Data: 2011-07-26 19:42:09 | |
Autor: solar | |
Uwaga na sklep bikestacja.pl | |
W dniu 2011-07-26 15:04, Sailor pisze:
Podsumowujac Jakiś paskudny zbiego okoliczności. Kupowałem tam kilka razy za ładnych parę stówek - dobry kontakt, szybkie wysyłki i przed wszystkim niezłe ceny. -- Solar www.solar.blurp.org GG 1834424 Beatyfikowani zatłoczyli już niebo. Nie warto tam iść. |
|
Data: 2011-07-26 22:24:56 | |
Autor: Dżejm | |
Uwaga na sklep bikestacja.pl | |
Jakiś paskudny zbiego okoliczności. Kupowałem tam kilka razy za ładnych parę stówek - dobry kontakt, szybkie wysyłki i przed wszystkim niezłe ceny. Abstrahując od tego konkretnego przypadku, wiadomo że naprawdę dobrego sprzedawcę poznaje się nie po tym jak działa gdy wszystko idzie dobrze, ale po tym co robi gdy pojawiają się problemy. Jak widać wystarczy już brak towaru aby zrobiło się niemiło. Widać to też na allegro. Sprzedawcy mają po 99% pozytywów bo 99% klientów nie robi problemów. Ale spróbuj coś zareklamować czy chcieć oddać w ciągu 10dni to wychodzi na jaw prawdziwe podejście do klienta. pozdro Jacek |
|
Data: 2011-07-27 14:20:48 | |
Autor: Kosu | |
Uwaga na sklep bikestacja.pl | |
On 2011-07-26 22:24, Dżejm wrote:
Abstrahując od tego konkretnego przypadku, wiadomo że naprawdę dobrego I na pewno gdybyś miał swój sklep, to chętnie byś oddawał ludziom pieniądze :] Bikestacja to duża firma i zajmują się biznesem, a nie charytatywnością. Jeśli uważają, że 1% negatywów na allegro nie psuje im interesu, to pewnie są gotowi na takie poświęcenie. Trzeba za to przyznać, że kiedy wszystko idzie bez problemów, to w bikestacji idzie najczęściej szybciej i sprawniej niż w innych sklepach. W każdym razie ja jestem bardzo zadowolony. pozdrawiam, PK |
|
Data: 2011-07-27 17:48:23 | |
Autor: piotrpo | |
Uwaga na sklep bikestacja.pl | |
Kosu <665@epf.pl> napisa³(a):
On 2011-07-26 22:24, Dżejm wrote:Je¶li nie s± w stanie dostarczyæ towaru z w³asnej winy, to powinni siê chocia¿ przy³o¿yæ do minimalizowana k³opotów, jakie klient z powodu ich niekompetencji ma. Trzeba za to przyznać, że kiedy wszystko idzie bez problemów, to wJa równie¿ - ale po prostu mia³em szczê¶cie znale¼æ siê w grupie bezproblemowej. -- |
|
Data: 2011-07-27 22:38:10 | |
Autor: Dżejm | |
Uwaga na sklep bikestacja.pl | |
Abstrahując od tego konkretnego przypadku, wiadomo że naprawdę dobrego Po pierwsze podkreślam ponownie, że NIE pisałem o bikestacji tylko ogólnie o polskich sprzedawcach. Po drugie nic mnie nie obchodzi co sprzedawcy robią "chętnie" albo niechętnie. Jeżeli np. prawo nakazuje przy zakupach internetowych umożliwić zwrot towaru w ciągu 10 dni to sprzedawca który tego nie przestrzega zasługuje na potępienie a nie obronę. A jak już robi to z pełną premedytacją bo to tylko 1% klientów to już w ogóle porażka a nie "poświęcenie". pozdro Jacek |
|
Data: 2011-07-28 08:19:49 | |
Autor: Kosu | |
Uwaga na sklep bikestacja.pl | |
On 2011-07-27 22:38, Dżejm wrote:
Po drugie nic mnie nie obchodzi co sprzedawcy robią "chętnie" albo No ale skąd wiesz, że akurat ludzie mają problemy ze zwrotem w 10 dni? Znasz taki przypadek? Ja pisałem o zwrotach gwarancyjnych (które wymieniłeś obok 10dni). pozdrawiam, PK |
|
Data: 2011-07-28 01:57:15 | |
Autor: Titus Atomicus | |
Uwaga na sklep bikestacja.pl | |
In article <j0n7rh$9ri$1@news.onet.pl>, D¿ejm <i.have.no@email.org> wrote:
No, akurat powyzsze to szczera prawda. TA |