Uwaga na przedłużanie Optymalnej w OF

Data: 2009-10-07 11:51:39
Autor: Tolek
Uwaga na przedłużanie Optymalnej w OF
w poniedziałek zadzwoniła do mnie miła pani z OF, która zaoferowała
przedłużenie mojej lokaty kończącej się w piątek, na "lepszych" warunkach,
czyli zamiast 5,25% to 5,5%. Zgodziłem się. Dobrze, że jestem na tyle czujny,
że zobaczyłem, że Optymalna ma teraz 5,65%, co oznacza, że łaskawe
przedłużenie w OF byłoby GORSZE od tego, co mogę zrobić sam! Szybko anulowałem
to przedłużenie.

T. --

Data: 2009-10-07 14:05:23
Autor: Kamil Jońca
" Tolek" <tolek_88.WYTNIJ@gazeta.pl> writes:

[...]

O, a jeszcze ze 2 dni temu było 5.25. Ciekawe.

KJ

--
Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

Data: 2009-10-07 14:54:16
Autor: ikarek
Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:87tyybe7ek.fsfalfa.kjonca...
[...]

A ja się dziwiłem, czemu dają kwote maksymalną 15k przy 5,25%.
Wygląda że skorygowali pomyłkę - mogli albo kwotę, albo %
i jak by nie było, wybrali lepiej ;p

Data: 2009-10-07 15:20:19
Autor: Tolek
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):
O, a jeszcze ze 2 dni temu było 5.25. Ciekawe.

KJ
No tak, dlatego w poniediałek zgodziłem się na 5,5 chętnie. Uważam jednak, że
to było nie fair, bo jakbym się nie połapał, to bym miał w piątek lokatę
przedłużoną na 5,5! Nawet jeśli to nie konsultanci, to ktoś musiał stać za tą
akcją... T.

Data: 2009-10-07 15:22:10
Autor: radekp@konto.pl
Uwaga na przedłużan ie Optymalnej w OF
Wed, 07 Oct 2009 14:05:23 +0200, w <87tyybe7ek.fsf@alfa.kjonca>,
> [...]

> że zobaczyłem, że Optymalna ma teraz 5,65%, co oznacza, że łaskawe

O, a jeszcze ze 2 dni temu było 5.25. Ciekawe.

2? Wczoraj było jeszcze 5,25%.
Tylko, że jak ja zakładałem 3-mce temu to było 6,5% :].

Data: 2009-10-07 07:27:30
Autor: mic49
On 7 Paź, 15:22, "rad...@konto.pl" <rad...@konto.pl> wrote:
Wed, 07 Oct 2009 14:05:23 +0200, w <87tyybe7ek....@alfa.kjonca>,
kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) napisał(-a):

> O, a jeszcze ze 2 dni temu było 5.25. Ciekawe.

2? Wczoraj było jeszcze 5,25%.
Tylko, że jak ja zakładałem 3-mce temu to było 6,5% :].

O kurde, a ja przedwczoraj założyłem, a dzisiaj rano wysłałem
pieniądze. I chyba muszę zerwać po to, aby jutro znów założyć na
nowych warunkach.

Swoją drogą:
- jak sądzicie, na jaki okres zakładać - 3 czy 6 m-cy, jakie mogą być
tendencje na rynku?

Michal

Data: 2009-10-07 07:35:01
Autor: mic49
On 7 Paź, 16:27, mic49 <mich...@interia.pl> wrote:
> [...]

nowych warunkach.

Swoją drogą:
- jak sądzicie, na jaki okres zakładać - 3 czy 6 m-cy, jakie mogą być

Zadzwoniłem - można u nich zerwać i bez przelewania do mnie środków i
ja znów do OF założyć nową, więc tak tez zrobię. Na szczęście jestem
jeden dzień lokaty w plecy :(

Michał

Data: 2009-10-07 18:53:17
Autor: Damian Niusy
Uwaga na przedłużanie Optymalnej w OF
Witam,

Mam pytanko do osób doświadczonych w zakładanie w OF lokat.

