Uwaga na sklep na Mogilskiej vis a vis młynów

Data: 2010-04-10 00:39:05
Autor: piogu
Uwaga na sklep na Mogilskiej vis a vis młynów

Uważajcie na sklep z UŻYWANYMI Rowerami, nie ROWMIX - tego nie znam,
na Mogilskiej na przeciwko młynów.
Właściciel nie należy do osób uczciwych, świadomie oszukał mnie,
wprawdzie na małą kwotę, ale bardzo to było cwaniackie.

Niestety potwierdzam. Sk...syn przedtem mial swoj sklepik na Topolowej. Oddalem
kiedys w komis sztywny widelec, bo kupilem amor. Nie chcialo sie to sprzedac,
wiec zapomnialem po kilku miesiacach o sprawie. Po jakims pol roku wpadlem na
Topolowa z ciekawosci- ku mojemu zdumieniu sklep sie ulotnil. Zero telefonu
(mimo ze zostawialem) co sie dzieje z moim towarem. Dluuuuuuuugo potem
zobaczylem, ze buc przeniosl sklep na Mogilska. W zwiazku z tym, ze nie mialem
juz potwierdzenia zostawienia swojego towaru w komisie i faktem ze byla to jakas
blaha kwota odpuscilem sobie wyjasnienia u pana "milego"
Pozdrawiam
Piotr

--

Uwaga na sklep na Mogilskiej vis a vis młynów