Uwaga na Statoil w Bełchatowie i ON

Data: 2016-01-04 11:43:30
Autor: J.F.
Uwaga na Statoil w Bełchatowie i ON
Użytkownik "Przemek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3f78935a-cbed-42f5-a94e-f6bcf1ad103b@googlegroups.com...
wczoraj tankowałem na Statoil w Bełchatowie - wsadziłem pistolet, wcisnąłem blokadę i stoję. Po 2-3 minutach patrzę na dystrybutor, a tam ledwo 5l wlane i cały czas ledwo leci.
Polazłem na stację, pytam pannę za ladą co jest grane - podobno tak ma być, bo jest zimno i paliwo gęstnieje. Nosz kurna jego mać! "(...)jak jest zima to musi być zimno, tak? Pani >kierowniczko, takie jest odwieczne prawo natury!" - tak znam to. No, ale pierwszy raz widziałem, żeby w takim tempie leciało(spodziewałem się, że może będzie się tłumaczyć, że >dystrybutor zamarzł :)).
Wróciłem do auta, patrzę, a tam 10l dobija. Dolałem do 50zł, zapłaciłem i pojechałem na Lotos. Tam 30l weszło szybciej, niż na Statoil 5l 8-)

I dojechales dalej ?

Bo po takim tekscie ... chyba lepiej zatankowac jak najmniej i szybko pojechac tam, gdzie nie zamarza ...

J.

Data: 2016-01-04 03:09:24
Autor: Przemyslaw P.
W dniu poniedziałek, 4 stycznia 2016 11:43:33 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

I dojechales dalej ?

Bo po takim tekscie ... chyba lepiej zatankowac jak najmniej i szybko pojechac tam, gdzie nie zamarza ...

przecież napisałem - do pełna wlałem na Lotosie...

Uwaga na Statoil w Bełchatowie i ON