Uwaga moi zlociutcy!

Data: 2009-05-07 08:50:48
Autor: xbartx
Uwaga moi zlociutcy!
Dnia Wed, 06 May 2009 22:37:30 +0100, fatso napisaƂ(a):

Sami widzicie, ze cena kruszcow znowu pomalenku rosnie. Ponizej podaje
tekst ukradziony przeze mnie z ADVFN po angielsku, ktory wyjasnia
dlaczego nalezy oczekiwac duzego wzrostu ceny zlota w nastepnych 30
dniach a srebra w ciagu 60 dni. To ile ja mam tych srebrnych
dzbanuszkow, zono? I lepiej pilnuj tych lyzek i widelcow co je
przywiozlem do Warsiawki przed paru tygodniami. Przetrzasaj gosciom
kieszenie.

Mam chyba ze 3 srebrne ƂyĆŒeczki, po dziadku mnie się ostaƂo, to 60 dni powiadasz ;)

--

Uwaga moi zlociutcy!