Uwaga na rowery

Data: 2012-03-19 14:59:02
Autor: Jacek
Uwaga na rowery
W dniu 2012-03-19 11:31, J.F pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=jP056IakIl8

Ja bym w kilku przypadkach lał pałą i patrzył, jak puchnie tych, który
wymyślili przejazdy dla rowerów w miejscach, jak na przykład to (podaję
współrzędne):
50.090163,  19.106725

W tym miejscu mało który samochód jedzie poniżej 80 km/h a droga dla
rowerów prowadzi przez szczere pole. Dobrze, że nikt tam rowerem nie
jeździ, bo miałby tam zgodnie z przepisami pierwszeństwo przejazdu plus
pierwszeństwo na cmentarz gratis.
Jacek

Data: 2012-03-19 17:21:44
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Uwaga na rowery
Jacek, Mon, 19 Mar 2012 14:59:02 +0100, pl.misc.samochody:
[...]

Masz rację, w takich miejscach na drogach powinno się ustawić znak STOP.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-03-19 17:32:00
Autor: 'Tom N'
Uwaga na rowery
Marek 'marcus075' Karweta w <news:kggt1m7xb347$.dlgpedaluje.ile.moze>:

[...]

                                       ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
jeździ, bo miałby tam zgodnie z przepisami pierwszeństwo przejazdu plus
  ^^^^^^^
pierwszeństwo na cmentarz gratis.
Jacek

Masz rację, w takich miejscach na drogach powinno się ustawić znak STOP.

Masz rację, biorąc pod uwagę p^odkreślone B-20 dla rowerzystów nikomu nie
będzie przeszkadzać ;-)

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-03-19 19:42:22
Autor: AA
Uwaga na rowery
Jacek <niematakiegonumer@gmail.com> napisał(a):
> [...]

rowerów prowadzi przez szczere pole. Dobrze, że nikt tam rowerem nie
jeździ, bo miałby tam zgodnie z przepisami pierwszeństwo przejazdu plus

Zabawna sprawa, bo zanim rzuciłem okiem na google maps, żeby sprawdzić te współrzędne byłem już na 99% pewien, że masz na myśli właśnie to miejsce, czesto tamtędy jeżdżę na Śląsk (tam jest dozwolona 90km/h, równa jezdnia, więc nierzadko ludzie jeżdżą >100km/h).

pozdr
AA

Data: 2012-03-27 12:01:02
Autor: J.F
Uwaga na rowery
Użytkownik "Jacek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jk7e33$e5p$1@news.task.gda.pl...
[...]

w szczerym polu to przynajmniej widac ... ale kto przez najblizsze pare lat dla niego zwolni ?

jeździ, bo miałby tam zgodnie z przepisami pierwszeństwo przejazdu plus
pierwszeństwo na cmentarz gratis.

a w dodatku byl taki pkt w art 33
"4. Na przejeździe dla rowerzystów, kierującemu rowerem zabrania się:
1) wjeżdżania bezpośrednio przed jadący pojazd;
2) zwalniania lub zatrzymywania się bez uzasadnionej przyczyny."

Ale skreslili.

I beda ofiary.

J.

Uwaga na rowery