Uwaga na sklep bikestacja.pl

Data: 2011-07-26 15:04:31
Autor: Sailor
Uwaga na sklep bikestacja.pl

Zakupilem w sklepie internetowym www.bikestacja.pl pompke. Zaplacilem, przesylka kurierska, czekam ... Po dwoch dniach dostalem maila z UPS o monitorowaniu przesylki. Klikam - brak informacji. Po ponad tygodniu zaniepokojony pisze do sklepu - brak informacji. Ponowny mail. Odpowiedz, ze pomki nie ma na stanie!

Sprzedali mi pomke, ktorej nie mieli i przez ponad tydzien nikt nie raczyl mnie o tym poinformowac.

Zazadalem zwrotu pieniedzy. Obiecali w tym samym dniu zrobic przelew. Po kilku dniach - brak pieniedzy, brak odzewu. Dopiero kolejna wiadomosc z informacja o checi skierowania sprawy na policje spowodowala przelew - takze bez jakiegokolwiek komentarza.

Podsumowujac
- sprzedaja towar, ktorego nie maja
- utrudniony kontakt, brak rzetelnej informacji
- trudnosci z odzyskaniem pieniedzy

Sailor

Data: 2011-07-26 06:24:25
Autor: AlbertStonoga
Uwaga na sklep bikestacja.pl
Nie raz tam kupowa³em.
Bez problemów.

Albert Stonoga

Data: 2011-07-26 13:22:47
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 26 Jul 2011 15:04:31 +0200, Sailor napisał(a):

Po dwoch dniach dostalem maila z UPS o monitorowaniu przesylki

Jak mogłeś dostać wiadomość o przesyłce, skoro jej nie mogło być? Może jednak zaginęła po wysłaniu?

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-07-26 15:26:58
Autor: Michał Pysz
Uwaga na sklep bikestacja.pl
Jak mogłeś dostać wiadomość o przesyłce, skoro jej nie mogło być?
Tak działają kurierzy.

Sklep zgłasza elektronicznie, że taka wysyłka będzie miała miejsce, po zgłoszeniu kurier wie, że ma pakę odebrać a klient wie, ze jest w trakcie przygotowania.

mp.

Data: 2011-07-26 19:42:44
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Michał Pysz pisze:
[...]

Racja. Wypada tylko, aby sklep zgłaszając przesyłkę miał pewność, że towar jest na stanie, gotowy do wysyłki.

Seco

Data: 2011-07-26 17:13:01
Autor: tadek
On 26 Lip, 15:04, Sailor <sai...@onet.pl> wrote:
[...]

nigdy nie mia³em problemu z tym sklepem. Jestem b. zadowolony ze
wspó³pracy

Data: 2011-07-26 19:42:09
Autor: solar
W dniu 2011-07-26 15:04, Sailor pisze:

Podsumowujac
- sprzedaja towar, ktorego nie maja
- utrudniony kontakt, brak rzetelnej informacji
- trudnosci z odzyskaniem pieniedzy

Jakiś paskudny zbiego okoliczności. Kupowałem tam kilka razy za ładnych parę stówek - dobry kontakt, szybkie wysyłki i przed wszystkim niezłe ceny.

Beatyfikowani zatłoczyli już niebo. Nie warto tam iść.

Data: 2011-07-26 22:24:56
Autor: Dżejm
Uwaga na sklep bikestacja.pl
Jakiś paskudny zbiego okoliczności. Kupowałem tam kilka razy za ładnych parę stówek - dobry kontakt, szybkie wysyłki i przed wszystkim niezłe ceny.

Abstrahując od tego konkretnego przypadku, wiadomo że naprawdę dobrego sprzedawcę poznaje się nie po tym jak działa gdy wszystko idzie dobrze, ale po tym co robi gdy pojawiają się problemy. Jak widać wystarczy już brak towaru aby zrobiło się niemiło.

Widać to też na allegro. Sprzedawcy mają po 99% pozytywów bo 99% klientów nie robi problemów. Ale spróbuj coś zareklamować czy chcieć oddać w ciągu 10dni to wychodzi na jaw prawdziwe podejście do klienta.

pozdro
Jacek

Data: 2011-07-27 14:20:48
Autor: Kosu
On 2011-07-26 22:24, Dżejm wrote:
[...]

I na pewno gdybyś miał swój sklep, to chętnie byś oddawał ludziom
pieniądze :] Bikestacja to duża firma i zajmują się biznesem, a nie
charytatywnością. Jeśli uważają, że 1% negatywów na allegro nie psuje im
interesu, to pewnie są gotowi na takie poświęcenie.

