Uwaga na oświadczenie w BPH

Data: 2016-03-14 19:57:13
Autor: WAM
Uwaga na oświadczenie w BPH
On Mon, 14 Mar 2016 16:04:46 +0100, Robert Tomasik
<robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:

Proszę zwrócić uwagę przy logowaniu się do bankowości internetowej na oświadczenie. Pod rzekomym pozorem konieczności uaktualnienia danych dla nadzoru bankowego uaktualniamy adres, numer telefonu i adres e-mail - co zresztą jest bzdurą samą w sobie, ale ostatnie "uaktualnienie", to zgoda na wysyłanie SPAM-u od banku i jego kontrahentów.
Jak sądzę wprowadzono to podczas weekendowej przerwy w działaniu
systemu? U mnie nie było i nie ma żadnego oświadczenia podczas
logowania. Dostaje od razu listę rachunków.

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2016-03-14 20:04:10
Autor: Robert Tomasik
Uwaga na oświadczenie w BPH
W dniu 14-03-16 o 19:57, WAM pisze:
[...]

Ja dłuższą chwilę nie miałem potrzeby się tam logować. Sądzę, że co najmniej około tydzień.

Uwaga na oświadczenie w BPH