Uwaga na Gaduair - doładowania, reklamacje

Data: 2009-06-02 09:18:47
Autor: tl
Uwaga na Gaduair - doładowania, reklamacje
Dzisiaj postanowiłem sprobować doładować konto smsem z ery.
Dwie proby zakończyly się komunikatem "Wystąpił nieoczekiwany problem" a z konta tiktaka
znikęło 20 pln. W związku z powyższym napisałem reklamację ( z formularza na koncie) i otrzymalem komunikat : "Wystąpił problem podczas przesyłania zgłoszenia. Prosimy spróbować ponownie później." Jaki moze występować problem z wysyłaniem maila ???!!!
Uwaga na tego operatora !!!!

Data: 2009-06-02 10:35:53
Autor: Jingiel
Uwaga na Gaduair - doładowania, reklama cje

zgłoszenia. Prosimy spróbować ponownie później." Jaki moze występować problem z wysyłaniem maila ???!!!
Uwaga na tego operatora !!!!

A jak ty chciales doładować smsem z ery, bo nie za bardzo rozumiem.

Jingiel

Data: 2009-06-02 11:14:18
Autor: tl

Użytkownik "Jingiel" <XXX@XX.XX> napisał w wiadomości news:h02f1d$3r0$1node1.news.atman.pl...

zgłoszenia. Prosimy spróbować ponownie później." Jaki moze występować problem z wysyłaniem maila ???!!!
Uwaga na tego operatora !!!!

A jak ty chciales doładować smsem z ery, bo nie za bardzo rozumiem.

Jeśli masz Gaduair to znajdziesz taką opcję na swoim koncie. Nie ma tu nic do rozumienia.

Data: 2009-06-02 11:16:26
Autor: Jingiel
Uwaga na Gaduair - doładowania, reklama cje

Jeśli masz Gaduair to znajdziesz taką opcję na swoim koncie. Nie ma tu nic do rozumienia.

Bo ja znalazłem coś takiego i nie wiem czy nie ma to zastosowania także w gaduair:

  Od 20. marca uzupełnienie konta prepaid przez SMS Premium zostało wycofane z oferty Ery.

Usługa udostępniona była w promocji. Zawieszenie świadczenia usługi jest bezterminowe. Abonenci, który po wycofaniu usługi wyślą SMS-a pod nr 1110 lub 1120 nie poniosą żadnego kosztu i otrzymają odpowiedź: Usluga nieaktywna.

Jingiel

Data: 2009-06-02 11:36:49
Autor: tl

Użytkownik "Jingiel" <XXX@XX.XX> napisał w wiadomości news:h02hde$485$1node1.news.atman.pl...

[...]

To dotyczyło Era=>era . W gaduair kupujesz kod doladowujący. Kod jest przysyłany na tel. ery tylko nie wchodzi w systemie operatora gaduair.

Data: 2009-06-03 11:19:53
Autor: tl

Użytkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h02jor$hu$1news.onet.pl...
[...]

Dzisiaj udało się wysłać reklamację/zawiadowmienie do BOK. Ich system wreszcie zadzialał. Niestety czas "życia" kodów doladowujących minął. (wydawało mi się, że ich ważność to 72 godziny - teraz na stronie jest 24 i właśnie rano minęło). Okienko w którym można je wpisać zniknęło. Czekam co odpowie BOK.

Uwaga na Gaduair - doładowania, reklamacje