Uwaga na odnawialne lokaty OF i GO

Data: 2011-06-20 08:29:45
Autor: xbartx
Uwaga na odnawialne lokaty OF i GO
Dnia Mon, 20 Jun 2011 08:08:20 +0000, Konfabulator napisał(a):

Z wniosków o lokaty w OpenFinance i GetinOnline usunięto opcję
zakładania lokat nieodnawialnych, więc wszystkie są odnawialne (można
edytować je po opłaceniu, ale jest to mega upierdliwe przy większej
ilości). Według banku zrobiono to dla wygody klientów :D

No właśnie też mnie to dzisiaj zdziwiło, jak zakładałem w GO lokatę na 3 m-c a on od razu odnawialna. Tłumaczenie całkiem przyzwoicie infantylne jak na możliwości banku - zawsze domyślnie była ustawiana odnawialna i trzeba było kliknąć i wybrać z listy nieodnawialną, więc powiadasz że zrobili to dla wygody klientów ;)
Teraz tylko czekać na kolejny ruch jak trzeba będzie przy nieodnawialnej dokładnie wypełnić przelew zwrotny do każdej lokaty z osobna he he.

--
xbartx

Data: 2011-06-20 07:39:05
Autor: Stephen Wyszy
Uwaga na odnawialne lokaty OF i GO
Czy obwi±zuje gratisowa złotówka przy opłaceniu lokaty z innego konta?

Data: 2011-06-20 23:16:19
Autor: ztomasz
W dniu 2011-06-20 16:39, Stephen Wyszy pisze:
Czy obwi±zuje gratisowa złotówka przy opłaceniu lokaty z innego konta?

Zgodnie z regulaminem nie. Doswiadczalnie rowniez mi nie zaplacili.

--

Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każd± transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Uwaga na odnawialne lokaty OF i GO