Czy do każdej lokaty jest podawany nowy numer rachunku czy dostanie się 1 tzw. techniczny.
Pytam się bo mam kasę w Eurobanku ale bez tokena i aby zrobić przelew do musze w placówce zdefiniować zaufany rachunek lub rachunki.

i jak oni to liczą 5,65 = 7,07 bo mi sie wydawało że inne banku podaja to np 5,65/0,81=6,9753%

Damian

Data: 2009-10-07 19:00:50
Autor: Damian Niusy
Uwaga na przedłużanie Optymalnej w OF
I jeszcze jedno pytanko. Wyczytałem że termin ważności wniosku to 14 dni. Czy to znaczy że jak teraz złoże wniosek a za np. 12-13 dni przeleję dopiero kasę to będę miał zagwarantowane te 5,65% nawet jakby obniżyli w miedzyczasie %

Damian

Data: 2009-10-07 19:11:46
Autor: Kamil Jońca
"Damian Niusy" <bezznaczenia@interia.pl> writes:

[...]

Tak powinno być.

Jeśli chodzi o numer rachunku: u mnie do każdego wniosku był nowy.

KJ

--
COBOL:
        Completely Over and Beyond reason Or Logic.

Data: 2009-10-07 19:22:34
Autor: Valdi.Pavlack
Uwaga na przedłużanie Optymalnej w OF
"Damian Niusy" news:haii3t$l4c$1nemesis.news.neostrada.pl

[...]

Na 99,9% tak!
Zdarzały się przypadki (np. u moich znajomych), że jeden z kilku złożonych
wniosków miał obniżone oprocentowanie (wszystkie wnioski dotyczyły jednego
rodzaju lokaty). Po telefonie do OF oprocentowanie depozytu było tak jak w
momencie składania wniosku.

Data: 2009-10-07 19:24:45
Autor: Valdi.Pavlack
Uwaga na przedłużanie Optymalnej w OF
"Damian Niusy" news:haih6i$kvr$1atlantis.news.neostrada.pl

Witam,

Również :)

Czy do każdej lokaty jest podawany nowy numer rachunku czy dostanie się 1
tzw. techniczny.

Do każdej lokaty dostajesz oddzielny numer rachunku, na który przelewasz
pieniądze.

Pytam się bo mam kasę w Eurobanku ale bez tokena i aby zrobić przelew do
musze w placówce zdefiniować zaufany rachunek lub rachunki.

Musisz zdefiniować zaufane rachunki.
A jeżeli masz jakieś inne konto (np. mBank itp.) to przelej tam kasę i
dopiero z tamtąd przelewaj kasę do OF.

i jak oni to liczą 5,65 = 7,07 bo mi sie wydawało że inne banku podaja to
np
5,65/0,81=6,9753%

To już pytanie do panów/pań z OF - ja zawsze kolanko z przedmiotów ścisłych
byłem :) Po prostu - humanista :D

Data: 2009-10-07 13:03:59
Autor: mic49
Uwaga na przedłużanie Optymalnej w OF

> i jak oni to liczą 5,65 = 7,07 bo mi sie wydawało że inne banku podaja to
np
> 5,65/0,81=6,9753%

To wyliczenie OF uwzględnia kapitalizację dzienną w stosunku rocznym,
a twoje - roczną w stosunku rocznym (jakkolwiek to dziwnie brzmi).
Aczkolwiek tutaj i tak jest to bez znaczenia, bo niezależnie od
rodzaju kapitalizacji - i tak dostaniesz 5.65.

Michał

Data: 2009-10-07 22:23:14
Autor: Krzysztof

"Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wrote in message news:haihju$7fs$2news.interia.pl...
[...]

Obliczaja nominalna stope procentowa dla 1/2 roku przy uwzglednieniu dziennej kapitalizacji. Taka polroczna stope mnoza x2 i otrzymuja stope roczna-5.73% (obrazowo jest to stopa, ktora musialbys dostac na tradycyjnej lokacie 6-mies, zeby otrzymac te same odsetki). Dalej to juz wiesz-/0.81 i masz 7.07%
Wzory mozesz znalezc w sieci np.
http://math.uni.lodz.pl/~witbud/wyklad.doc

Data: 2009-10-07 23:15:28
Autor: Valdi.Pavlack
Uwaga na przedłużanie Optymalnej w OF
"Krzysztof" news:haitbj$2v7n$1news2.ipartners.pl

Dzięki KRZYSIU!

Data: 2009-10-10 15:14:21
Autor: radekp@konto.pl