Uwaga na open - karta KIS [part 2]

Data: 2011-08-27 20:08:02
Autor: ATZ Rzeszow
Uwaga na open - karta KIS [part 2]
System openfinace nadal szwankuje (informatycy na urlopach???) co kolega witrak() zauważył już 17 sierpnia w poscie 'uwaga na open - karta KIS'.
U mnie na www też nie widać spłaty karty mimo, ze dostałem odpowiedz, ze w banku odnotowali.

Ale co mnie rozśmieszyło  - kazali przesłać to dalej samemu:
"W celu usunięcia usterki dotyczącej braku widoczności pewnych transakcji na karcie kredytowej, proszę o wysłanie na adres kontakt@openonline.pl print screenu strony, na której figurują widoczne przez Pana transakcje. Zgłosimy ten problem do Działu IT. Przepraszam za utrudnienia."

Już im wyśle.... raczej kartę do klopa.

GP

Uwaga na open - karta KIS [part 2]