Uwaga na rowery ERIES Eveo Disc i sprzedawcę Rower i Sport z Poznania

Data: 2017-01-31 16:24:05
Autor: wO.Ă´hoo!
Uwaga na rowery ERIES Eveo Disc i sprzedawcę Rower i Sport z Poznania
W dniu 31.01.2017 o 01:07, wO.ôhoo! pisze:
Poczekam jeszcze do końca tygodnia i jak się nie doczekam odpowiedzi, to
przerzutkę wymienię za swoje, a temat opublikuję na forach i gdzie się
tylko da.

Pomogło wysłanie drugiej wiadomości ze zdjęciami i zaznaczoną opcją ŻĄDANIA POTWIERDZENIA DORĘCZENIA. (Tak jakby poprzedni mail miał bez niego zaginąć.) Potwierdzenia nie dostałem, ale odpowiedź na wiadomość ze zdjęciami już tak.

Wymieniliśmy kilka maili (czyli z tą drogą komunikacji nie ma problemu), bo w drugim sprzedawca napisał m.in. (cytuję na prawach cytatu):
> Naszym zdaniem nie jest to wada i nie wiem kto mógł by tak to nazwać > gdyż po montażu przerzutki o jakiej Pan pisze linka jest pod
> zdecydowanie większym kątem co naszym zdaniem może powodować ale w
> praktyce się tak jeszcze nie zdarzyło.

Jednak ostatecznie w sposób pośredni przyznał mi rację, tylko z rowerem muszę dymać do serwisu. Naturalnie pojadę na nim, by zaczerpnąć krakowskiego smogu, niech się tylko trochę cieplej zrobi i dzień o kilka kolejnych minut wydłuży.

Czy mój upór się opłaci? Dam znać. :)

Data: 2017-01-31 22:39:31
Autor: Piotr aka dracorp
Dnia Tue, 31 Jan 2017 16:24:05 +0100, wO.ôhoo! napisał(a):

Czy mój upór się opłaci? Dam znać. :)
Moim skromnym zdaniem warto. Fakt, że te duperele można samemu poprawić ale dobija mnie już że na rynku jest tyle tandety.

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

Data: 2017-02-01 17:13:24
Autor: PeJot
W dniu 2017-01-31 o 23:39, Piotr aka dracorp pisze:

ale dobija mnie już że na rynku jest tyle tandety.

Niestety ktoś to kupuje ( demokracja portfelowa ).

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2017-02-01 22:01:16
Autor: Piotr aka dracorp
Dnia Wed, 01 Feb 2017 17:13:24 +0100, PeJot napisał(a):

Niestety ktoś to kupuje ( demokracja portfelowa ).
Nie do końca. Nawet wydając trochę więcej nie masz gwarancji na lepszą jakość. Nie wiem jak jest z mitycznym osprzętem z lat 90-tych. Podobno można jeszcze znaleźć i ciągle działają.

Data: 2017-02-02 19:48:41
Autor: PeJot
W dniu 2017-02-01 o 23:01, Piotr aka dracorp pisze:
Dnia Wed, 01 Feb 2017 17:13:24 +0100, PeJot napisał(a):

Niestety ktoś to kupuje ( demokracja portfelowa ).
Nie do końca. Nawet wydając trochę więcej nie masz gwarancji na lepszą
jakość.

To nie chodzi o jakość tylko o bylejakość która ciągle znajduje nabywcę, który zwyczajnie nie ma wyboru.

Nie wiem jak jest z mitycznym osprzętem z lat 90-tych. Podobno
można jeszcze znaleźć i ciągle działają.

Ano działa. Ale kto dziś zdecydowałby się na napęd 3x8, nawet gdyby był dostępny, trwały w ogóle super jakości ? Znowu kłania się demokracja portfelowa + marketing.

Chociaż - technologia 3d w telewizorach została brutalnie zdeptana przez rynek właśnie.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2017-02-02 22:49:15
Autor: wO.Ă´hoo!
W dniu 02.02.2017 o 19:48, PeJot pisze:
Ale kto dziś zdecydowałby się na napęd 3x8

Ja.

Data: 2017-02-03 03:21:29
Autor: Akarm
W dniu 2017-02-02 o 19:48, PeJot pisze:
Ano działa. Ale kto dziś zdecydowałby się na napęd 3x8, nawet gdyby był
dostępny, trwały w ogóle super jakości ?

Ja!
Na wszelki wypadek kilka lat temu kupiłem sobie trzy kasety Alivio, 9 łańcuchów Sram PC-58. I teraz już nie boję się, że nie będę miał czym zastąpić kasety i łańcuchów XT. :)

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2017-02-03 16:18:34
Autor: PeJot
W dniu 2017-02-03 o 03:21, Akarm pisze:
W dniu 2017-02-02 o 19:48, PeJot pisze:
Ano działa. Ale kto dziś zdecydowałby się na napęd 3x8, nawet gdyby był
dostępny, trwały w ogóle super jakości ?

Ja!

No to w sumie jest nas trzech. Trochę za mało żeby marketing Shimano o nas cieplej pomyślał. Chociaż po jakie licho w 2017 Shimano Claris jest 8 rzędowy to ja nie wiem.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2017-02-03 09:17:56
Autor: Ignac
W dniu piątek, 3 lutego 2017 16:18:33 UTC+1 użytkownik PeJot napisał:

> Ja!

No to w sumie jest nas trzech. Trochę za mało żeby marketing Shimano o nas cieplej pomyślał. Chociaż po jakie licho w 2017 Shimano Claris jest 8 rzędowy to ja nie wiem.
 Jeszcze ja, zwłaszcza, że mam dwa rumaki z napędem 3x8.
Obecnie pracuje nad zwiększeniem przebiegów i trwałości napędu,
zachęcony wcześniej, dołożeniem do kasety zębatki 34z.
Jeżdżę na przekosach ino iskry lecą, na przekór marketingowym teoretykom.

Data: 2017-02-03 18:20:57
Autor: PeJot
W dniu 2017-02-03 o 18:17, Ignac pisze:

Obecnie pracuje nad zwiększeniem przebiegów i trwałości napędu,
zachęcony wcześniej, dołożeniem do kasety zębatki 34z.

Da się kupić 34 solo ? Ja z tych co to kasety składam wg własnego widzimisię.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2017-02-03 20:52:38
Autor: Prot Ogenes
On 2017-02-03 16:18, PeJot wrote:
[...]

A nie jest opisany czasem "vintage"? :-p

pozdr
Prot

Uwaga na rowery ERIES Eveo Disc i sprzedawcę Rower i Sport z Poznania