Uwaga na rowery ERIES Eveo Disc i sprzedawcę Rower i Sport z Poznania

Data: 2017-01-31 15:32:35
Autor: m
Uwaga na rowery ERIES Eveo Disc i sprzedawcę Rower i Sport z Poznania
W dniu 31.01.2017 o 01:07, wO.ôhoo! pisze:
Na złożoną via e-mail reklamację sprzedawca/producent nie raczył odpowiedzieć w ciągu 72 h,
[...]
powiedziałbym: JAK NAJBARDZIEJ TAK, ale NIE U TEGO SPRZEDAWCY. Nawet jak ktoś mieszka w Poznaniu i mógłby ew. gwarancję załatwiać osobiście, to moim zdaniem nie warto dawać zarabiać takim ludziom. Lepiej dołożyć kilka stów, mieć gwarancję, serwis pogwarancyjny itd.

Czekaj, ty tą całą ...burzę robisz z tego powodu że w ciągu 3 dób nie
dostałeś odpowiedzi od sprzedawcy? A wpadłeś na to że mogłeś np. trafić
do SPAMu? Czy te 72 godziny to chociaż robocze? Czy też wliczasz w nie
sobotę i niedzielę?

p. m.

Data: 2017-01-31 17:00:24
Autor: wO.Ă´hoo!
W dniu 31.01.2017 o 15:32, m pisze:
[...]

Czytaj mój ostatni komentarz. Wnioski wyciągnij sam, o ile nie jesteś jakimś "januszem biznesu" z OLX.
O ile grupa na podstawie krótkiego opisu i później dodanego jednego zdjęcia potrafiła przyznać, że rower ma wadę konstrukcyjną, tak sprzedawca do końca tego nie zrobił mimo przesłania 3 dokładnych zdjęć w tym makro na którym wyraźnie widać spiłowaną już trochę przez linkę przelotkę.

Jak przyjąłeś i przywykłeś do jakichś "wschodnio-europejskich" standardów obsługi klienta, to możesz zostać obrońcą sprzedawcy, ale stałbyś na przegranej pozycji.
Prywatnej korespondencji w całości cytować nie zamierzam, nawet dłuższych fragmentów nie będę, więc nie zobaczysz jak wyglądało jego podejście na przestrzeni kilku wiadomości; ja napiszę tylko, że z całą pewnością nie tak, jak bym to sobie wyobrażał. A szkoda, bo gdyby było inaczej, to poczułbym się głupio.

Data: 2017-01-31 18:39:24
Autor: m
W dniu 31.01.2017 o 17:00, wO.ôhoo! pisze:
[...]

A no to co innego. Czyli odpowiedź dostałeś, tylko o nieakceptowalnej
przez Ciebie treści. To co innego niż nie dostać odpowiedzi.

p. m.

Data: 2017-01-31 19:11:35
Autor: wO.Ă´hoo!
W dniu 31.01.2017 o 18:39, m pisze:
A no to co innego. Czyli odpowiedź dostałeś, tylko o nieakceptowalnej
przez Ciebie treści. To co innego niż nie dostać odpowiedzi.

Czytaj uważnie. Odpowiedź dostałem dopiero na drugą wiadomość wysłaną po upływie 3 dni od pierwszej.
Odpowiedź i kolejne maile w krótkich odstępach czasu tego samego dnia, czyli można? Można. Nie trzeba zwlekać dwa tygodnie tylko dlatego, że się może.
Natomiast nie wiem czy bym dostał odpowiedź na pierwszą wiadomość, gdybym nie wysłał kolejnej z żądaniem potwierdzenia doręczenia. Chciałbym wierzyć, że tak, ale fakty na to nie wskazują.

Data: 2017-01-31 20:56:34
Autor: ToMasz
W dniu 31.01.2017 o 19:11, wO.ôhoo! pisze:
[...]

jak do firmy trafia email, to nie jest tak, że każdy leci i na własną rękę działa odpowiada. faktury do pani z biura, naprawy do serwisu itd. Więc jak Twój email został przeczytany o 8 rano w poniedziałek, to odrazu było wiadomo że trafi do "Bronka" który będzie o 13stej, albo jutro o 10tej....
sklep rowerowy to nie ostry dyżur
spokojnie. szkoda zdrowia

ToMasz

Data: 2017-01-31 21:20:57
Autor: wO.Ă´hoo!
W dniu 31.01.2017 o 20:56, ToMasz pisze:
[...]

Maile były podpisywane imieniem właściciela firmy. Na pewno nie z nieogarniętą sekretarką, bo ta by odesłała do serwisu i tyle, a nie próbowała przekonać, że jest dobrze jak mam.

Data: 2017-02-01 10:28:25
Autor: ąćęłńóśźż
Uwaga na rowery ERIES Eveo Disc i sprzedawcę Rower i Sport z Poznania
Człowieku, czy udało się Tobie znaleźć dziewczynę?

-- -- -