Uwaga moi zlociutcy!

Data: 2009-05-07 00:00:11
Autor: george
Uwaga moi zlociutcy!

"fatso" <fatso60347@ntlworld.com> wrote in message news:uqnMl.31379$TA6.13610newsfe09.ams2...
Sami widzicie, ze cena kruszcow znowu pomalenku rosnie.
Ponizej podaje tekst ukradziony przeze mnie z ADVFN po angielsku,
ktory wyjasnia dlaczego nalezy oczekiwac duzego wzrostu ceny zlota
w nastepnych 30 dniach a srebra w ciagu 60 dni.
To ile ja mam tych srebrnych dzbanuszkow, zono? I lepiej pilnuj tych
lyzek i widelcow co je przywiozlem do Warsiawki przed paru tygodniami.
Przetrzasaj gosciom kieszenie.

(...)
His analysis of the COMEX June 2009 gold option contracts shows that calls (which are contracts where the owner has the option to demand delivery at the contract price prior to the expiration date) outnumber puts (where the owner has the option to demand that the seller of the contract buy at the contract price up to the expiration date) by more than 80 percent. In addition to being overly skewed toward call contracts, there is an exceptionally large quantity of contracts. (...)

dobrze ze ten Patrick A. Heller wyjasnia doglebnie co to sa opcje call i put w tym tekscie.
Tak to brzmi duzo bardziej "profesjonalnie". Kim jest ten Douglas ?
Bo on chyba nie musi tlumaczyc takich "zawilosci" swoim czytelnikom...

george

Uwaga moi zlociutcy!