Data: 2010-04-09 12:42:50 | |
Autor: granat | |
Uwaga na sklep na Mogilskiej vi s a vis młynów | |
michal@dotacja-eu.pl pisze:
przyjmuje. Po czym szybko zgarnął wszystkie panoszące się na ladzie nie wydal paragonu po mimo twoich nalegan? to chyba warto skrobnac pisemko do skarbowki. granat |
|
Data: 2010-04-09 15:25:09 | |
Autor: kml | |
Uwaga na sklep na Mogilskiej vis a vis młynów | |
Użytkownik "granat" <granat_99@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hpn0b7$10i$2news.onet.pl... michal@dotacja-eu.pl pisze: To działa! Ja kiedyś sie pożaliłem w emalji (do inspekcji handlowej bodajże) na sklep co sprzedawał rozpuszczone a potem zamrożone lody i dostałem pismo z odpowiedzią etc a sklep natychmiast się poprawił :) -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl Beskidy na rowerze. Last update 02/04/2010 AVID Elixir 5 |
|
Data: 2010-04-09 23:31:21 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Uwaga na sklep na Mogilskiej vi s a vis młynów | |
On Fri, 9 Apr 2010, granat wrote:
michal@dotacja-eu.pl pisze: Jakby odmówił w momencie zakupu, to oczywiscie. Ale opis na to wcale nie wskazuje. Kupił, paragonu nie wziął, zabrał się za montaż... Na pytanie czy jest jakaś możliwość ukarania za "umyślne zniszczenie paragonu którego klient nie odebrał przy zakupie" odpowiedzi nie znam, acz podejrzewam że nie. Kupujący musiałby skłamać, że paragonu nie wydrukowano lub nie chciano mu wydać *przy zakupie*. To pierwsze mogłoby pogrążyć kupującego (jest zapis w kasie), to drugie byłoby nadal pomówieniem (tylko trudnym do udowodnienia). pzdr, Gotfryd |