Uwaga na kończące się e-lokaty Getinbanku.

Data: 2009-05-29 20:22:07
Autor: wiatrak
Uwaga na kończące się e-lokaty Getinbanku.

Użytkownik "mirek" <mironer2@wytnij.op.pl> napisał w wiadomości news:gvp892$qq3$1inews.gazeta.pl...
Własnie kończą się lokaty na 8% zakładane 3 miesiące temu w Getinbanku. Jeżeli ktoś jeszcze nie zrobił dyspozycji na ostatni dzień okresu umownego to niech ma na uwadze, że lokata odnowi się na warunkach "lokaty wiosennej" - 3 miesiące, 6%. Zerwanie odnowionej lokaty przed upływem 30 dni to nie zwyczajowa utrata odsetek ale kara umowna w wysokości 1% ulokowanej kwoty! Taką informację uzyskałem w rozmowie tel. z bankiem. Na stronie Getin nie znalazłem żadnego regulaminu Lokaty Wiosennej.
Mirek.

Niekoniecznie odnowi sie jako "wiosenna " na 6%. Bardziej prawdopodobne , ze odnowi się jako standardowa 3 miesięczna na 4,5%.  A w nowym regulaminie kara obowiązuje  w przypadku wycofania pieniędzy nawet na drugi dzień po dacie odnowienia.

Wiatrak

Data: 2009-05-29 20:49:13
Autor: waldek

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:gvp8v3$9a9$1node2.news.atman.pl...

[...]

Trzeba było dać dyspozycję przelania kwoty na rachunek wraz z odsetkami na rachunek po zakończeniu, a nie dyspozycję odnowienia i nie ma naprawdę żadnego problemu.
pozdrowienia

Waldek

Data: 2009-05-29 22:03:42
Autor: Peet
waldek pisze:

Trzeba było dać dyspozycję przelania kwoty na rachunek wraz z odsetkami na rachunek po zakończeniu, a nie dyspozycję odnowienia i nie ma naprawdę żadnego problemu.
pozdrowienia

Jak wypełniałem wniosek w internecie to nie było opcji wypłaty na konto.

Data: 2009-05-29 22:03:29
Autor: Valdi.Pavlack
Uwaga na kończące się e-lokaty Getinbanku.
"wiatrak" news:gvp8v3$9a9$1node2.news.atman.pl

[ciach]

Rozumiem jednak, że jeżeli złożyłem dyspozycję aby lokata była nieodnawialna
(dyspozycja złożona przy zakładaniu lokaty z poziomu serwisu
transakcyjnego - środki mają wrócić po zakończeniu lokaty na rachunek, z
którego lokata była zakładana) to nie mam się czego obawiać i tylko
pozostaje czekać na powrót pieniędzy z lokaty na rachunek TOP.

Data: 2009-05-29 22:15:06
Autor: Peet
Valdi.Pavlack pisze:
[...]

Możliwość powrotu kasy na konto mieli tylko ci którzy mieli pakiet egetin, jeśli zakładałeś tylko lokatę jak ja, to nie było takiej opcji.

Data: 2009-05-29 22:21:37
Autor: Valdi.Pavlack
Uwaga na kończące się e-lokaty Getinbanku.
"Peet" news:gvpd9r$3mm$2news.vectranet.pl

Możliwość powrotu kasy na konto mieli tylko ci którzy mieli pakiet
egetin, jeśli zakładałeś tylko lokatę jak ja, to nie było takiej opcji.

Mam pakiet egetin i dyspozycję o powrocie kasy złożyłem przy zakładaniu
lokaty. A więc mogę (chyba) spać spokojnie.

Uwaga na kończące się e-lokaty Getinbanku.