Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Uwaga mieszkancy Warszawy dzisiaj o godzinie 18:00 w klubie Palladium przy ulicy Złotej 9 spotkanie z A.Fotyg± i A.Macierowiczem

Data: 2010-12-03 02:58:11
Autor: muto2100
Uwaga mieszkancy Warszawy dzisiaj o godzinie 18:00 w klubie Palladium przy ulicy Złotej 9 spotkanie z A.Fotyg± i A.Macierowiczem
jak  powyzej

Data: 2010-12-03 12:05:05
Autor: PesTYcyD
Uwaga mieszkancy Warszawy dzisiaj o godzinie 18:00 w klubie Palladium przy ulicy Złotej 9 spotkanie z A.Fotyg± i A.Macierowiczem
W dniu 2010-12-03 11:58, muto2100 pisze:
jak  powyzej

Jakie drinki podaj±? Bo na trzeĽwo to ciężko ich strawić.
I niech kto¶ poprosi fotygę żeby rozmówcy patrzyła prosto w oczy.

Data: 2010-12-03 12:38:49
Autor: CeSaR
Uwaga mieszkancy Warszawy dzisiaj o godzinie 18:00 w klubie Palladium przy ulicy Złotej 9 spotkanie z A.Fotyg± i A.Macierowiczem
I niech kto¶ poprosi fotygę żeby rozmówcy patrzyła prosto w oczy.

A Macierewicza - wrecz przeciwnie :-)

Data: 2010-12-03 14:34:27
Autor: cyc
Uwaga mieszkancy Warszawy dzisiaj o godzinie 18:00 w klubie Palladium przy ulicy Zlotej 9 spotkanie z A.Fotyga i A.Macierowiczem

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:9694cd52-8d84-4b4a-9426-9f1e875e0f38j32g2000prh.googlegroups.com...
jak  powyzej

Po ile biora za bilety ?
Beda brali taniej  niz w jankesji  ? .
cyc

Data: 2010-12-03 13:39:10
Autor: obserwator
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:9694cd52-8d84-4b4a-9426-9f1e875e0f38j32g2000prh.googlegroups.com...
> [...]

a ile bierze Walesa i twoi towarzysze ktorzy sie produkuja w USA i innych
panstwach (np.kwasniewski czy cimoszewicz)?

Data: 2010-12-03 16:40:33
Autor: cyc

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:idartu$n45$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

> [...]

a ile bierze Walesa i twoi towarzysze ktorzy sie produkuja w USA i innych
panstwach (np.kwasniewski czy cimoszewicz)?

Ani Walesa , ani inni w tym Kwasniewski , czy Cimoszewicz nie jest , nie byl i nie bedzie moim towarzyszem synciu .
Twoje projekcje wyrosle na gruncie grupowych polajanek i insynuacji maja w sobie tyle prawdy ile w tym , ze Kaczynski nie jest konusem .
Faktem jest  , ze jestem zdecydowanym wrogiem PiS-u i nieprzejednanym krytykiem poczynan Kaczynskiego , czy wogole kaczej polityki i formy w jakiej ja uprawia ale takze faszyzmu w dowolnej postaci .  Nie znaczy to jednak , ze utozsamianie mnie z wymienioym przez Ciebie towarzystwem , ma sens . Owszem Cimoszewicza uwazalem i nadal uwazam za jednego z najzdolniejszych i najsprawniejszych politykow w potransformacyjnej Polsce , tak jak Kwasniewskiego za najmadrzejszego  prezydenta w wolnej Polsce ale poniewaz sa to prawdy obiektywne , to nie maja nic wspolnego z moimi ideowymi preferencjami .

cyc

Data: 2010-12-03 15:50:27
Autor: obserwator
[...]

cholpino, to dzieci potrafiles robic juz w przedszkolu???
No to nie ma sie co tobie dziwic, skoro glowka masz w innym miejscu i jest
naturalnie mala.

naucz sie odpowiadac na pytania, bo ja tych twoich bredni nie mam ani czasu
ani ochoty czytac z uwagi na profilaktyke przed wszelkimi toksynami.
Ty jestes wyjatowo toksyczny demagog w stylu sowieckim.

Data: 2010-12-03 18:32:18
Autor: cyc

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:idb3k3$ikr$1inews.gazeta.pl...

[...]

Taka to z wami pisowcami rozmowa, synku !.
Cham , czy pisowiec , na jedno wychodzi . Normalny jezyk jest wam obcy !.
Na moj calkie zwyczajny , niezaczepny i wyjasniajacy post , wylales z siebie cala balie typowych dla was swinstw .
Typowo prezesowskie zachowania tyle , ze tamten przynajmniej wylgaryzmow nie uzywa tak jak jego naturalne , grupowe struktury . Tym ostatnim wydaje sie , ze im wiecej w jezyku szamba , gnoju i prob obrazenia odwersarza ( pisze " prob " bo take cos jak Ty i Twoi pisowscy kumple nie sa w stanie obrazic takich jak ja . Stanowicie dla mnie swoisty folklor z ktorego mozna sie tylko smiac , czasem podziwiac wiejska bezpardonowosc - normalnie nazywa sie to chamstwem , lub po prostu wykrzywic sie z niesmaku nad tym , ze tacy ludzie jeszcze w naszym spoleczenstwie funkcjonuja )  , tym bardziej sa warygodni i madrzejsi !.
Nie ma co sie jednak dziwic, skoro kaczy elektorat to parobki z czworakow , madrzy inaczej co w ludzkim jezyku nazywa sie poglowki i radiomaryjne , wprost od Rydzyka towarzystwo . Wymaganie od takich/od was  czegokolwiek wiecej niz umiejetnosci czytania to oczekiwanie niemozliwego  a juz spodziewanie sie rzeczowej lub chociazby normalnej odpowiedzi , to wrecz oczekiwanie na cud .
Zastanow sie nad soba synku , nie nad swoimi ideowymi preferencjami , te masz , jakie masz , tylko tym co swoja osobowoscia i kultura  reprezentujesz !.

cyc

Data: 2010-12-03 17:08:56
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-12-03 16:40, cyc pisze:

Twoje projekcje wyrosle na gruncie grupowych polajanek i insynuacji maja w
sobie tyle prawdy ile w tym , ze Kaczynski nie jest konusem .

Hehe ... Tusek i Schetyna to sÄ… dopiero wielkoludy.
W dupe jebani "z metra cięci" tak jak reszta polityków.

--

Tomy M.

„Należenie do mniejszości, nawet jednoosobowej, nie czyni nikogo szaleńcem. Istnieje prawda i istnieje fałsz, lecz dopóki ktoś upiera się przy prawdzie, nawet wbrew całemu światu, pozostaje normalny. Normalność nie jest kwestią statystyki." — George Orwell