Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »   Uwaga na sklep bikestacja.pl

Uwaga na sklep bikestacja.pl

Data: 2011-07-26 19:42:09
Autor: solar
Uwaga na sklep bikestacja.pl
W dniu 2011-07-26 15:04, Sailor pisze:

Podsumowujac
- sprzedaja towar, ktorego nie maja
- utrudniony kontakt, brak rzetelnej informacji
- trudnosci z odzyskaniem pieniedzy

Jakiś paskudny zbiego okoliczności. Kupowałem tam kilka razy za ładnych parę stówek - dobry kontakt, szybkie wysyłki i przed wszystkim niezłe ceny.

--
Solar             www.solar.blurp.org              GG 1834424

Beatyfikowani zatłoczyli już niebo. Nie warto tam iść.

Data: 2011-07-26 22:24:56
Autor: Dżejm
Uwaga na sklep bikestacja.pl
Jakiś paskudny zbiego okoliczności. Kupowałem tam kilka razy za ładnych parę stówek - dobry kontakt, szybkie wysyłki i przed wszystkim niezłe ceny.

Abstrahując od tego konkretnego przypadku, wiadomo że naprawdę dobrego sprzedawcę poznaje się nie po tym jak działa gdy wszystko idzie dobrze, ale po tym co robi gdy pojawiają się problemy. Jak widać wystarczy już brak towaru aby zrobiło się niemiło.

Widać to też na allegro. Sprzedawcy mają po 99% pozytywów bo 99% klientów nie robi problemów. Ale spróbuj coś zareklamować czy chcieć oddać w ciągu 10dni to wychodzi na jaw prawdziwe podejście do klienta.

pozdro
Jacek

Data: 2011-07-27 14:20:48
Autor: Kosu
Uwaga na sklep bikestacja.pl
On 2011-07-26 22:24, Dżejm wrote:
Abstrahując od tego konkretnego przypadku, wiadomo że naprawdę dobrego
sprzedawcę poznaje się nie po tym jak działa gdy wszystko idzie dobrze,
ale po tym co robi gdy pojawiają się problemy. Jak widać wystarczy już
brak towaru aby zrobiło się niemiło.

I na pewno gdybyś miał swój sklep, to chętnie byś oddawał ludziom
pieniądze :] Bikestacja to duża firma i zajmują się biznesem, a nie
charytatywnością. Jeśli uważają, że 1% negatywów na allegro nie psuje im
interesu, to pewnie są gotowi na takie poświęcenie.

Trzeba za to przyznać, że kiedy wszystko idzie bez problemów, to w
bikestacji idzie najczęściej szybciej i sprawniej niż w innych sklepach.
W każdym razie ja jestem bardzo zadowolony.

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-07-27 17:48:23
Autor: piotrpo
Uwaga na sklep bikestacja.pl
Kosu <665@epf.pl> napisa³(a):
On 2011-07-26 22:24, Dżejm wrote:
> Abstrahując od tego konkretnego przypadku, wiadomo że naprawdę dobrego
> sprzedawcę poznaje się nie po tym jak działa gdy wszystko idzie dobrze,
> ale po tym co robi gdy pojawiają się problemy. Jak widać wystarczy już
> brak towaru aby zrobiło się niemiło.

I na pewno gdybyś miał swój sklep, to chętnie byś oddawał ludziom
pieniądze :] Bikestacja to duża firma i zajmują się biznesem, a nie
charytatywnością. Jeśli uważają, że 1% negatywów na allegro nie psuje im
interesu, to pewnie są gotowi na takie poświęcenie.
Je¶li nie s± w stanie dostarczyæ towaru z w³asnej winy, to powinni siê chocia¿ przy³o¿yæ do minimalizowana k³opotów, jakie klient z powodu ich niekompetencji ma.

Trzeba za to przyznać, że kiedy wszystko idzie bez problemów, to w
bikestacji idzie najczęściej szybciej i sprawniej niż w innych sklepach.
W każdym razie ja jestem bardzo zadowolony.
Ja równie¿ - ale po prostu mia³em szczê¶cie znale¼æ siê w grupie bezproblemowej.

--


Data: 2011-07-27 22:38:10
Autor: Dżejm
Uwaga na sklep bikestacja.pl
Abstrahując od tego konkretnego przypadku, wiadomo że naprawdę dobrego
sprzedawcę poznaje się nie po tym jak działa gdy wszystko idzie dobrze,
ale po tym co robi gdy pojawiają się problemy. Jak widać wystarczy już
brak towaru aby zrobiło się niemiło.

I na pewno gdybyś miał swój sklep, to chętnie byś oddawał ludziom
pieniądze :] Bikestacja to duża firma i zajmują się biznesem, a nie
charytatywnością. Jeśli uważają, że 1% negatywów na allegro nie psuje im
interesu, to pewnie są gotowi na takie poświęcenie.

Po pierwsze podkreślam ponownie, że NIE pisałem o bikestacji tylko ogólnie o polskich sprzedawcach.
Po drugie nic mnie nie obchodzi co sprzedawcy robią "chętnie" albo niechętnie. Jeżeli np. prawo nakazuje przy zakupach internetowych umożliwić zwrot towaru w ciągu 10 dni to sprzedawca który tego nie przestrzega zasługuje na potępienie a nie obronę. A jak już robi to z pełną premedytacją bo to tylko 1% klientów to już w ogóle porażka a nie "poświęcenie".

pozdro
Jacek

Data: 2011-07-28 08:19:49
Autor: Kosu
Uwaga na sklep bikestacja.pl
On 2011-07-27 22:38, Dżejm wrote:
Po drugie nic mnie nie obchodzi co sprzedawcy robią "chętnie" albo
niechętnie. Jeżeli np. prawo nakazuje przy zakupach internetowych
umożliwić zwrot towaru w ciągu 10 dni to sprzedawca który tego nie
przestrzega zasługuje na potępienie a nie obronę. A jak już robi to z
pełną premedytacją bo to tylko 1% klientów to już w ogóle porażka a nie
"poświęcenie".

No ale skąd wiesz, że akurat ludzie mają problemy ze zwrotem w 10 dni?
Znasz taki przypadek? Ja pisałem o zwrotach gwarancyjnych (które
wymieniłeś obok 10dni).

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-07-28 01:57:15
Autor: Titus Atomicus
Uwaga na sklep bikestacja.pl
In article <j0n7rh$9ri$1@news.onet.pl>, D¿ejm <i.have.no@email.org> wrote:


Abstrahuj±c od tego konkretnego przypadku, wiadomo ¿e naprawdê dobrego sprzedawcê poznaje siê nie po tym jak dzia³a gdy wszystko idzie dobrze, ale po tym co robi gdy pojawiaj± siê problemy. Jak widaæ wystarczy ju¿ brak towaru aby zrobi³o siê niemi³o.

Widaæ to te¿ na allegro. Sprzedawcy maj± po 99% pozytywów bo 99% klientów nie robi problemów. Ale spróbuj co¶ zareklamowaæ czy chcieæ oddaæ w ci±gu 10dni to wychodzi na jaw prawdziwe podej¶cie do klienta.

No, akurat powyzsze to szczera prawda.

TA

Uwaga na sklep bikestacja.pl

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona