[Toyota Bank] Uwaga na datę zlecenia stałego - sprawdzajcie

Data: 2010-03-27 22:05:16
Autor: blad
[Toyota Bank] Uwaga na datę zlecenia stałego - sprawdzajcie
Dużo juz w TB poprawili ale zlecenia stale są kiepskie
1. wyswietlają się po otwarciu w dziwnej kolejności, a nie tak jak sie beda realizowac
2. jak sie wprowadza nowe to nie mozna podac daty pierwszego wykonania - podaje się dzien i ma się nadzieję, że najbliżasza data z tym nr dnia się ustali - JAK WIDAĆ PONIŻEJ - NIEKONIECZNIE!!!

Teraz konkret: mialem comiesieczne zlecenie przelewu do innego banku na 3 potem na 1 każdego miesiaca - zauważylem że będę 1 już potrzebował tych pieniedzy wiec juz z tydzien temu zmienilem w zleceniu datę na 30 - pójdą pieniadze 30 marca to na 1 już bedą.
UWAGA  - sprawdzajcie daty wykonania zlecen (trzeba posortowac) bo po zmianie moje ustaliło sobie datę nie na 30 marca lecz na 30 kwietnia!!!
Na razie je zostawilem i przygotowałem sobie przelew na 30 marca - sprawdzie swoje daty zlecen bo w życiu takiego bzdurnego ustalenia daty zlecenia nie spotkałem w innych bankach
*** blad ***

Data: 2010-04-04 09:14:41
Autor: blad
[Toyota Bank] Uwaga na datę zlecenia stałego - sprawdzajcie
Użytkownik "blad"
[...]

Toyota odpowiedziala, ze tak ma byc:
zlecenie stale z datą np 1 IV, poprawiane 20 III, żeby wykonalo
się wcześniej, czyli 30 III generuje datę wykonania 30 IV
Tłumaczenie - miesiąca wykonania system nie zmienia
i dlatego najbliższy 30 dzien miesiaca to dla niego 30 IV

A nie zmienia miesiąca bo programiści nie dali mu takiej szansy
- przynajmniej powinno być ostrzeżenie,
ŻE MIESIĄC POZOSTAJE BEZ ZMIAN!
*** blad ***

[Toyota Bank] Uwaga na datę zlecenia stałego - sprawdzajcie