Trzeba za to przyznać, że kiedy wszystko idzie bez problemów, to w
bikestacji idzie najczęściej szybciej i sprawniej niż w innych sklepach.
W każdym razie ja jestem bardzo zadowolony.

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-07-27 17:48:23
Autor: piotrpo
Uwaga na sklep bikestacja.pl
Kosu <665@epf.pl> napisa³(a):
On 2011-07-26 22:24, Dżejm wrote:
> [...]

charytatywnością. Jeśli uważają, że 1% negatywów na allegro nie psuje im
interesu, to pewnie są gotowi na takie poświęcenie.
Je¶li nie s± w stanie dostarczyæ towaru z w³asnej winy, to powinni siê chocia¿ przy³o¿yæ do minimalizowana k³opotów, jakie klient z powodu ich niekompetencji ma.

Trzeba za to przyznać, że kiedy wszystko idzie bez problemów, to w
bikestacji idzie najczęściej szybciej i sprawniej niż w innych sklepach.
W każdym razie ja jestem bardzo zadowolony.
Ja równie¿ - ale po prostu mia³em szczê¶cie znale¼æ siê w grupie bezproblemowej.

Data: 2011-07-27 22:38:10
Autor: Dżejm
[...]

Po pierwsze podkreślam ponownie, że NIE pisałem o bikestacji tylko ogólnie o polskich sprzedawcach.
Po drugie nic mnie nie obchodzi co sprzedawcy robią "chętnie" albo niechętnie. Jeżeli np. prawo nakazuje przy zakupach internetowych umożliwić zwrot towaru w ciągu 10 dni to sprzedawca który tego nie przestrzega zasługuje na potępienie a nie obronę. A jak już robi to z pełną premedytacją bo to tylko 1% klientów to już w ogóle porażka a nie "poświęcenie".

pozdro
Jacek

Data: 2011-07-28 08:19:49
Autor: Kosu
On 2011-07-27 22:38, Dżejm wrote:
[...]

No ale skąd wiesz, że akurat ludzie mają problemy ze zwrotem w 10 dni?
Znasz taki przypadek? Ja pisałem o zwrotach gwarancyjnych (które
wymieniłeś obok 10dni).

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-07-28 01:57:15
Autor: Titus Atomicus
Uwaga na sklep bikestacja.pl
In article <j0n7rh$9ri$1@news.onet.pl>, D¿ejm <i.have.no@email.org> wrote:

Abstrahuj±c od tego konkretnego przypadku, wiadomo ¿e naprawdê dobrego sprzedawcê poznaje siê nie po tym jak dzia³a gdy wszystko idzie dobrze, ale po tym co robi gdy pojawiaj± siê problemy. Jak widaæ wystarczy ju¿ brak towaru aby zrobi³o siê niemi³o.

Widaæ to te¿ na allegro. Sprzedawcy maj± po 99% pozytywów bo 99% klientów nie robi problemów. Ale spróbuj co¶ zareklamowaæ czy chcieæ oddaæ w ci±gu 10dni to wychodzi na jaw prawdziwe podej¶cie do klienta.

No, akurat powyzsze to szczera prawda.

TA

Data: 2011-07-27 07:05:40
Autor: ArekM
Uwaga na sklep bikestacja.pl

Podsumowujac
- sprzedaja towar, ktorego nie maja
- utrudniony kontakt, brak rzetelnej informacji
- trudnosci z odzyskaniem pieniedzy

Musiałeś miec pecha, może oni mieli gorszy dzien :)
Robiłem tam masę zakupów, i nigdy zadnych problemów nie uświadczyłem.

--
PozdrawiAM!

Data: 2011-07-27 09:21:41
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "Sailor" <sailor@onet.pl> napisał w wiadomości news:j0me10$2qh$1news.onet.pl...

  Podsumowujac
- sprzedaja towar, ktorego nie maja
- utrudniony kontakt, brak rzetelnej informacji
- trudnosci z odzyskaniem pieniedzy

Ten opis pasuje do każdego jednego sklepu w PL. Nie chce ich bronić bo coś często zdarzają im się "te dni", ale zawsze może być gorzej...

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-07-27 10:03:11
Autor: Mario
Uwaga na sklep bikestacja.pl
to raczej jakis pechowy wybryk... kupowalem tam w odstepach czasu kompletne kola, rebe i naped xt... nigdy nie mialem najmnieszego probelmu...

pzdr

Uwaga na sklep bikestacja.pl