Uwaga na iloraz zloto/srebro

Data: 2011-02-20 23:19:27
Autor: fatso
Uwaga na iloraz zloto/srebro
http://www.taxfreegold.co.uk/goldsilverratio.html

Ja wiem, ze wiekszosc uczestnikow tej grupy chetnie by mnie utopila w
lyzce wody.
Wiem, ze cierpicie widzac, ze ja zarabiam tysiace dolarow ostatnio-
dziennie.
Ale sa tu i tacy, byc moze, co posluchali mojej rady plynacej od lat
kupowac srebro!

W ub. tygodniu slowo stalo sie cialem.  Nawet mnie juz nie stac na
zakup fizycznego metalu.
Teraz tylko trzymam sie plota na wichrze i pilnuje by moich
dzbanuszkow jakis zlodziej od tylu mi nie podebral.

Nie chodzi juz, moim zdaniem o aktualna cene srebra bo ona oczywiscie
rosnie. Cena docelowa, przewidywana przez znawcow, zdziwilaby was
bardzo a tak naprawde nikt nie wie. Niektorzy bakaja cos nawet o $200
dolarach za uncje. A przeciez nie zaczela sie jeszcze panika zakupow.

Moja rada to trzymac w sejfie srebrne lyzki czy co tam macie i czekac.
No i dokupic jesli ktos co moze.
Najwazniejszy jest dzis ow magiczny iloraz, ktory mozna obsserwowac na
biezaco. On bowiem wyznacza rynek a nie cena. Wydaje sie, ze oszustwo
ameykanskiego banku JP Morgana + jego spolka z FEDem dluzej nie
dziala. Iloraz Z/S spadl od 70 do niskiej 40-ki.
Co wiecej, widoczna jest coraz wieksza dynamika tego spadku, w piatek
np na naszych oczach.  gdy iloraz spadnie  do ok 15, wtedy bedzie
chyba mozna zaczac sprzedawac srebro. Tak mysle.

fatso

Data: 2011-02-22 13:55:05
Autor: Jan Werbinski
Uwaga na iloraz zloto/srebro
Uzytkownik "fatso" <fatso@tesco.net> napisal w wiadomosci news:db759868-bace-4fc2-ae1d-933730af4a20w19g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Popyt na zloto tez ruszy za sprawa tworzenia rezerw przez Chiny.

--
Jan Werbinski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/

Data: 2011-02-22 06:20:56
Autor: fatso
On Feb 22, 12:55 pm, "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote:

Popyt na zloto tez ruszy za sprawa tworzenia rezerw przez Chiny.

--
Jan Werbinski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Juz ruszyl ten popyt ale srebro, owo zloto dla ubogich, jest bardziej
osiagalne
dla szarego czlowieka. Chinczykow w Panstwie Srodka jest ok 1.4
miliarda.
Prawdopodobnie cala produkcja srebra w tym kraju podlega wewnetrznej
konsumpcji. Czytam, ze rozsadny ten narodek kupuje cale cegly ze
srebra.
No i pewnie zakisza sie te cegly gdzies w kiblu czy na polu, na czarna
godzine.
NB. dzis mamy od rana gwaltowny spadek cen srebra, przewyzszyl on 3 x
spadek ceny zlota.
To jest tzw "Tuesday slapdown"- fenomen znany od wielu miesiecy. To
wlasnie JP MOrgan
wraz z innymi shortersami probuja utrzymac cene srebra w ryzach. Ale
to sie niedlugo skonczy,
manipulanci przewroca sie brzuchem do gory i dadza dupy.

fatso

Data: 2011-02-22 07:42:08
Autor: fatso
Uwaga na iloraz zloto/srebro
http://tinyurl.com/4vrbypl

Powyzej link(dla gramotnych w jezyku Barda)
Tlumaczy on jak chytre azjatyckie misie  dobieraja sie do naszego
miodku.
Tzn Chinczyk wie, ze SLV- czyli papierowe srebro na handel- jest
wsparte milionami
uncji srebra prawdziwego. Chinczyk wykupuje papier aby pozniej
wyciagnac lape
po prawdziwy metal. Tyle tylko, ze tego metalu jest w ulu niedostatek,
zostal
wypozyczony Zydom na pokrycie ich zapotrzebowania i machlojek. A to
dopiero rozlegnie sie
gewalt gdy sie okaze, ze papier srebrny  to lipa, co najwyzej papier
dodupny w ladny
srebrny desen! Chinska panda moze sie wtedy na serio wkurwic i
potrzasnac pretami swej klatki.

