Uwaga na przychodzące płatne SMS-y!

Data: 2009-08-17 10:43:10
Autor: awiesiek
Uwaga na przychodzące płatne SMS-y!
Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
Cwaniacy wymyślili nowy sposób rżnięcia niczego nieświadomych frajerów:
http://media2.pl/telekomunikacja/54940-uwaga-na-przychodzace-%28platne%29-
sms-y.html

Uszanowanie

Teoretycznie taka możliwość istnieje
http://en.wikipedia.org/wiki/Reverse_SMS_billing
W regulaminie paragraf 3
http://www.milionzasms.pl/Res/Regulamin.pdf
http://www.milionzasms.pl/FAQ.aspx
http://www.wapster.pl/Regulamin_MT.html
http://www.google.pl/#hl=pl&q=us%C5%82uga+SMS+MT&lr=&fp=608dbeef14aa897e
http://www.google.pl/#hl=pl&q=SMS+MT&lr=&fp=608dbeef14aa897e
Nie sprawdzałem organoleptycznie- moze ktoś się pochwali ,
najlepiej bilingiem za SMS MT przychodzący .

--
awiesiek

Data: 2009-08-17 11:32:32
Autor: SDD

Użytkownik "awiesiek" <njvrfvrx@cbpmgn.tnmrgn.cy> napisał w wiadomości news:h6b571$sbc$1inews.gazeta.pl...

Nie sprawdzałem organoleptycznie- moze ktoś się pochwali ,
najlepiej bilingiem za SMS MT przychodzący .

Przeciez to nei bedzie billing za SMS przychodzacy, a za polaczenie sie z umieszczonym w takim SMSie linkiem i pobranie tresci.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-08-17 11:51:06
Autor: Michal Jankowski
"SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> writes:

[...]

"Uczestnik, który przystąpi do Programu Milion za SMS będzie otrzymywał
co dziennie (sic!) jedną wiadomość w formie SMS-a, której koszt w
wysokości 1 zł/1,22 zł z VAT poniesie Uczestnik. Zasady obciążania
Uczestnika kosztami związanymi z otrzymywaniem opisanych powyżej
wiadomości SMS określa właściwy regulamin świadczenia usług
telekomunikacyjnych."

I zgadnij tu, co mają na myśli...

  MJ

Data: 2009-08-17 11:33:24
Autor: Ircys
Uwaga na przychodzące płatne SMS-y!
On 17 Sie, 11:51, Michal Jankowski <mich...@fuw.edu.pl> pisze...

> [...]

Uczestnika kosztami związanymi z otrzymywaniem opisanych powyżej
wiadomości SMS określa właściwy regulamin świadczenia usług

Dokładnie to co napisali.
Ot, taki nowy sposób (w PL bo za granicą to już nie nowość) na dojenie
klienta

Ircys

Data: 2009-08-17 21:28:23
Autor: Jan Strybyszewski
Ircys pisze:

Dokładnie to co napisali.
Ot, taki nowy sposób (w PL bo za granicą to już nie nowość) na dojenie
klienta

Od 10 prawie lat jest taka usluga jak informacje ze swiata SMSem

Ircys

Data: 2009-08-17 13:55:52
Autor: Ircys
Uwaga na przychodzące płatne SMS-y!
On 17 Sie, 21:28, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> pisze....
> Dokładnie to co napisali.
> Ot, taki nowy sposób (w PL bo za granicą to już nie nowość) na dojenie
> klienta

Od 10 prawie lat jest taka usluga jak informacje ze swiata SMSem

Zamawiana w zewnętrznej firmie a billingowana u macierzystego
operatora w PL?

Ircys

Data: 2009-08-23 00:22:09
Autor: Michal Jankowski
Ircys <ircys@post.pl> writes:

[...]

Jest w regulaminach operatorow telefonicznych cos na ten temat?

  MJ

Data: 2009-08-23 06:09:54
Autor: Ircys
Uwaga na przychodzące płatne SMS-y!
On 23 Sie, 00:22, Michal Jankowski <mich...@fuw.edu.pl> pisze...

> Dokładnie to co napisali.
> Ot, taki nowy sposób (w PL bo za granicą to już nie nowość) na dojenie
> klienta

Jest w regulaminach operatorow telefonicznych cos na ten temat?

Operatorzy trochę jeszcze udają, że świadczą tylko swoje serwisy
ale umowy już mają z wieloma firmami ;)
http://tinyurl.com/lv2sxy

Ircys

Uwaga na przychodzące płatne SMS-y!