Uwaga na pirata na lubeszczyźnie

Data: 2009-11-28 19:04:41
Autor: Czart
Uwaga na pirata na lubeszczyźnie

Użytkownik "babinicz" <babinicz@elektra.pl> napisał w wiadomości news:herivd$mei$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam wszystkich.
28.11.2009 15:45 Świdnik ul. Racławicka.
Żółta skoda fabia kombi  I   LSW 05502.
SKURWYSYN (bo inaczej nie nazwę)  nieomal nie zaczepił  mnie,  gwałtownie
"skacząc" z lewego na prawy pas.
W dodatku tuż przed przejściem dla pieszych i światłami (dla aut było
czerwone).  Jadę spokojnie z rodziną, dosłownie centymetry dzieliły mnie od
kolizji gdybym gwałtownie nie zahamował.

Uważajcie, bo to  naprawdę pokurwiony imbecyl.
Straciłem ponad godzinę na komisariacie, ale może  będzie z tego jakiś
pożytek, bo stopień mojego "wkurwienia"   sięgnął maximum.

Przepraszam za słownictwo ale naprawdę niewiele brakowało, myślę, że każdy
podobnie reaguje w takich sytuacjach.

pzdr.
babinicz

Nie przejmuj sie twoje zachowanie jest zupełnie normalne, spędzić godzine na komisariacie, żeby wyjść z wrażeniem żę kompletnie nic z tym nie zrobią, a póżniej wyżalić sie na grupie.
Dzięki tobie będę teraz wypatrywał tej skody, kto wie możę ocalisz mi życie;)

Data: 2009-11-28 19:23:27
Autor: AA
[...]

Nie zgodze sie. Znajomemu wjechal jegomosc przed maske. Ostre hamowanie, nerwy, potem zeznanie na policji.
Po miesiacu dostal wezwanie do sadu w charakterze swiadka.
Pirat nawet sie nie tlumaczyl, przyznal sie w pierwszym pytaniu.

AA

Data: 2009-11-28 20:18:31
Autor: MagicCam
Użytkownik "AA" <a@a.pl> napisał w wiadomości
[...]

Wniosek z tego taki, ze immunitetem parlamentarnym ow "pirat" nie dysponowal ;p

Nie pozdrawiam parlamentarzystow ow watek czytajacych, ale skoro juz czytacie to glownie wam  dedykuje informacje te, ze "żadna z dróg krajowych na Lubelszczyźnie nie spełnia standardów bezpieczeństwa Unii Europejskiej"

af

Data: 2009-11-28 21:21:29
Autor: glang
[...]

a obwodnica Piask?
może obwodnica Krasnika będzie?
no i kiedyś pewnie Lublina :)
pzdr
GL

Data: 2009-11-28 23:11:23
Autor: jerzu
On Sat, 28 Nov 2009 21:21:29 +0100, "glang" <glang@o2222222.pl> wrote:

a obwodnica Piask?
może obwodnica Krasnika będzie?
no i kiedyś pewnie Lublina :)

Jeszcze obwodnica Lubartowa - może poza tym nieszczęsnym przejazdem
kolejowym i zakrętem 90 st.

Data: 2009-11-29 14:33:00
Autor: Pe.Ka
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:vu73h5tajfp240vptmmcvqgksqp0pv0i9d4ax.com...
[...]

E tam... Przejazd jest przecież martwy od lat ;) A co do obwodnic to jestem pod ogromnym wrażeniem tempa w jakim prowadzone są prace przy obwodnicy Kocka. Jak komuś nie wpadnie do głowy że oddanie drogi przed terminem to grzech to pewnie na wakacje albo tuż po będzie gotowa ;-)

--
: Pozdrawiam,        _                                  _ ::
:::  _     _^_      //\      [Pe.Ka] Paweł Kruk        //\::

Data: 2009-11-29 14:42:00
Autor: jerzu
Uwaga na pirata na lubeszczyĽnie
On Sun, 29 Nov 2009 14:33:00 +0100, "Pe.Ka" <peka1972@gazeta.pl>
wrote:

E tam... Przejazd jest przecież martwy od lat ;)

Nie byłbym taki pewien. Tam jest działająca sygnalizacja dla pociągów,
czyli coś tam czasem jeździ. Zresztą tory nie wyglądają na nieużywane.

Data: 2009-11-29 15:53:34
Autor: Pe.Ka
wrote:

E tam... Przejazd jest przecież martwy od lat ;)

Nie byłbym taki pewien. Tam jest działająca sygnalizacja dla pociągów,
czyli coś tam czasem jeździ. Zresztą tory nie wyglądają na nieużywane.

Hmm... Jeśli już to ewentualnie jakieś transporty do/z Prefabetu bo ruch osobowy został dawno wyłączony na tej linii. Ale jak od dawna codziennie jeżdżę przez ten przejazd w tę i z powrotem tak nie pamiętam kiedy coś tam widziałem na torach. Fakt że tydzień czy dwa temu widziałem gości, którzy sygnalizację naprawiali więc może...

Data: 2009-11-29 17:07:12
Autor: RUN
Uwaga na pirata na lubeszczyźnie

Jeszcze obwodnica Lubartowa - może poza tym nieszczęsnym przejazdem
kolejowym i zakrętem 90 st.

witamy w Lublinie

MAciej

Data: 2009-11-29 18:04:26
Autor: jerzu
Uwaga na pirata na lubeszczyźnie
On Sun, 29 Nov 2009 17:07:12 +0100, "RUN" <macrogowski@poczta.onet.pl>
wrote:

witamy w Lublinie

A nie, nie :-)) Ja tu bywam gościnnie ;-)

Data: 2009-11-30 21:23:18
Autor: RUN
Uwaga na pirata na lubeszczyźnie

witamy w Lublinie

A nie, nie :-)) Ja tu bywam gościnnie ;-)

tym bardziej witam

MAciej

Uwaga na pirata na lubeszczyźnie