Data: 2011-02-23 08:30:51
Autor: Przemek
Uwaga na iloraz zloto/srebro

Uzytkownik "fatso" <fatso@tesco.net> napisal w wiadomosci news:1aaa6af2-8b1d-4b9a-a68e-5c9e34fb8028u12g2000vbf.googlegroups.com...
[...]

Fatso ale banksterzy byli przewidujacy i w zapisach Comexu dotyczacych rozliczania stoi ze w razie czego moga sie rozliczyc gotowkowo/papierowo bo jest zapisany limit dostaw metalu
Przemek

Data: 2011-02-23 06:59:49
Autor: fatso
Uwaga na iloraz zloto/srebro
On Feb 23, 7:30 am, "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>
wrote:

[...]

Przemek, swieta prawda. Dlatego madry Zyd kupuje physical i chowa na
czarna godzine.
Ostatnimi czasy zolci Zydzi w Pekinie zdaja sie robic to samo. Te 115
mln uncji papierowego srebra
to co jedynie wierzcholek gory lodowej.

Data: 2011-02-23 23:16:31
Autor: Przemek
Uwaga na iloraz zloto/srebro

Uzytkownik "fatso" <fatso@tesco.net> napisal w wiadomosci news:2c728970-927a-4f90-8c28-c1ae1b0c74a6z27g2000prz.googlegroups.com...
wrote:

[...]

A to sie zgodze z Toba ze tak robia.
Pozdrowka i zeby srebra pieknie lsnily!
Przemek

Data: 2011-02-22 19:02:44
Autor: Zbyszek
Dnia 21-02-2011 o 08:19:27 fatso <fatso@tesco.net> napisał(a):

yc moze, co posluchali mojej rady plynacej od lat
kupowac srebro!

W ub. tygodniu slowo stalo sie cialem.  Nawet mnie juz nie stac na

popyt ? to juz od paru miesiecy idzie up, zgadza sie ?
Podejrzewam , że przekroczymy historyczne szczyty, ale analogia do lat  70tych przekonuje mnie,
że run na srebro skończy istotn± fazę kryzysu. Nie oczekuję jednak , ze  stanie się to tak raz dwa.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2011-02-22 10:59:23
Autor: fatso
On Feb 22, 6:02 pm, Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:
Dnia 21-02-2011 o 08:19:27 fatso <fa...@tesco.net> napisa (a):

yc moze, co posluchali mojej rady plynacej od lat

> W ub. tygodniu slowo stalo sie cialem.  Nawet mnie juz nie stac na

popyt ? to juz od paru miesiecy idzie up, zgadza sie ?
Podejrzewam , e przekroczymy historyczne szczyty, ale analogia do lat
70tych przekonuje mnie,
e run na srebro sko czy istotn faz kryzysu. Nie oczekuj jednak , ze
stanie si to tak raz dwa.

--
Pozdrawiam,
Z.

ja czekam juz od 5 lat, kolego- ale sie doczekalem wreszcie
ta moja korona na glowie kosztowala mnie 27 dolcow za uncje, dopiero
od niedawna zarabia na siebie:
http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?action=view&current=Koronacja.jpg
Teraz pozostaje nastepny drazek do przeskoczenia: $70
tyle bowiem zaplacilem po pijaku na eBayu za uncje troy zloconego
francuskiego talerza.
Ja myslalem ze ich 6 kupuje a tu sie okazalo, ze on tylko jeden. Jak
dobrze pojdzie to pod koniec roku bede juz na gorce.

Data: 2011-02-23 01:33:40
Autor: kroovka
CTT: Cenie Twoje Teksty! Polecam Ci EEX a? do 2014 roku, Jestes wielki! Przekonywujacy!