Uwaga na sklep na Mogilskiej vis a vis m³ynów

Data: 2010-04-09 16:14:51
Autor: Wojtek M.
Uwaga na sklep na Mogilskiej vis a vis m³ynów

Ja
te¿ mogê dlatego piszê do was, by wam przedstawiæ tego Pana
w³a¶ciciela w pe³nej krasie i by was ostrzec.

pozdrawiam
Micha³

Kurcze zaskoczy³e¶ mnie. Znam go od wielu lat, zawsze jad±c ¶ciezk± przy jego komisie pozdrawiamy siê wzajemnie kupi³em od niego dwa rowery dla mojego syna i zawsze by³em zadowolony.  Co prawda sam je sobie potem naprawia³em, ale trudno wymagaæ ¿eby rower u¿ywany dzia³a³ jak nowy. Mia³e¶ pecha i trafi³e¶ na jego wyj±tkowo z³y dzieñ. Podjed¼ jeszcze raz mo¿e jutro, s³oñce za¶wieci i wszystko mu przejdzie :)

Pozdrawiam
Wojtek z Krakowa

Uwaga na sklep na Mogilskiej vis a vis m³ynów