Uwaga na złodziejskie PLAY

Data: 2011-05-21 10:55:51
Autor: Ryszard C
Uwaga na złodziejskie PLAY

Użytkownik "Dylon" <dylon@unknown.pl> napisał w wiadomości news:ir7oou$p5r$1news.onet.pl...
Witajcie.

Piszę ten post aby przestrzec Was przed złodziejska firmą PLAY.

Niecały miesiąc temu OTRZYMAŁĘM 3 sms-y z numeru 7555.
System play naliczył mi opłatę za nie w wysokości 6,15zl/szt wmawiając
mi, że to ja je wysłałem.

Pierwsze trzy zgłoszenia reklamacyjne zostały od razu odparte z powodu,
że to niby ja je wysłałem, a ostatnie po trzech tygodniach oczekiwania,
też odrzucili.

Oczywiście nikt nie raczył przeczytać chhyba mojego zgłoszenia gdzie
wyraźnie pisałem że ja te smsy otrzymałem oraz że mogę z telefonem
podejść do salonu play pokazać obsłudze raport z OTRZYMANIA.

Tak więc przestrzegam przed tymi złodziejami. Na nieszczęście mam jeszcze
umowę, ale choćbym miał płacić więcej u innego operatora, to u nich nie
zostanę.

p.s. Poradźcie mi jeszcze proszę, czy iść do rzecznika praw konsumenta
czy też od razu wytoczyć im sprawę o kradzież?

Pozdrawiam
-- Maciej Dylski
"[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania
i zuzywa o wiele mniej siana...[...]"

Jestem w PLAY pół roku. Przeszedlem z jak to powiadasz "złodziejskiego Plusa" w którym bylem 12 lat. Z Play-a jestem bardzo zadowolony. Dostałem 3 razy wiecej minut za te same pieniazki, a że telefon uzywam głownie do gadania, to jestem bardzo happy. Żadnych glupich opłat nie ma, ani SMS-ów, wszystko jest jasne i przejrzyste.

Pozdrawiam Rycho

Data: 2011-05-21 11:48:11
Autor: Q
Uwaga na złodziejskie PLAY
Jestem w PLAY pół roku. Przeszedlem z jak to powiadasz "złodziejskiego Plusa" w którym bylem 12 lat. Z Play-a jestem bardzo zadowolony.
[...]
wszystko jest jasne i przejrzyste.

Nie jest, np. pierwsza faktura.
Plus moze i byl drozszy (no dobra - byl :),
ale tam wszystko bylo jasne / logiczne i jedyne czego moglem sie czepiac
to ta nieslusznie naliczana oplata (5zl?) za oplacenie faktur po terminie
(zrezygnowali z tego chyba po paru latach "naciskow").

Data: 2011-05-21 11:03:09
Autor: Waldek Godel
Uwaga na zodziejskie PLAY
Dnia Sat, 21 May 2011 11:48:11 +0200, Q napisa(a):

Zrezygnowali???? Dobre...
http://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia.gsm/msg/641722e186f77f14?hl=pl
http://mobility.com.pl/komentarz-polkomtelu-do-komunikatu-prasowego-uokik.html
http://republika.pl/liwiusz/polkomtel/knr_wyrok.html
itp...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Trole sa niekonsekwetne.... " - Pawe "robbo" Kamiski aka Jan

Data: 2011-05-22 13:56:02
Autor: Q
Uwaga na zodziejskie PLAY
[...]

Dzieki za info - mylilem sie - wyrok byl na korzysc plusa,
ale jednak zrezygnowali z tej oplaty / "uslugi":

"Decyzja UOKiK potwierdzia jedynie istniejce ju status quo i polegaa na zaakceptowaniu planw Polkomtel S.A. zwizanych z zaprzestaniem usugi Monitorowanie Stanu Rozlicze, w tym terminu 1 stycznia 2006 r., oraz harmonogramu prac zwizanego z zaprzestaniem jej wiadczenia."

Chyba, ze znowu o czyms nie wiem? :)

Data: 2011-05-31 17:20:50
Autor: Technolog
Uwaga na zodziejskie PLAY
Dnia Sat, 21 May 2011 10:55:51 +0200, Ryszard C napisa(a):

pieniazki,

Pienieczki

Uwaga na złodziejskie PLAY