Uwaga na sygnał z n-ru 704604032

Data: 2009-10-19 16:52:15
Autor: Krenozyl
Uwaga na sygnał z n-ru 704604032
witam,
Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:hbhi71$p3$1atlantis.news.neostrada.pl...
Dzisiaj moja żona odkryła, że ma w komórce nieodebrane jedno połączenie,
z numeru 704604032. Ponieważ już kiedyś ostrzegałem ją przed tego typu
praktykami oszustów, więc zanim oddzwoniła, pokazała mi ten numer.
Pogooglałem i znalazłem, że oszuści już wielu ludzi ponaciągali w ten
sposób i że koszt takiego połączenia to 9,60 zł.

sprawdzilem sobie i rowniez zauwazylem takie polaczenie nieodebrane w swoim telefonie z 14.10.0209 z nr 704604032. Jako iz moj aparat zapisuje ja dlugo trwal sygnal dzwonienia to wiem, iz automat ten "dzwonil" 1s. po czym sie rolaczyl (nie oddzwonilem).

Z. __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4522 (20091019) __________

Uwaga na sygnał z n-ru 704604032