]
| ...na 1000 dni rządów przewodniczącego PO patrzy poseł Zbigniew Girzyński
z Prawa i Sprawiedliwości. ? Choć mam bardzo dużo dobrej woli, to jednak
sukcesów nie jestem w stanie wskazać ? podkreśla. Za to z wymienianiem
porażek idzie jak z płatka. Jakie? Po pierwsze: - Mamy teraz największy w
historii deficyt budżetowy ? podkreśla. I dodaje, że obserwujemy właśnie
równie bezprecedensową próbę podwyższenia podatku VAT, co niekorzystnie
wpłynie na ceny.
zdaniem ? "absolutną zapaść ws. infrastruktury": projekty melioracyjne i
gospodarkę wodną. ? W Polsce już po 3-4 dniach opadów mamy powódź ? mówi z
wyrzutem w głosie. Według niego 1000 dni Donalda Tuska, to pasmo porażek. -
Najbardziej bolesną sprawą jest stan budżetu państwa ? podkreśla. I dodaje
jednocześnie, że przez kolejne dwa lata nie ma się co spodziewać zmian.
Wedle polityka PiS, polityka premiera może uczynić z Polski drugą Grecję.
`-- --
dobrym prawem opozycji jest ganienie i wskazywanie niedociągnięć. --
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Uwaga, kryć się i chować portfele