Uwaga na KLM !!!

Data: 2013-07-09 09:54:17
Autor: stchebel
Uwaga na KLM !!!
Próbowałem dzisiaj zrobić rezerwację na trasie KTW-HKG w te i nazad.. W pewnym momencie OS mi się rozjechał. Hmm, wirusy jakieś utajnione miałem na twardzielu czy co? Udało mi się bezproblemowo przywrócić stan systemu sprzed 2 dni, jest OK. Spróbowałem rezerwację zrobić u znajomego - inny komp, inny OS, inne IP. Sypło się u niego w identyczny sposób.

Data: 2013-07-09 17:09:38
Autor: Jarosław Sokołowski
Uwaga na KLM !!!
Pan Stachu próbował dzisiaj zrobić rezerwację na trasie KTW-HKG w te i nazad:

[...]

Mnie powiedzieli, że mie ma takiego miasta KTW. Jest tylko WAW i KRK,
mogę se wybrać z którego chcę lecieć (WAW jest dla mnie całkiem spoko).
Ale dalej problemów nijakich nie było. Przynajmniej do momentu, kiedy
chcieli ode mnie 4715,36 złotych. Dalszych eksperymentów poniechałem
z powodu braku przyznanych środków na R&D.

Jarek

--
Nie ma takiego miasta Londyn. Jest Lądek, Lądek Zdrój.

Uwaga na KLM !!!